Ga naar inhoud

Waarom geven de meesten de voorkeur aan open kasten voor hun strips?


Recommended Posts

ik heb mijn boekenkasten met boeken, voorzien van deuren.

Maar dat is in mijn huiskamer (book nook) en daar leven andere mensen :) waaronder mijn vrouw.

In mijn thuiskantoor aka mancave heb ik alles open. Omdat die Expedia/Kallax nu eenmaal zo gaaf zijn, open enzo.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Waarom, bij de baard van de profeet, zou je deuren aan je boekenkasten willen? Een boekenkast etaleert je persoonlijkheid voor bezoekers, en bovendien zet het de kinderen aan om ook iets te nemen en te lezen. Bovendien herinnert het je elke dag aan je chronisch plaatsgebrek.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
1 uur terug, Peter Motte zei:

 

Om ze er snel uit te krijgen, natuurlijk.

 

Eentje bij mij heeft een schuifdeur. Dat is minder dan een halve seconde. :P

 

9 minuten geleden, P3TJQ zei:

Ik had altijd open kasten maar vorig jaar heb ik zelf kasten gemaakt met deurtjes.

Minder stof en minder zonlicht en ik vind het iets minder rommelig staan.

Maar dat is mijn mening.

 

Ja... stof, zonlicht, misschien een verdwaalde vlieg of mug... dat zijn ook de redenen waarom ik het liever afgesloten heb.

 

 

1 uur geleden, hemweg zei:

 - om te laten zien

 

Maar het gros van de mensen snapt sowieso niet waarom er volwassenen zijn die nog strips kopen. :o

 

 

 

Link naar reactie
13 minuten geleden, cinco zei:

 

Maar het gros van de mensen snapt sowieso niet waarom er volwassenen zijn die nog strips kopen. :o

 

 

Reden te meer om open kasten te hebben. Voor je het weet denken die lieden dat je een pervert bent, die smerige dingen bewaart in al die afgesloten kasten.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
18 minuten geleden, sanderg zei:

Snap ook niet waar het slechte imago vandaan komt.. dat strips enkel voor kids zijn is toch allang achterhaald?!

 

Ik moet soms toch nog mensen overtuigen dat het geen prentenboeken zijn voor kleine kinderen.

Zelfs met reeksen zoals Keizerin Charlotte.

Zo dacht iemand die er snel doorbladerde dat het een boek was voor meisjes die ervan dromen om prinses te worden.

 

cim3-76f58.thumb.jpg.ad43fef498ff7a236c98cd6d7b332de5.jpg

 

Link naar reactie
1 uur geleden, cinco zei:

Maar het gros van de mensen snapt sowieso niet waarom er volwassenen zijn die nog strips kopen. :o

 

 

Het gros van de hedendaagse mensen snapt gewoon niet wat je moet aanvangen met iets dat je niet kunt swipen om iets anders te zien te krijgen.

Link naar reactie
2 uren geleden, Waldorf zei:

Reden te meer om open kasten te hebben. Voor je het weet denken die lieden dat je een pervert bent, die smerige dingen bewaart in al die afgesloten kasten.

 

Ja, maar zonder deurtjes is ook een risico. Ik merk dat die prachtige deluxe editions van Berserk een enorme aantrekkingskracht hebben op bezoek dat verder geen benul heeft van strips. Maar als ze daar zonder context in beginnen bladeren, moet je het toch ook even uitleggen. :) 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...