Ga naar inhoud

Originelen


TomP

Recommended Posts

  • 1 month later...
4 minuten geleden, Peter Motte zei:

Zo'n mislukte "achter glas foto" Ik heb ooit daaagen nodig gehad om eindelijk de zon in de goeie hoek te hebben om een smurf van 1 meter hoog in een etalage te kunnen fotograferen.

Klopt. Zoals je kan zien in de reflectie gingen er nogal veel werken...

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik heb onlangs ELKE pagina (door Loiola) van mijn eigen comic (sisterhood) en van Eliseu Gouveia (sheva) ontvangen en hier naast me liggen....

En de cover van Sisterhood door Yonami Teles.

Ik wilde dat even kwijt.... ik kwijl hier....

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik heb mij jaren enkel zwart/wit pagina's gekocht te hebben nog eens gewaagd aan een pagina in kleur.

En ik moet toegeven, het bevalt mij wel

 

Pagina vind je hier terug 

http://2dg.me/qxg

 

Ik probeer dit week-end wel eens om hier rechtstreeks ook een foto te plaatsen

 

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
51 minuten geleden, Ambreville zei:

Hij gaat de tekening van deel 2 terug opwerken en mailen. Van daar zien we wel. Normaal komt hij terug in november en ik heb zijn email nu ook.

Er komen exact acht delen van Sangre. Minstens eentje moet wel lukken. 

Terug opwerken? Ik dacht dat een origineel klaar was moet zijn voordat de strip is gepubliceerd.

Link naar reactie
33 minuten geleden, linthout zei:

Nee hoor! Eerst wordt een boek uitgegeven en daarna wordt het getekend. HAHAHA

 

 

Floch is naar het schijnt een perfectionist die met blauw potlood en pen nog heel wat correcties aanbrengt op tekeningen nadat de eerste versie klaar is.  Blijkbaar soms zelfs nadat de tekening gepubliceerd is. Wat dat opwerken vooral is, is dan gommen en wat bijwerken zodat de tekening op zich mooi oogt. Digitaal werken doet Floch niet.

 

 

 

Link naar reactie

Beter dan dit wordt het niet.

1065527434_5295x42800.thumb.jpg.3e108258ccf53ab305d545424f5a2c02.jpg494301739_TITIA1_LAMAINALAFESSE_135x347350.thumb.jpg.864f381431fb0b535a14e0bb3b71cfb7.jpg1402401590_TITIA2OUFTI-32x255750.thumb.jpg.7d3ebab6aba7654354c5032581e6fec6.jpg

 

Vandaag op bezoek geweest bij Marc Hardy thuis om deze tekeningen af te halen (+1 van een West-Vlaamse kunstbaron) en een uitgebreide rondleiding gekregen in Marc zijn collectie.  Zelfs als ik de centra van het beeldverhaal, gallerijen, expo's etc bekijk heb ik nog nooit zo veel originelen gezien in één lokatie. Marc is bv zware fan van Vandersteen en Tibel. Van Chick Bill 1 hanger er wat platen op. Van oa. het Bibbergoud heeft hij er alleen al vijf. en zo voort. Overgetelijk!

En een bron van informatie.  Feux dat zit te wachten tot Tome en Dupuis hun onderlinge strijdbijl begraven. Die toch minder en minder wordt. Cauvin die nu stopt. Niet vanwege de leeftijd maar omdat hij hersteld van kanker,...

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...