Ga naar inhoud

Catawiki Zaagdraad


Gast Natte aap

Recommended Posts

Ik merk nog geen verschil op catawiki tot op heden.

Alles is gewoon te vinden en shops werken normaal.

 

Shops stoppen zal denk ik niet gebeuren, maar ze zouden ook net als bol.com kunnen werken met shops....betalingen lopen dan net als bij veilingen via catawiki en dan met courtage.

 

Dat zou een volgende stap kunnen zijn, als de betaling via Catawiki loopt kan er makkelijk een percentage afgenomen worden om de klantendienst te betalen. Het kan ook een neutrale zoekertjes site worden (zoals het nu is) maar dan zou het iets volledig afzonderlijk moeten worden van de veilingen, andere naam etc. Er is nog veel mogelijk met het concept.

Link naar reactie

Je moet ook geen shops zoeken, maar items in de catalogus die je hebben wil. Dan zie je de shops vanzelf. Works fine for me.

Je kan toch maar zaken toevoegen aan je catalogus als je in het verzamelaarsplatform bent?

En dat is het juist,geen mens die dat vindt.

Probeer als leek maar eens een shop te vinden als je naar : www.catawiki.be gaat.

Je moet al helemaal naar beneden scrollen en weten dat "verzamelaarsplatform" de link naar de shops is...

Link naar reactie

De storing in het shopgedeelte is intussen opgelost.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

ik bied ook altijd pas op het einde van een veiling eerder bieden kan de prijs alleen maar opdrijven.

op Ebay heeft de persoon met het hoogste bod ook meteen het item.

Viel me laatst op dat bij Catawiki de veiling dan nog met een minuut verlengd wordt na het laatste bod

en dit blijft doen tot er een minuut lang niet meer geboden wordt.

Link naar reactie

ik bied ook altijd pas op het einde van een veiling eerder bieden kan de prijs alleen maar opdrijven.

op Ebay heeft de persoon met het hoogste bod ook meteen het item.

Viel me laatst op dat bij Catawiki de veiling dan nog met een minuut verlengd wordt na het laatste bod

en dit blijft doen tot er een minuut lang niet meer geboden wordt.

Ja door die verlenging helpt het niet veel. Het helpt wel om de prijzen de hoogte in te jagen.

 

Ik doe dat niet meer, je denkt dan niet goed na. Ik zet een autobod met mijn maximum prijs en vergeet het. Ik zie wel na afloop.

Link naar reactie

Ja door die verlenging helpt het niet veel. Het helpt wel om de prijzen de hoogte in te jagen.

 

Ik doe dat niet meer, je denkt dan niet goed na. Ik zet een autobod met mijn maximum prijs en vergeet het. Ik zie wel na afloop.

 

2

Al heb ik gisteren zo wel beide kavels waarop ik geboden had met 10 euro verloren...

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Gisteren Lombard veiling met mooie dingen. Op 4 items geboden maar grandioos overboden :e005:

 

Wat ook opvalt is dat er veel last minute biedingen zijn.

 

https://veiling.catawiki.nl/geslotenveilingen/59395

 

Er zitten soms hele hoge opbrengsten tussen. Bv deze, weliswaar een heel mooi exemplaar: https://veiling.catawiki.nl/kavels/9472143-chick-bill-36-sterren-sc-1e-druk-1967 of https://veiling.catawiki.nl/kavels/9461547-rik-ringers-13-de-gezellen-van-de-duivel-sc-1e-druk-1971

Link naar reactie

Die Chick Bill is wel een hele mooie. Die van mij heeft 10 euro of zo gekost voor goede staat.

 

Er staat er trouwens een hele mooie in de shops, ik hoop dat de koper daar ook even gekeken heeft :e010:

 

https://www.catawiki.nl/shop/21590-36-sterren/i/78115047/v?referer=catalog&user=Rien2123

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...