Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

Tja, ik ging ervan uit dat wie Amoras wilde lezen dat al heeft gedaan en wie het ooit van plan was het toch niet zou doen.

Vanaf wanneer is een spoiler geen spoiler meer?

Mijn rule of thumb is dat je niet kunt missen met het op zeker te spelen. (Ik was het einde van Op Zoek naar de Tijdvogel - een reeks 'van voor mijn tijd' - gespoild, en dat heb ik altijd spijtig gevonden.)
Link naar reactie

Tja, ik ging ervan uit dat wie Amoras wilde lezen dat al heeft gedaan en wie het ooit van plan was het toch niet zou doen.

 

Ik ben toch van plan dat ooit nog eens te doen.

Maar de laatste pagina heb ik al eens gezien, dus dat einde is alvast geen verrassing meer.

Link naar reactie

Tja, ik ging ervan uit dat wie Amoras wilde lezen dat al heeft gedaan en wie het ooit van plan was het toch niet zou doen.

Vanaf wanneer is een spoiler geen spoiler meer? Kunnen we het er bijvoorbeeld over eens zijn dat het bekend mag zijn dat Darth Vader in werkelijkheid de papa is van Luke Skywalker?

 

Nu je me dat verklapt hebt ga ik de boel ook verpesten hoor: Voldemort gaat dood en de Ring wordt vernietigd.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Goed dat de spoilers er zijn, maar ik ben niet akkoord met Kontiki.

 

 

't Is dat ik er de scenarist op de Boekenbeurs tegen een paar jongeren over bezig hoorde die hem kwamen uitvragen over dat einde. Hij liet er geen twijfel over bestaan.

Link naar reactie

Onze fotoreportage van Angoulême is 89 pagina's lang. Als je ziet hoe ze daar een expo maken van Will Eisner, Het Kasteel van de Sterren en ook die van Hermann, hoewel dat in hoofdzaak originelen waren, vind ik dat toch indrukwekkend. 

 

post-35-0-88293400-1486811099_thumb.png

Link naar reactie

Ik was gestraft omdat ik woensdag geen updates gepubliceerd had. Die vooruitblikken moesten erop om bepaalde winkels te informeren, die fotoreportage omdat ik het niet nog langer mocht uitstellen want in Frankrijk lezen ze ook mee, dat interview omdat het in onze quasi wekelijkse reeks past en Martin daar zelf veel inspanningen voor heeft geleverd die ik wilde respecteren, besprekingen mocht ik niet laten liggen of de urgentie ervan vervalt en er werd specifiek gevraagd wat ik van Virus vond, de previews mochten ook niet later dan dit weekend of het zijn al geen previews meer, onze Valentijnoverzicht met input van de medewerkers is opgezet als een dagelijkse reeks, dus moet dat ook gehandhaafd blijven, en dan heb ik eigenlijk nog vooruitblikken en ander interessant nieuws laten liggen voor volgende updates.

Ik ben vrijdag om 9 uur 's morgens begonnen en ik heb bijna onafgebroken doorgewerkt tot zaterdagmorgen 9 uur. Een halfuurtje geslapen om daarna naar De Striep te gaan werken waar mijn uitvalsbasis is om de nieuwe strips van de afgelopen week op te lijsten en de nieuwsbrieven te versturen. Maar ik ben toch een halfuur langer blijven liggen. Ik heb de sneeuw gebruikt als excuus om niet af te komen. Nu werk ik aan andere projecten in afwachting tot de man met de hamer komt. Dat zal over een paar uur zijn, vermoed ik.

Tja, die updates komen er niet vanzelf, maar je hoort er me niet over klagen.

Link naar reactie

Ik stel voor dat we Kontiki een krat Red Bull cadeau doen. Als hij dat uitdrinkt hoeft hij niet meer te slapen,

we hebben er allemaal voordeel bij.

 

Mijn merk is Monster. Red Bull heeft geen of onvoldoende effect op me.

 

 

't Leven van een zelfstandige is geen pretje. Gelukkig levert het big money op.

 

Big money? Aan die updates verdien ik niets, hoor. Integendeel, ze houden me van mijn betaald werk af.

Link naar reactie

Ik was gestraft omdat ik woensdag geen updates gepubliceerd had. Die vooruitblikken moesten erop om bepaalde winkels te informeren, die fotoreportage omdat ik het niet nog langer mocht uitstellen want in Frankrijk lezen ze ook mee, dat interview omdat het in onze quasi wekelijkse reeks past en Martin daar zelf veel inspanningen voor heeft geleverd die ik wilde respecteren, besprekingen mocht ik niet laten liggen of de urgentie ervan vervalt en er werd specifiek gevraagd wat ik van Virus vond, de previews mochten ook niet later dan dit weekend of het zijn al geen previews meer, onze Valentijnoverzicht met input van de medewerkers is opgezet als een dagelijkse reeks, dus moet dat ook gehandhaafd blijven, en dan heb ik eigenlijk nog vooruitblikken en ander interessant nieuws laten liggen voor volgende updates.

Ik ben vrijdag om 9 uur 's morgens begonnen en ik heb bijna onafgebroken doorgewerkt tot zaterdagmorgen 9 uur. Een halfuurtje geslapen om daarna naar De Striep te gaan werken waar mijn uitvalsbasis is om de nieuwe strips van de afgelopen week op te lijsten en de nieuwsbrieven te versturen. Maar ik ben toch een halfuur langer blijven liggen. Ik heb de sneeuw gebruikt als excuus om niet af te komen. Nu werk ik aan andere projecten in afwachting tot de man met de hamer komt. Dat zal over een paar uur zijn, vermoed ik.

 

 

 

Tja, die updates komen er niet vanzelf, maar je hoort er me niet over klagen.

 

Kun je niet wat mensen erbij zoeken om je wat te helpen?

Link naar reactie

Die rubriek wordt over een halfjaar afgevoerd wegens een gebrek aan (tijd voor) nieuwe input. We dachten nog even aan integendeel een uitbreiding door maandelijkse overzichten van interessante, niet-vertaalde strips uit het Engels en Frans (comics, strips en manga's) te publiceren zonder dat dit echt uitgebreide besprekingen worden, maar we missen de algemene expertise. De ervaring met die rubriek leert me ook dat ik niet zomaar de hulp kan inroepen van anderen, want dan moeten ze het ritme wel willen/kunnen aanhouden.

Link naar reactie

Ik ken geen Outland die bij Silvester verschijnt. Maar als je een vast aantal titels per kwartaal wil uitbrengen en je je daar ook aan wil houden, moeten er sommige andere titels een keertje wachten. Dat gebeurt bij elke uitgeverij.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...