Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

Niet alleen was het stripjaar 2016 een recordjaar met nooit eerder zoveel verschenen strips, ook wij sluiten af met een paar opeenvolgende maanden waarin de bezoekersrecords sneuvelden. Allen bedankt voor de trouw die sommigen al van bij het prille begin aan de dag leggen. Onze goede voornemens voor 2017 willen we voor een keer niet kenbaar maken want het valt zelden mee om onze beloftes ook te houden, tenzij met soms jarenlange vertraging.

 

post-35-0-21513600-1483178646_thumb.jpg

 

En er is ook de jaarlijkse wedstrijd + extra verzoek.

 

Top10-2016-i.jpg

 

http://stripspeciaalzaak.be/Wedstrijd-Top-2016.htm

Link naar reactie

Nummer 600 van de stripspeciaalzaak.be nieuwsbrief! Hip hip hoera!

 

“Man, dat ik dit als stripliefhebber mag meemaken. Bizar. Fucking bizar. Jaren zit je naar dingen te kijken en te hopen. En daar is ie… Nummer 600 op zaterdag 7 januari 2017. Yo he, yo ho. Yo fucking hell, wat bizar. Ongelooflijk. Nieuwsbrieven zijn zo mooi en deze is de allermooiste die ik in mijn leven gezien heb”

Link naar reactie

Storm is al jaren niet interessant meer. De verhalen zijn saai en er gebeurt helemaal niets.

Het is echt een slechte strip geworden. Maar dat terzijde. Stripspeciaalzaak is top!

Hewel, ik had hetzelfde gevoel.

DOCH de nieuwe Storm spreekt me enorm aan.

Zeer mooi getekend, al meteen interessant, na het werk Van Don Lawrence is dit het beste van Storm wat ik al gezien heb.

Voorlopig ben ik fan. Ik blijf het volgen in Eppo.

Link naar reactie

Dat klopt, dat merken we ook aan de surfcijfers, temeer als we eens geen nieuwsbrief konden versturen door technische problemen. Dat scheelde gauw een paar duizend man.

Link naar reactie

Ik zal wellicht geen tijd hebben om tegen woensdag een update voor te bereiden, maar komende zaterdag zal er alleszins een nieuw interview in de Rode Ridder-reeks bijkomen. En ik kreeg net een vijfhonderdtal foto's van het complete Kuifje-weekend in Brussel doorgestuurd voor een fotoreportage. Het ingekleurde oeralbum verschijnt nu zaterdag. Hier een foto van een goed gekozen acteur bij een originele (?) plaat in het Hergé-museum.

 

post-35-0-63728100-1484008137_thumb.jpg

Link naar reactie

Er kruipt telkens te veel tijd in en sinds er geen updates meer gebeurden, is er niet één enkele reactie op gekomen, dus zie ik er de prioriteit niet meer van in. Maar misschien breiden we de weetjesrubriek uit met dergelijke citaten en vondsten.

Link naar reactie

Te laat, de rubriek is inmiddels offline gehaald. 't Was schoonmaaktijd.

We zijn geen archiefsite, op de weetjesrubriek en minisites over bijvoorbeeld westernstrips na dan, maar daar wordt nog mee gewerkt.

Link naar reactie

Omdat er  op de nieuwspagina momenteel te veel filmpjes staan met trailers van films duurt het langer tot die links worden geladen. In onze volgende versie van de website zal dat probleem zich niet meer stellen. Die vooruitblikken zullen trouwens op een compleet andere manier gecommuniceerd worden om het latere opzoeken en het onmiddellijke raadplegen ervan te vergemakkelijken.

Link naar reactie

De snelkoppelingen bij de vooruitblikken doen het bij mij niet.

Via de site prima te benaderen. En waar is het nieuwe interview van de rode ridder ?   ;)

 

Bedankt voor de interesse in het nieuwe Rode Ridder interview, sjaakie.

In de Rode Ridder topic had ik gisteren het volgende gepost:

 

Wegens allerlei pech heb ik het nieuwe Rode Ridder interview dat morgen zou moeten verschijnen niet tijdig afgewerkt gekregen.

Dat was jullie via Kontiki nochtans beloofd.

Jullie krijgen het te lezen volgende week woensdag of zaterdag, afhankelijk van de publicatieplanning door Kontiki.

 

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...