Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

Dan heb ik nieuws voor je. Dit jaar is Bédu begonnen met een eigen project. Terug in de middeleeuwen, maar brutaler dan in Hugo, fantasy met draken, minder humoristisch. Het is bedoeld voor (jong)volwassenen. Normaal gezien zal het in Spirou verschijnen, maar pas in de loop van 2018. Van dan af wil hij De Psy en zijn eigen nieuwe reeks met elkaar afwisselen, maar aan een album van De Psy zit hij al 10-11 maanden.

DAT MEEN JE NIET????!!!! :D:D:D

Link naar reactie

Dan heb ik nieuws voor je. Dit jaar is Bédu begonnen met een eigen project. Terug in de middeleeuwen, maar brutaler dan in Hugo, fantasy met draken, minder humoristisch. Het is bedoeld voor (jong)volwassenen. Normaal gezien zal het in Spirou verschijnen, maar pas in de loop van 2018. Van dan af wil hij De Psy en zijn eigen nieuwe reeks met elkaar afwisselen, maar aan een album van De Psy zit hij al 10-11 maanden.

 

 

Laat ons dan bidden dat Bédu gezegend blijft met een goede gezondheid, want die man moet toch ook al tegen de 70 aanlopen?

Link naar reactie

Afgelopen week met veel plezier de bijdrage over 'Hugo' gelezen. Blijft jammer dat Bédu deze reeks (en zijn bijdrage aan Clifton) stopgezet heeft. Hij bracht een zwierigheid bij Clifton die Turk nooit heeft kunnen realiseren. Ik ben toch wel benieuwd naar de start van de nieuwe vertalingen begin volgend jaar. Ik zou nog blijer zijn mocht Bédu nog eens iets anders doen dan de Psy ...

Die vertalingen zijn toch alleen maar in het Pools, of bedoel je de nieuwe Cliftons?

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

We zullen eens lobbyen, maar als de gewone albums nog massaal verkrijgbaar zijn in tweedehandsbakken, is dat verloren moeite.

 

Ik heb Hugo altijd een zeer mooie reeks gevonden. 

Grappig, mooi getekend, bevolkt met fantasierijke wezens. 

Als je dat met de "Psy" vergelijkt, daar zit niet veel in. 

Dus ik kijk ook uit naar het nieuwe fantasyproject van Bédu!

Link naar reactie

Méér dan 9.000 posts op dit forum, en nog nooit van Hugo gehoord? Dat geloof ik niet. 

 

Ik ben geen pastoor, hombre. Je moet mij niet geloven. :e002:

Ik lees erg graag strips, maar er zijn immense witte vlekken in de wereldkaart van door mij gelezen strips. Er zijn weinig dingen uit de Robbedoes-stal die ik niet ken, maar bij het weekblad Kuifje zit voor mij erg veel onbekend materiaal. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

In 2018 zullen we tachtig reeksen uit Robbedoes presenteren omdat het weekblad dan tachtig jaar geleden verscheen. Dan wordt dat hopelijk een feest van herkenning voor Waldorf en leren anderen misschien nog wat kennen.

Link naar reactie

In 2018 zullen we tachtig reeksen uit Robbedoes presenteren omdat het weekblad dan tachtig jaar geleden verscheen. Dan wordt dat hopelijk een feest van herkenning voor Waldorf en leren anderen misschien nog wat kennen.

 

Ik ben wel geen 80, he. :e002:  Maar van de inhoud van Robbedoes heb ik een veel beter beeld dan van Kuifje.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...