Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

De voorintekenprijs was inderdaad inclusief verzending. En bovendien hebben we er een extra prent ("Robbedoes en de Epigoon") bijgekregen. Aardig natuurlijk, hoewel het mij om het boek ging.

 

Ik nam op 21 maart j.l. het risico om € 35,00 euro te betalen voor een boek (+ een bedankkaartje) dat ik niet gezien had en waar ik maanden op moest wachten. Ik heb daar geen spijt van (ik ben blij met het boek), maar als ik geweten had dat ik het ook voor minder in de winkel zou kunnen kopen, dan had ik misschien de kat uit de boom gekeken.

Link naar reactie

Daarnet heb ik het interview met Paul Geerts gelezen.

Knap werk. Zeer mooi en meeslepend interview. Zo mogen er nog komen!. En langer!!  :e005:

 

Er komen er al zeker twee andere aan in deze reeks. Omdat iemand mijn bericht op Facebook had gedeeld, dachten we ook nog aan een derde die een glorieperiode bij de studio heeft meegemaakt.

Link naar reactie

Die prijs haalde ik uit het persbericht. Ik ken de verschillen niet.

Maar zou die 5 euro extra niet voor de verzendkosten kunnen zijn?

Op de site van Bries staat EUR 35, dezelfde prijs als de crowdfunders ervoor betaalden (maar dan met verzending en extra prent).

Link naar reactie

De voorintekenprijs was inderdaad inclusief verzending. En bovendien hebben we er een extra prent ("Robbedoes en de Epigoon") bijgekregen. Aardig natuurlijk, hoewel het mij om het boek ging.

 

Ik nam op 21 maart j.l. het risico om € 35,00 euro te betalen voor een boek (+ een bedankkaartje) dat ik niet gezien had en waar ik maanden op moest wachten. Ik heb daar geen spijt van (ik ben blij met het boek), maar als ik geweten had dat ik het ook voor minder in de winkel zou kunnen kopen, dan had ik misschien de kat uit de boom gekeken.

Als iedereen de kat uit de boom had gekeken, was deze mooie uitgave er niet gekomen.

Heb er ook geen spijt van hier deel van uitgemaakt te hebben (en voor een iets hogere bijdrage zit er nog een leuke tekening in mijn album)!

Link naar reactie

Daarnet heb ik het interview met Paul Geerts gelezen.

Knap werk. Zeer mooi en meeslepend interview. Zo mogen er nog komen!. En langer!!  :e005:

Ja, goed gedaan. Er zijn veel te weinig interviews met die man (toch een van onze succesvolste auteurs).

Het is een schande hoe ze hem op het einde aan de kant hebben gezet.

Link naar reactie

Daarnet liet Eric De Rop me schriftelijk het volgende weten: "Toch ook even vermelden dat tijdens de periode van Paul de oplage van Suske en Wiske spectaculair gestegen was, vooral in Nederland.Liefst 400 000 albums per titel. Natuurlijk ook door de poppenserie van Wies Andersen, maar toch hoedje af voor Paul Geerts,.Ik heb het genoegen en de eer gehad om jarenlang met hem samen te werken en echt gemeend, met veel plezier. Ik voelde Paul zijn tekeningen ook goed aan dat maakte het natuurlijk ook aangenaam en plezant om doen."

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Als de uitvinder van het personage er niet achter stond, tja.

Er zouden ook veel commentaren geweest zijn van fans van de klassieke strips, maar dat hadden wij hier ook met Amoras.

Niet hetzelfde natuurlijk. Amoras is uitdrukkelijk een heel andere reeks dan Suske en Wiske.

Link naar reactie

Daarnet liet Eric De Rop me schriftelijk het volgende weten: "Toch ook even vermelden dat tijdens de periode van Paul de oplage van Suske en Wiske spectaculair gestegen was, vooral in Nederland.Liefst 400 000 albums per titel. Natuurlijk ook door de poppenserie van Wies Andersen, maar toch hoedje af voor Paul Geerts,.Ik heb het genoegen en de eer gehad om jarenlang met hem samen te werken en echt gemeend, met veel plezier. Ik voelde Paul zijn tekeningen ook goed aan dat maakte het natuurlijk ook aangenaam en plezant om doen."

 

Mooi interview met Paul Geerts! Benieuwd naar de volgende.

Link naar reactie

nieuwe Ravian. Leuk. Ik kijk enorm uit naar de film!

De strip bijna nooit gelezen maar schijnbaar krijg ik 16 deeltjes met Sinterklaas ;)

 

Ik kijk ook erg uit naar de film. Ik heb waarschijnlijk een verkeerd beeld van de stripreeks. Lang geleden heb ik daar wel wat van gelezen, maar toen vond ik er niet zo veel aan. Mochten er nu (nav de film) Integralen verschijnen, ik gaf de reeks nog eens een kans. 

 

Of zijn er al Nederlandstalige integralen? 

Link naar reactie

Trouwens even vermelden dat Aimee De Jongh toch één van mijn favoriete, jonge tekenaars is. Voila het is eruit! :-)

 

Ik had net nog gepleit voor die nr.17-restart op basis van die proeftekening, maar wist niet dat die van De Jongh was. Top! Zou zeker een goede cover zijn. The wolfpack zou ik aanraden van dit toch 'ns terug te bekijken.

 

(de spin-off van Urbanus met Jef P./Jozef A. als dakloze die 's nachts eigenlijk een superheld wordt mogen ze ook ineens overwegen :e012:  :e007: ).

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Morgen online:

post-35-0-67097400-1480108717_thumb.jpg

 

En ook nog:

- 17 door Rosinski becommentarieerde platen uit het nieuwste album van Thorgal

- een vooruitblik op het eerste halfjaar van Dark Dragon Books

- ook een vooruitblik op het eerste kwartaal van Arboris

- en meer...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...