Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

Interessante toevoegingen over "70 JAAR KUIFJE WEEKBLAD",

maar er staat een foutje in de tekst over Lefranc op

http://www.stripspeciaalzaak.be/Toppers/Kuifje-weekblad/14-Lefranc.html

 

 

" Opvolger Christophe Simon noch Francis Carin kon de kwalitatieve neergang van de reeks echter niet tegenhouden."

 

Die "niet" staat er te veel, maar ze mag blijven stana als die "noch" wordt vervangen door "en", maar dan moet "opvolger" wel "opvolgers" en "kon" wel "konden" worden. Da's echter wel de beste oplossing, want het levert de duidelijkste zin.

 

-> " Opvolgers Christophe Simon en Francis Carin konden de kwalitatieve neergang van de reeks echter niet tegenhouden."

Link naar reactie

We lanceerden vandaag een wedstrijd over Lucky Luke, maar vanmorgen is Pierre Tchernia overleden op 88-jarige leeftijd. Hij werkte mee aan de scenario's, de regie en de dialogen voor verschillende tekenfilms van Lucky Luke en Asterix. Hij was ook een Franse tv- en filmmaker met een zeer lange staat van dienst. Albert Uderzo heeft hem diverse malen geportretteerd in de reeks Asterix.

 

post-35-0-88763100-1475928552_thumb.jpg

Link naar reactie

De updates van vandaag, wat vroeger dan anders. Ik heb de hele nacht doorgewerkt om naar Breda te kunnen gaan.

 

post-35-0-13526600-1476505234_thumb.png

 

En je kan nu ook een unieke meet & greet winnen met Achdé op de Boekenbeurs.

 

post-35-0-10468800-1476505193_thumb.jpg

Link naar reactie

Wat had je dan wel verwacht????

Betere keuzes. Zijn genoeg lopende series waar ze mee verder kunnen. Tegenwoordig zijn het alleen maar conceptreeksen. Voorheen kocht ik bijna blind een groot deel uit hun collectie. Op het moment koop ik bijna niks meer. Alleen Samoerai zal ik aanschaffen in dit geval.

Link naar reactie

Het lijkt erop dat de uitgeverij een groter fonds heeft dan zij kan uitgeven, waardoor de tijd tussen lopende series groter wordt.

 

Ik dacht in de kwartaalaanbiedingsfolder van Van Ditmar te hebben gezien dat Prometheus 10 ook in december zou verschijnen. Blijkbaar is dat uitgesteld. Jammer, nieuwe delen van dergelijke wordt vervolgt series zouden sneller moeten verschijnen. De manier waarop men de reeks Dierenriem heeft uitgegeven was absoluut top!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...