Ga naar inhoud

[Kwartfinale (4)] Plaatje 31 Vs. Plaatje 60


nobody

  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk plaatje vind jij het 'beste'?

    • A
      31
    • B
      37


Recommended Posts

4de kwartfinale. 

 

Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? 

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen               :)

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde.

De verliezer valt af.

 

A:

post-4-0-55073600-1451135930.jpg

"Mijn 2e inzending. Soms vind ik dat zwart-wit krachtiger kan zijn dan de ingekleurde versie."

Simon  

 

 

B:

post-4-0-98972200-1451146945.jpg

"Obelix & Co., pagina 7

Goscinny en Uderzo"

hamirubi

 

Link naar reactie

De Blacksad is op zich een prachtig plaatje, maar legt het toch af tegen Obelix hier.

Hoe meer ik naar die Obelix kijk, hoe meer ik besef dat dit voor mij toch een zo goed als perfect stripplaatje is. Humor, details, sfeer, talloze gelaatsuitdrukkingen die boekdelen spreken, absurditeit, verhalend, tot de verbeelding sprekend, ...  

Link naar reactie

Beide zeer sfeervol maar toch voor A gestemd. Nuja, heb in deze ronde al in elk duel voor de verliezer gestemd dus bij deze wil ik de B-stemmers geluk wensen met hun overwinning.

 

Niet te vlug de handdoek in de ring gooien... de dikke heeft nog niet gewonnen..het wordt een nek aan nek race :e012:

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...