Yncke Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Black Hole, Charles Burns. Alle 12 delen van de oorspronkelijk reeks zijn grafisch even verzorgd. Front- backcover, binnenwerk. Sterke beelden die je niet snel vergeet. Captivant B En de achterkant van Michel door Roger&Zidrou JJL yncke.be Link to comment
Ambreville Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Gekozen voor de charme van B. Het nodigt uit om te lezen. Van A kan je enkel ongemakkelijk van worden. Link to comment
Rik Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 46 minuten geleden, Ambreville zei: Gekozen voor de charme van B. Het nodigt uit om te lezen. Van A kan je enkel ongemakkelijk van worden. Kijk, dit geldt nu voor mij precies andersom. Ik heb daarom voor A gekozen. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
dutch lines Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Voor mij B. A is 'maar' een tekening. Voor mij telt de combinatie van tekenwerk en een introductie van het album of de aankondigingen van andere delen/series. Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Tuizentfloot Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 5-5 Spannende strijd ! Link to comment
sanderg Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 A vind ik maar n vies beest... als ik dat in mijn huis aantref maakt ie t niet lang meer.. B gekozen https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
esteban² Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 A is een passende achtercover voor Black Hole, maar zeker niet de beste versie. Dat ik de graphic novel zelf redelijk goed maar wel overroepen vond (op een gegeven moment is de focus echt zoek), zal ook wel meespelen in het feit dat ik voor de charmante optie kies, B dus. Het is wel zo dat beide albums aansporen tot lezen, imo. A is intrigerend, B is sympathiek. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Rik Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 56 minuten geleden, esteban² zei: A is intrigerend, B is sympathiek. en saai... Omnia mutantur nihil interit Link to comment
esteban² Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Als dat van B al gezegd zou kunnen worden, is dat zeker ook het geval voor A. voor de duidelijkheid, niet imo. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Tweetie Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 B is braaf en ietwat saai. A dus, al zijn het uitgeverslogo en het nummer ietwat storend. Link to comment
feli Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 8 uren geleden, Michel zei: Voor mij B. A is 'maar' een tekening. Voor mij telt de combinatie van tekenwerk en een introductie van het album of de aankondigingen van andere delen/series. Ik kies voor A terwijl ik B zeker heel mooi vind. Maar ik heb het voor enkel de tekening, geen tekstjes, overzichten of aankondiging van nieuwe albums. Laat het tekenwerk maar primeren. Ik kies ook vaak strips enkel op de tekeningen, terwijl ik in geen 1000 jaar weet waarover het gaat. Survivor of the big PC crash of 2014http://davidfelizardareal.tumblr.com/http://www.hallovaarwel.be/ Link to comment
esteban² Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Dat laatste is ook wel op mij van toepassing. Ik ga vaak enkel en alleen af op het tekenwerk, dat is hetgeen mijn aandacht trekt. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Captivant Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Ik kies natuurlijk voor A. De reden dat ik deze heb ingediend, is juist vanwege het ruime aantal sympathieke en charmante inzendingen. Niets mis mee, maar ik miste beelden die ontregelen, wringen, schuren, ongemakkelijk zijn. En die zijn af en toe nodig. Houdt je scherp. Een beeld hoeft niet te behagen om goed te zijn. Link to comment
Tuizentfloot Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 8 uren geleden, Captivant zei: Ik kies natuurlijk voor A. De reden dat ik deze heb ingediend, is juist vanwege het ruime aantal sympathieke en charmante inzendingen. Niets mis mee, maar ik miste beelden die ontregelen, wringen, schuren, ongemakkelijk zijn. En die zijn af en toe nodig. Houdt je scherp. Een beeld hoeft niet te behagen om goed te zijn. Wel niet vergeten je stem uit te brengen Link to comment
Waldorf Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Black Hole is echt een strip waar ik niets in vind dat mij trekt. Ook die roze worm ontregelt, wringt of schuurt niet echt. Het is gewoon een vreemde roze worm. Ik kies voor B. De realiteit is al beangstigend genoeg. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Tanuki Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 B, om dezelfde redenen als Waldorf. Link to comment
Recommended Posts