Ga naar inhoud

Crowdfunding tips: comics, strips, art books of andere artsy zaken


Recommended Posts

2 hours ago, eriktex said:


ja, volgens mij had ik de optie ‘rest van de wereld’ ook opgegeven - alhoewel ik eigenlijk geen bestellingen buiten NL en België verwachtte. Nu ja, de West is een speciaal geval natuurlijk

 

Helaas een 1e wereld probleem voor mij; meerdere sites id EU verzenden niet naar Aruba. 

 

Ik heb dus Optie 3 gekozen, maar kon adres etc etc niet invullen.

Tevens (nog) geen bevestigingsemail ontvangen 

 

Link naar reactie
28 minutes ago, Firmin Van De Kasseien said:

 

Steve Van Bael zal nog wel enkele tientallen jaren De Kiekeboes blijven tekenen.

Ik dacht verkeerdelijk dat de reeks zou stoppen met Merho. Ik had die indruk gekregen door een artikel op de SSZ waarin hij zegt de scenarios weer volledig zelf te schrijven omdat de anderen het dna niet goed konden vatten.

 

Het is een leuk initiatief, daar niet van. Persoonlijk had ik er wel mee gewacht tot bijv. Merho er effectief mee gestopt was, dan was de reeks een Kiekeboes door Merho zoals Robbedoes en Kwabbernoot door Franquin of Suske en Wiske pre-boob.

Link naar reactie

Na een hoop gedoe eindelijk mijn pakketje van Monsieur Tendre gekregen. Deze werd in oktober aan iedereen verstuurd, maar kennelijk niet naar mij. Afijn, zes maanden later toch gelukt.

 

De dedicase is getekend op een stukje luxe papier  dat in het album gelijmd is, volgens mij een echte ex-libris…

 

9EFF0339-2344-4C8F-8E61-6D21E3EA93E2.thumb.jpeg.9cc42cd98a2e6a5196ca176471682786.jpegC26CBAE7-8835-4DAE-8307-5212BB091DA7.thumb.jpeg.0229d751cbdd0a2438dba0021f37a7ba.jpeg3CCFB4ED-8181-47AE-94B6-E8C8B6ECC81F.thumb.jpeg.5c0cfa21c4cfbc60a856e85177c1a3e5.jpegE5A2ED06-B09E-41DA-A606-56AC012FDAF2.thumb.jpeg.e684f919d5503ced781130054e090ec8.jpeg

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Als je fan bent van Clive Barker of Dean Koontz... kom eens kijken als je durft :)

 

THE BOOK OF MARK... door supergetalenteerd multi-genie Monte M. Moore, met tekeningen van Italiaanse dame Chiara Di Francia!!

 

https://www.kickstarter.com/projects/montemmoore/the-book-of-mark-graphic-novel-one-shot?ref=5cjrm3

 

ddd.thumb.png.7c82af9a3cdc0b50ab675b82cbc4ee98.png

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

even een spotlight op ZOOP

 

Ron Marz, Andy Lanning, Rick Leonardi en Netho Diaz doen samen mee aan een project Resolution.

Interessant concept, mooi artwork... ja, die heb ik gesteund!

https://zoop.gg/c/resolution

 

afbeelding.thumb.png.eff05aedd3bf431959eed6311fef9f69.png

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
5 minutes ago, Retardi said:

Echt waar? Dat staat toch mijlenver verwijderd van het type strip wat jij normaal gesproken plaatst??

Moonshine Bigfoot?
Book of Mark?

Of bedoel je dat ik wat meer boob-oriented over lijk te komen vanwege het pluggen van Pat SHand met Steamy?

Of mijn eigen "supernatural avonturen"-reeks Sisterhood?

 

Ik geef toe dat ik een bepaalde voorkeur heb, maar daarnaast is dat nooit het complete plaatje.

Sure heb ik alles van Vampirella, Danger Girl, Witchblade, Tarot en Fathom in mijn bezit.
Maar heb ook alles van The Walking Dead, Invincible, Preacher, Fables, Nocturnals, Terry Moore, Elephantmen....

 

Resolution: stoer artwork, gaaf verhaal en een stoere chica in de hoofdrol. Right up my alley, hoor

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

ALY FELL is weer terug! Binnen 30 min alle schetsen in HC al weg, maar er zijn er nog in SC voor een leuke prijs!

 

Dus voor DEDI-liefhebbers? DOEN! Enorm de moeite waard!!

 

 

 

https://www.kickstarter.com/projects/alyfell/the-kissing-gate/

 

afbeelding.thumb.png.1dabac6d9731ae30f63507d9f5a54cb9.png

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...