Ga naar inhoud

En weer een poging tot stripmuseum...


eriktex

Recommended Posts

3 uren geleden, Kobus zei:

Nou, ik heb deze reclame poster gezien.
Fantastische kwaliteit, beloofd echt geweldig te worden... ahum ...
 

Echt iemand met geld te veel, die denkt het wiel te hebben uitgevonden.
Maar laten we de lui het voordeel van de twijfel geven.

92789141_220442212566643_5660673038207680512_n.jpg

Er staat een Kuifje bij. Dat gaat geld kosten.

 

 

 

Link naar reactie
11 uren geleden, Kobus zei:

Nou, ik heb deze reclame poster gezien.
Fantastische kwaliteit, beloofd echt geweldig te worden... ahum ...
 

Echt iemand met geld te veel, die denkt het wiel te hebben uitgevonden.
Maar laten we de lui het voordeel van de twijfel geven.

 

 

Goed idee! Laten we iedereen die met eigen geld iets opstart in de stripwereld METEEN tot aan zijn sokken toe afbranden.

Vers bloed, publiciteit, nieuwe ideeen, investeringen - daar hebben we niets als last van. Beter alles laten zoals het is en mensen met initiatief afzeiken.

 

Link naar reactie
1 uur terug, Rene zei:

 

Goed idee! Laten we iedereen die met eigen geld iets opstart in de stripwereld METEEN tot aan zijn sokken toe afbranden.

Vers bloed, publiciteit, nieuwe ideeen, investeringen - daar hebben we niets als last van. Beter alles laten zoals het is en mensen met initiatief afzeiken.

 

Heel goed verwoord Rene, dat zelfde moest ik vanochtend ook denken.

Link naar reactie
22 hours ago, Rene said:

 

Goed idee! Laten we iedereen die met eigen geld iets opstart in de stripwereld METEEN tot aan zijn sokken toe afbranden.

Vers bloed, publiciteit, nieuwe ideeen, investeringen - daar hebben we niets als last van. Beter alles laten zoals het is en mensen met initiatief afzeiken.

 

helemaal mee eens! 

 

Ik vind het een leuk initiatief. Naar wat ik begrijp zullen er ook veel originelen worden geëxposeerd. Dat alleen al maakt het voor mij zeer de moeite waard. Erg benieuwd naar de auteurs waarvan er origineel werk te bewonderen zal zijn. De Andreas uit het filmpje vind ik al prachtig 

Link naar reactie
Op 26/4/2020 om 08:35, sanderg zei:

helemaal mee eens! 

 

Ik vind het een leuk initiatief. Naar wat ik begrijp zullen er ook veel originelen worden geëxposeerd. Dat alleen al maakt het voor mij zeer de moeite waard. Erg benieuwd naar de auteurs waarvan er origineel werk te bewonderen zal zijn. De Andreas uit het filmpje vind ik al prachtig 

Zijn collectie staat (of stond in alle geval) wel ergens op het web hoor.

Zitten hele leuke zaken tussen 

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie
41 minuten geleden, Tweetie zei:

Natuurlijk is het de collectie van een ouder iemand. Jongere mensen hebben het geld niet om een flinke collectie originalen op te zetten. Behalve kylie dan, maar die houdt  dan weer niet van strips. 

Ik bedoel dat het de typische collectie is van een oudere verzamelaar die voornamelijk teruggrijpt op zijn jeugd. Als vijftiger kun je ook de nieuwe namen verzamelen. 

Link naar reactie
18 hours ago, Mzee said:

Bedankt! Ik had de naam Bernard Voorzichtig al eens voorbij zien komen- wist niet dat het om deze man ging..

 

Wat een collectie zeg! Er zit inderdaad erg mooi werk bij.. Hij zal aardig lang bezig zijn geweest voordat ie dit allemaal bij elkaar had. 
Leuk plan dan wel om er een museum mee te beginnen

Link naar reactie
23 uren geleden, Vittorio zei:

Wel typisch de collectie van een vijftiger. Ook in Noordwijk komt geen museum met hedendaagse negende kunst. Maar alle initiatieven eromheen klinken veelbelovend.

Ik vind dat er nochtans ook wel enkele moderne namen tussen staan.

Hij heeft alvast een mooie collectie van oud en nieuw. Al is de vraag waar nieuw begint het belangrijkste.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...