cinco Posted May 31, 2021 Posted May 31, 2021 Peter de Wit en Hanco Kolk op de backcover van Gilles de Geus djkeos 1 Quote
cartoonesk Posted June 1, 2021 Posted June 1, 2021 Bij Lombard was een portret van de auteur(s) veel meer een gewoonte dan bij bv. Dupuis of Dargaud. Grappig vind ik de foto's van Turk en De Groot op de achterkant van Robin Hoed en Clifton. Eveneens als de variant met Bédu en De Groot bij Clifton. Quote
mojo Posted June 1, 2021 Posted June 1, 2021 Ik moest onmiddellijk aan Orphanimo denken, maar heb niet direct een afbeelding online gevonden. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
cartoonesk Posted June 1, 2021 Posted June 1, 2021 9 minuten geleden, mojo zei: Ik moest onmiddellijk aan Orphanimo denken, maar heb niet direct een afbeelding online gevonden. stripinfo.be is een goede site voor zulke dingen. Quote
mojo Posted June 1, 2021 Posted June 1, 2021 merci, ik denk dat elk album een andere foto heeft van de auteurs, vaak met een link naar het album. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
Rik Posted June 1, 2021 Posted June 1, 2021 Diverse albums van Gilles de Geus waarop de auteurs en familieleden staan afgebeeld. djkeos 1 Quote Omnia mutantur nihil interit
cartoonesk Posted June 1, 2021 Posted June 1, 2021 Parodie op de achtercover die Rik toont : "Hanco Kolk en Peter de Wit hebben echt bestaan!" Funny! djkeos 1 Quote
sanderg Posted June 1, 2021 Posted June 1, 2021 4 minuten geleden, cartoonesk zei: Parodie op de achtercover die Rik toont : "Hanco Kolk en Peter de Wit hebben echt bestaan!" Funny! Hahahahahaha Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
cartoonesk Posted June 1, 2021 Posted June 1, 2021 Windig en De Jong met Dick Matena op de achterkant van Heinz, de graphic novel. Quote
esteban² Posted June 1, 2021 Posted June 1, 2021 2 uren geleden, cartoonesk zei: Bij Lombard was een portret van de auteur(s) veel meer een gewoonte dan bij bv. Dupuis of Dargaud. Grappig vind ik de foto's van Turk en De Groot op de achterkant van Robin Hoed en Clifton. Eveneens als de variant met Bédu en De Groot bij Clifton. Urbanus en Linthout blijven voor mij de grootste krakken wat het verwerken van zichzelf op achtercovers betreft, maar deze van Robin Hood en Clifton zijn ook bijzonder tof! Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
acor Posted June 1, 2021 Posted June 1, 2021 Ik vind deze foto nog steeds geweldig na al die jaren djkeos 1 Quote
cartoonesk Posted September 1, 2021 Posted September 1, 2021 Soms ook wel eens op de frontcover! Quote
cinco Posted October 1, 2022 Author Posted October 1, 2022 team-ups als confrontaties geportretteerd Quote
shakeitupguy Posted February 21, 2023 Posted February 21, 2023 De tekenaars in mooi gezelschap. cartoonesk 1 Quote
cinco Posted February 21, 2023 Author Posted February 21, 2023 Stallaert is tot nu toe geloof ik de enige Kiekeboe-medewerker waarmee Merho samen op de achterflap poseerde. Quote
cartoonesk Posted February 22, 2023 Posted February 22, 2023 Liefde en geluk (Gerrit de Jager). Quote
sanderg Posted February 22, 2023 Posted February 22, 2023 Op 21/2/2023 om 10:49, shakeitupguy zei: De tekenaars in mooi gezelschap. grappig dat deze ontzettend brave strip (die ik ken uit Kuifje weekblad) getekend werd door Renaud. Die ken ik verder enkel van minder 'braaf' werk.. Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
cartoonesk Posted February 22, 2023 Posted February 22, 2023 22 minuten geleden, sanderg zei: grappig dat deze ontzettend brave strip (die ik ken uit Kuifje weekblad) getekend werd door Renaud. Die ken ik verder enkel van minder 'braaf' werk.. Ze liepen wel vaak rond in bikini of ondergoed. Vandaar dat ik dat toen in mijn jeugd toch een leuke strip vond in weekblad Kuifje. Quote
Peter Motte Posted August 28, 2023 Posted August 28, 2023 Heeft dat duo nog andere strips getekend? Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Ton Konincks 1948 Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 Genoeg informatie op internet over De Marck en De Wulf als striptekenaars en als medewerkers. De Marck is Marc Daniels (met twee puntjes op de e ) De Wulf is Rik de Wulf. Quote
cinco Posted May 17, 2024 Author Posted May 17, 2024 Geert Kinnaert en de live-action versie van zijn stripfiguur Quote
cinco Posted November 5, 2024 Author Posted November 5, 2024 François Rivière en Jean-Claude Floc'h in de jaren '70 Quote
Recommended Posts