Ga naar inhoud

beste voorbeelden van stripmakers die modelleren voor de backcover


Recommended Posts

Ik moest onmiddellijk aan Orphanimo denken, maar heb niet direct een afbeelding online gevonden.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

merci, ik denk dat elk album een andere foto heeft van de auteurs, vaak met een link naar het album.

image.png.2214d06eaa737d153c275dce1452f480.png

 

image.png.c51a22c8d0004ac8e621bca480182580.png

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
2 uren geleden, cartoonesk zei:

Bij Lombard was een portret van de auteur(s) veel meer een gewoonte dan bij bv. Dupuis of Dargaud.

Grappig vind ik de foto's van Turk en De Groot op de achterkant van Robin Hoed en Clifton. Eveneens als de variant met Bédu en De Groot bij Clifton.

 

robin.jpg

clifton turk.jpg

clifton bedu.jpg


Urbanus en Linthout blijven voor mij de grootste krakken wat het verwerken van zichzelf op achtercovers betreft, maar deze van Robin Hood en Clifton zijn ook bijzonder tof! :) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...