cinco Posted June 23, 2021 Posted June 23, 2021 Het betreft hier alleen de threads die ik heb aangemaakt. (zie lager) 1. --> 17 punten: @fantasiooo 2. --> 7 punten: @mojo 3. --> 5 punten: @Lük Bey @Werner 4 punten: @Hamirubi @Yncke 3 punten: @SPeeDy @Suske @Waldorf 2 punten: @Ambreville @mister o 1 punt: @acor @Aleksandr @Bart 01 @Daan @esteban² @Firmin Van De Kasseien @kbellon @Rik @Ptrck @TDPB @Tuizentfloot Vragen, opmerkingen en bedenkingen bij deze lijst mogen altijd gegeven worden. Quote
Madam Kito Posted June 23, 2021 Posted June 23, 2021 oei, was het voor punten? had ik dat geweten, ik deed niet mee. Quote
cinco Posted June 23, 2021 Author Posted June 23, 2021 5 minuten geleden, TDPB zei: oei, was het voor punten? had ik dat geweten, ik deed niet mee. Je ranking zal bepalen in welke groep je terecht komt bij de volgende kwis. Nee, niet hoor. Maar ik zat wel te denken of het mogelijk zou zijn om een wedstrijd te doen waar in team moet worden samengewerkt. (met 2 of met 3) Als er mensen zijn die dat zien zitten?? Staat nog niet vast, hoor. Gewoon iets in het achterhoofd. Quote
sjaakie Posted June 23, 2021 Posted June 23, 2021 Is het een optie om een spelletjes/quiz tab te maken? Quote
cinco Posted July 25, 2021 Author Posted July 25, 2021 Een update van het puntentotaal en de ranking is doorgevoerd. Quote
Recommended Posts