Johanmaria Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 Ik heb een eerste druk van de 1ste strip van de serie w817 met handtekeningen van de originele cast en de scenarist en de 2 tekenaars. Wat is de waarde van deze strip Quote Link to comment
hemweg Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Als indicatie kun je kijken wat Lastdodo hier aangeeft: Rond de 1 euro, zo ook Bassie & Adriaan, mits er een liefhebber voor te vinden is. Quote Link to comment
sanderg Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Nooit van deze strip gehoord... Weinig bekende auteurs lijkt me.. zal nauwelijks iets waard zijn.. Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Rik Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Net als Bassie en Adriaan is dit een curiositeit. De handtekeningen van de cast zijn voor een stripliefhebber niet zo interessant. Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Bart 01 Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Swerts & Vanas en Hec Leemans weinig bekend noemen: faut le faire. Quote Link to comment
sanderg Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 36 minuten geleden, Bart 01 zei: Swerts & Vanas en Hec Leemans weinig bekend noemen: faut le faire. In Nederland kent niemand die volgens mij.. Maar ok- wellicht is dat in België anders Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
kbellon Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 7 minuten geleden, sanderg zei: In Nederland kent niemand die volgens mij.. Maar ok- wellicht is dat in België anders Hec Leemans is bijvoorbeeld de auteur van Bakelandt en FC de Kampioenen en vele anderen. Quote Link to comment
sanderg Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 2 uren geleden, kbellon zei: Hec Leemans is bijvoorbeeld de auteur van Bakelandt en FC de Kampioenen en vele anderen. Ah ok! Tja.. dat is in Nederland nauwelijks bekend.. Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Yncke Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Ik denk dat je beter niet in de richting van de stripliefhebber kijkt. Ik kan me inbeelden dat er mensen zijn met W817-jeugdnostaligie die hier iets voor over hebben. Quote yncke.be Link to comment
TDPB Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Ja, dit is een geval van 'wat de gek ervoor geeft'. Met de fan in de rol van de gek in dit geval. Quote Link to comment
TDPB Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Wel een beetje raar dat die acteurs met de namen van hun personages signeerden. Quote Link to comment
cinco Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 4 minuten geleden, TDPB zei: Wel een beetje raar dat die acteurs met de namen van hun personages signeerden. Staat jouw handtekening er niet bij? Jij was toch ook bij die reeks betrokken. Quote Link to comment
Gilles Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 15 minuten geleden, TDPB zei: Wel een beetje raar dat die acteurs met de namen van hun personages signeerden. Dat komt vaker voor bij jeugdseries. Quote Link to comment
TDPB Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 28 minuten geleden, cinco zei: Staat jouw handtekening er niet bij? Jij was toch ook bij die reeks betrokken. Toen nog niet. Quote Link to comment
nonkel Fillemon Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 Zal toch zeker wel nog iets waard zijn? Misschien zijn de mensen op het forum hier niet het juiste doelpubliek. Waarschijnlijk de juiste moment om te verkopen met de nieuwe film. Quote Link to comment
Waldorf Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 Misschien bestaat er op facebook een pagina voor nostalgische W817-fans waar je eens kan polsen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Mzee Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 8 uren geleden, nonkel Fillemon zei: Zal toch zeker wel nog iets waard zijn? Misschien zijn de mensen op het forum hier niet het juiste doelpubliek. Waarschijnlijk de juiste moment om te verkopen met de nieuwe film. Stripwaarde is echt 0 hoor. Geen idee of de fans van de serie er wel geld voor over hebben maar ik vrees ervoor. Je gaat er veel moeite voor moeten doen om er uiteindelijk 2/3 euro aan over te houden. Quote Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen. Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. https://www.2dgalleries.com/profile/mzee Link to comment
TDPB Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 5 uren geleden, Mzee zei: Stripwaarde is echt 0 hoor. Geen idee of de fans van de serie er wel geld voor over hebben maar ik vrees ervoor. Je gaat er veel moeite voor moeten doen om er uiteindelijk 2/3 euro aan over te houden. Ik zie daar evengoed iemand 20 of 30 euro voor geven. Je moet gewoon de juiste persoon vinden. Quote Link to comment
Johan Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 5 uren geleden, Mzee zei: Geen idee of de fans van de serie er wel geld voor over hebben maar ik vrees ervoor. Er zijn toch wel enkele bekende Vlaamse acteurs bij : Jenne Decleir, Kader Gürbüz, Danny Timmermans (beiden nu nog in Thuis), Aron Wade, Govert Deploigne,.... Nostalgie die resulteerde in een tekening van "Birgit" (Kader) Quote Link to comment
TDPB Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 1 uur terug, Johan zei: Er zijn toch wel enkele bekende Vlaamse acteurs bij : Jenne Decleir, Kader Gürbüz, Danny Timmermans (beiden nu nog in Thuis), Aron Wade, Govert Deploigne,.... En moesten die nu met hun echte naam gesigneerd hebben zou dat achteraf bekeken een interessante collectie geweest zijn. Quote Link to comment
Bonte Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 Op 14/1/2022 om 19:47, Johanmaria zei: Ik heb een eerste druk van de 1ste strip van de serie w817 met handtekeningen van de originele cast en de scenarist en de 2 tekenaars. Wat is de waarde van deze strip Laat ons zeggen een cataloguswaarde van 20 euro maar het is meer iets voor liefhebbers van de TV reeks, niet voor stripliefhebbers. Het is vooral een emotionele waarde voor de persoon die de handtekeningen gekregen heeft. Quote Link to comment
Recommended Posts