Timothy van Damme Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 Naar aanleiding van deze post moest ik gelijk aan mevrouw Stokvis uit Kiekeboe denken. Zijn er zo nog personages die je nooit ziet? Uiteraard heb je Invisible Girl en soortgelijke, maar dat bedoel ik dus niet. Het gaat om personages die altijd buiten beeld blijven, of die zoals Wilson hieronder goed verborgen blijven. Quote Link to comment
dutch lines Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 De ouders van Elsje. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 Johnjohn uit mooie navels hield altijd zijn helm op (tot hij hem uiteindelijk een keer afzette...) Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 Over helmen gesproken... Quote Link to comment
cartoonesk Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 Meneer Dupuis komt voor in de strip van Guust maar je ziet hem nooit. Alleen soms zijn voet in het deurgat of zijn tekstballonnen of zijn kantoordeur. Quote Link to comment
cartoonesk Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 Eveneens in de Peanuts-strip zie je de volwassenen nooit. Nu komen de ouders van bv. Charlie Brown er niet zo vaak in voor maar wel de lerares van Patty Peppermint, waarmee ze vaak een discussie heeft zonder dat je de lerares ziet. Peter Motte 1 Quote Link to comment
Ambreville Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 Hoe zou het met Marleneke zijn? Quote Link to comment
Lestat Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 Ze is enkele jaren geleden onthuld! Ambreville 1 Quote Link to comment
Ambreville Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 1 hour ago, Lestat said: Ze is enkele jaren geleden onthuld! Dat verklaart veel. Quote Link to comment
Yncke Posted March 17, 2022 Share Posted March 17, 2022 R.L. uit Kevin&Kell. Quote yncke.be Link to comment
cartoonesk Posted May 9, 2022 Share Posted May 9, 2022 Dit bedoel je misschien niet precies maar ik denk ook aan The Phantom Blot uit Mickey Mouse (in het Nederlands De Schim). Op een gegeven moment wordt ie, geloof ik, wel ontmaskerd. Quote Link to comment
cinco Posted May 9, 2022 Share Posted May 9, 2022 2 uren geleden, cartoonesk zei: Dit bedoel je misschien niet precies maar ik denk ook aan The Phantom Blot uit Mickey Mouse (in het Nederlands De Schim). Op een gegeven moment wordt ie, geloof ik, wel ontmaskerd. Dat valt eerder onder de altijd gemaskerde personages. Quote Link to comment
cartoonesk Posted May 9, 2022 Share Posted May 9, 2022 Stomp werd ook al genoemd dus dit was mijn aanvulling. Maar inderdaad zullen van dat soort figuren wel meer te bedenken zijn (in Suske en Wiske bv.). Quote Link to comment
cinco Posted July 2 Share Posted July 2 Op 16/3/2022 om 09:45, cartoonesk zei: Meneer Dupuis komt voor in de strip van Guust maar je ziet hem nooit. Alleen soms zijn voet in het deurgat of zijn tekstballonnen of zijn kantoordeur. Recent dat Sovjets-album van Robbedoes herlezen. Daarin is hij volledig te zien. cartoonesk 1 Quote Link to comment
bouncer Posted July 2 Share Posted July 2 Omdat @Ambreville het laat afweten, neem ik de honneurs maar waar. Manara met de onzichtbare man, schijnbaar ook verfilmd. Ambreville and Joe Dredd 2 Quote Link to comment
cartoonesk Posted July 3 Share Posted July 3 18 uren geleden, cinco zei: Recent dat Sovjets-album van Robbedoes herlezen. Daarin is hij volledig te zien. In De jeugd van Robbedoes kwam Meneer Dupuis ook al voor. Herinner de affaire met de hoed! Quote Link to comment
Peter Motte Posted November 7 Share Posted November 7 Op 16/3/2022 om 09:58, cartoonesk zei: Eveneens in de Peanuts-strip zie je de volwassenen nooit. Nu komen de ouders van bv. Charlie Brown er niet zo vaak in voor maar wel de lerares van Patty Peppermint, waarmee ze vaak een discussie heeft zonder dat je de lerares ziet. Ik schreef mijn opstellen altijd direct in het net. Niks kladversie. Ik ga mezelf toch niet overschrijven? Air 1 Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Air Posted November 8 Share Posted November 8 Quote https://steunactie.be/actie/help-een-jaar-comfortabel-gevolgen-hersenontsteking-lyme/-20538 Link to comment
Recommended Posts