Timothy van Damme Posted March 16, 2022 Posted March 16, 2022 Naar aanleiding van deze post moest ik gelijk aan mevrouw Stokvis uit Kiekeboe denken. Zijn er zo nog personages die je nooit ziet? Uiteraard heb je Invisible Girl en soortgelijke, maar dat bedoel ik dus niet. Het gaat om personages die altijd buiten beeld blijven, of die zoals Wilson hieronder goed verborgen blijven. Quote
dutch lines Posted March 16, 2022 Posted March 16, 2022 De ouders van Elsje. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
dirk (monsieur toupet) Posted March 16, 2022 Posted March 16, 2022 Johnjohn uit mooie navels hield altijd zijn helm op (tot hij hem uiteindelijk een keer afzette...) Quote
cartoonesk Posted March 16, 2022 Posted March 16, 2022 Meneer Dupuis komt voor in de strip van Guust maar je ziet hem nooit. Alleen soms zijn voet in het deurgat of zijn tekstballonnen of zijn kantoordeur. Quote
cartoonesk Posted March 16, 2022 Posted March 16, 2022 Eveneens in de Peanuts-strip zie je de volwassenen nooit. Nu komen de ouders van bv. Charlie Brown er niet zo vaak in voor maar wel de lerares van Patty Peppermint, waarmee ze vaak een discussie heeft zonder dat je de lerares ziet. Peter Motte 1 Quote
Lestat Posted March 16, 2022 Posted March 16, 2022 Ze is enkele jaren geleden onthuld! Ambreville 1 Quote
Ambreville Posted March 16, 2022 Posted March 16, 2022 1 hour ago, Lestat said: Ze is enkele jaren geleden onthuld! Dat verklaart veel. Quote
cartoonesk Posted May 9, 2022 Posted May 9, 2022 Dit bedoel je misschien niet precies maar ik denk ook aan The Phantom Blot uit Mickey Mouse (in het Nederlands De Schim). Op een gegeven moment wordt ie, geloof ik, wel ontmaskerd. Quote
cinco Posted May 9, 2022 Posted May 9, 2022 2 uren geleden, cartoonesk zei: Dit bedoel je misschien niet precies maar ik denk ook aan The Phantom Blot uit Mickey Mouse (in het Nederlands De Schim). Op een gegeven moment wordt ie, geloof ik, wel ontmaskerd. Dat valt eerder onder de altijd gemaskerde personages. Quote
cartoonesk Posted May 9, 2022 Posted May 9, 2022 Stomp werd ook al genoemd dus dit was mijn aanvulling. Maar inderdaad zullen van dat soort figuren wel meer te bedenken zijn (in Suske en Wiske bv.). Quote
cinco Posted July 2, 2023 Posted July 2, 2023 Op 16/3/2022 om 09:45, cartoonesk zei: Meneer Dupuis komt voor in de strip van Guust maar je ziet hem nooit. Alleen soms zijn voet in het deurgat of zijn tekstballonnen of zijn kantoordeur. Recent dat Sovjets-album van Robbedoes herlezen. Daarin is hij volledig te zien. cartoonesk 1 Quote
bouncer Posted July 2, 2023 Posted July 2, 2023 Omdat @Ambreville het laat afweten, neem ik de honneurs maar waar. Manara met de onzichtbare man, schijnbaar ook verfilmd. Joe Dredd and Ambreville 2 Quote
cartoonesk Posted July 3, 2023 Posted July 3, 2023 18 uren geleden, cinco zei: Recent dat Sovjets-album van Robbedoes herlezen. Daarin is hij volledig te zien. In De jeugd van Robbedoes kwam Meneer Dupuis ook al voor. Herinner de affaire met de hoed! Quote
Peter Motte Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Op 16/3/2022 om 09:58, cartoonesk zei: Eveneens in de Peanuts-strip zie je de volwassenen nooit. Nu komen de ouders van bv. Charlie Brown er niet zo vaak in voor maar wel de lerares van Patty Peppermint, waarmee ze vaak een discussie heeft zonder dat je de lerares ziet. Ik schreef mijn opstellen altijd direct in het net. Niks kladversie. Ik ga mezelf toch niet overschrijven? Air 1 Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Recommended Posts