Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Ik moet nog beginnen aan deze reeks. Leest hij wat vlot?

Vond ik wel. Je wordt heerlijk meegenomen in het verhaal. Ik kan de tekenstijl ook erg waarderen. Heb de wezentrein dit jaar ontdekt en daaruit voortvloeiend Miss Endicott en deze aangeschaft. Wat mij betreft een aanrader. Het enige nadeel is het gewicht van het album. Maar dat weet je met zo'n dik album :e005:

Link naar reactie

Zonder enige haast lees ik nu deel 3 van De gouden jaren van Mickey Mouse. Deel 2 heb ik ook, deel 1 nog niet. Ik vond het formaat eerst overdreven maar vanwege de smalle stroken toch perfect. Vroeger las ik Mickey-maandblad en toen al vond ik de verhalen van Gottfredson het leukst en het best getekend dus superleuk dat deze uitgaves er nu zijn. Soms lijkt het of teksten in de verkeerde balloons staan of zo maar ik kan me vergissen. Maar kortom toch bravo voor deze uitgaves.

Link naar reactie

Daytripper aan het herlezen. De iets grotere HC uitgave met beter papier brengt het verhaal en de tekeningen nog meer tot zijn recht. :hartje:

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

je bedoelt dat je 12 delen arq op 1 avond las? :e010:

Yep! Het was een heerlijke avond!

 

Gisteren nog 3 deeltjes gelezen, dus nog 3 te gaan. Morgen in Breda moet ik nog wel even deel 18 scoren, dus zondag de laatste 3.

Al met al een mooie stripweek. Normaal gesproken kan ik enkel in het weekend wat strips lezen, daar baal ik vaak enorm van, maar ja, een druk gezin vereist nou eenmaal het stellen van prioriteiten.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...