Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Hoe kan dat ? Ze zijn allemaal dood!

En wordt het nog beter met deel 3 of gaat het achteruit?

 

1/ een groep rond willem tell zal zich verzamelen om tegen het schrikbewind van wolfram te vechten. Ik verklap hier niets mee, 't is de hele opzet van deze 8 delige reeks. Hoe dat is uitgewerkt, is voor eeuwig op mijn netvlies gebrand.

2/ veel beter. delen 1&2 zijn maar opwarmertjes, sfeerzetters, in vergelijking met wat volgt.

Link naar reactie

The League of Extraordinary Gentlemen. Tot zover ik gelezen heb goed.

 

Maar nu heb ik een vraagje. Ik zit ongeveer in de helft. Daar zit een nogal lang tekstverkaal in kleine lettertjes. Is dat deel van het verhaal of kan ik dat overslaan? Heb eerlijk gezegd weinig zin om het te lezen.

Is dat een integrale uitgave vd eerste 2 delen? Die verhalen zijn niet noodzakelijk, maar zijn eerder een extraatje met wat meer achtergrondinfo.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Na aangenaam verrast te zijn door het geweldige eerste deel, nu bezig in Lucifer Book Two.

 

17671938.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...