Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

 

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt...

Ik ben ondertussen bij deel vijf...De reeks blijft haar bijzonder hoogstaand niveau behouden.

Ik ben er helemaal ondersteboven van...ZO wil ik mijn strips!!!

Van het beste wat ik ooit gelezen heb.

 

 

Hmmm. Ik zal dat ook eens een nieuwe kans moeten geven. Ik ben indertijd gestopt omdat ik mijn buik vol had van alle nevenreeksen. Daardoor kreeg ik waarschijnlijk ook een verkeerd beeld van 'de Hoofdreeks' (Incal las ik nooit, en dat zal ook niet gebeuren). 

 

Ik ben ondertussen Comanche, Roodbaard en De Havik aan het (her)lezen. Bouncer ligt even stil. Ik weet nog niet of ik er mee verder doe...

 

Ook De Havik vind ik saaier dan ik me herinner. Zeer mooi getekend, behalve de koppen. Weet ook nog niet of ik er mee verder doe... ;)

Link naar reactie

Hmmm. Ik zal dat ook eens een nieuwe kans moeten geven. Ik ben indertijd gestopt omdat ik mijn buik vol had van alle nevenreeksen. Daardoor kreeg ik waarschijnlijk ook een verkeerd beeld van 'de Hoofdreeks' (Incal las ik nooit, en dat zal ook niet gebeuren). 

 

Ik ben ondertussen Comanche, Roodbaard en De Havik aan het lezen. Bouncer ligt even stil. Ik weet nog niet of ik er mee verder doe... 

Er zijn al vele delen van Comanche uitverkocht... De moeite? (Ben ook fan van western -films en strips ;-))

Link naar reactie

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt...

Ik ben ondertussen bij deel vijf...De reeks blijft haar bijzonder hoogstaand niveau behouden.

Ik ben er helemaal ondersteboven van...ZO wil ik mijn strips!!!

Van het beste wat ik ooit gelezen heb.

 

Helemaal mee eens, ik heb destijds metabaronnen gelezen zoals ze uitkwamen bij arboris, lang geleden. Heb ze zeker al een keer of 4 herlezen, de laatste keer is wel een tijd gelezen. Niettemin: essentieel, dat zeker!

Link naar reactie

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt...

Ik ben ondertussen bij deel vijf...De reeks blijft haar bijzonder hoogstaand niveau behouden.

Ik ben er helemaal ondersteboven van...ZO wil ik mijn strips!!!

Van het beste wat ik ooit gelezen heb.

Ik heb er in Strip van de Dag al wat over gezegd: ik vind de Incal eigenlijk beter. De Metabaronnen is een beetje te 'serieus' voor mij. Ook heel veel nadruk op aktie en gevechten en weinig realistisch (een metabaron die op zijn eentje met zijn metawapens ganse legers vernietigt...

 

Ze hebben ook heel wat 'geleend' bij Star Wars: de twee robots, de strijd vader-zoon, de Yoda opleiding... Maar enfin iedereen leent wel eens iets.

 

Ik ga het wel blijven verderlezen (nog maar 2 gelezen).

 

Hmmm. Ik zal dat ook eens een nieuwe kans moeten geven. Ik ben indertijd gestopt omdat ik mijn buik vol had van alle nevenreeksen. Daardoor kreeg ik waarschijnlijk ook een verkeerd beeld van 'de Hoofdreeks' (Incal las ik nooit, en dat zal ook niet gebeuren). 

 

Ik ben ondertussen Comanche, Roodbaard en De Havik aan het (her)lezen. Bouncer ligt even stil. Ik weet nog niet of ik er mee verder doe... 

 

Kuzuri, wat heb je tegen de Incal?

Link naar reactie

Zwendel: Ze hebben ook heel wat 'geleend' bij Star Wars: de twee robots, de strijd vader-zoon, de Yoda opleiding... Maar enfin iedereen leent wel eens iets.

 

En Lucas heeft dan heel wat inspiratie gehaald bij Mezières en Segrelles...

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Hoezo uitverkocht? ;) Ik heb ze gewoon bij Pierke gaan halen, en ik kon van elk deel kiezen uit verschillende exemplaren. 

Ben ondertussen nog niet verder dan deel 2 (al die reeksen door elkaar lezen, en dan nog een hoop nieuwe), maar ik heb me met die eerste twee delen héél erg geamuseerd. 

ok, ik had op de site van de poort gekeken

Link naar reactie

Lucas heeft bijna alles gepikt uit jaren 30 serials, en uit Japan. Maar als ge er iets leuks mee doet, ah :) 

Hij is slim genoeg geweest van het héél simpel te houden allemaal. En we amuseren ons met SW. 

 

Ik bedoelde in de literatuur leent iedereen van iedereen  :e012:

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
Gast Bilal030

Halverwege Walking Dead Compendium 2. Man, man, was vergeten hoe spannend deze comic wel niet is. Het is lang geleden dat ik compendium 1(die hele dikke pil) had gelezen dus had eventjes nodig om weer te weten hoe alles zat, maar algauw word je erin gezogen om er niet meer uit te komen. Misschien dat ik toch maar weer ook de tv-serie zal oppakken.

Link naar reactie

Ik ben de Wapenmeester eens aan het herlezen. Ik blijf het een zeer geslaagd album in zijn genre vinden. Het zal niet de laatste keer zijn dat ik het herlees.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Vandaag een aantal strips gelezen:

 

* Kroniek der onsterfelijken deel 6: blijft een fijne serie.

* Regenwolf: Een mooi getekend en goed geschreven verhaal. Een western, maar toch anders. Niet met een klassieke held. Voor de mensen die twijfelen, deze kun je blind aanschaffen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...