Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Idem hier, ook dit weekend ge/herlezen. Wat mij opvalt is dat de verhalen van Leo zich zo goed laten herlezen, we klagen wel eens per album dat er (te) weinig gebeurd maar bij herlezing bij een volgend album en zeker als er weer een cyclus is afgerond zie je hoe het allemaal perfect in elkaar past.

 

Overlevenden was bij mij op een kwartier uit. Ik vond Aldebaran, Betelgeuze en Kenya goed. Alles wat daarna kwam (Antares, Namibia, Overlevenden) lijdt toch wel aan writer's block vind ik. Hier en daar steken we er nog 'ns een raar dier of plant in en de lezers zijn weer content. En in Overlevenden koppelen we de ene vrouw aan de andere man en andersom en 't is intrigerend of wat?

Nee, van Overlevenden wil ik nu wel deel 5 nog kopen om einde te weten (alhoewel ik nu al voorbereid ben op een afknapper) en dan is het voor mij gedaan wat Leo-strips betreft.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
  • 1 month later...

Les Chrono Kids 3 (Stan & Vince en Zep) - nooit vertaald pareltje van Zep. Hij schrijft heerlijke verhaaltjes over twee kinderen die een gsm hebben waarmee ze doorheen de tijd kunnen reizen. Ongelooflijk hoe creatief Zep ook wwer met dit gegeven omspringt. de tekeningen van Stan & Vince lijken sterk op die van Zep zelf, wat de fun alleen maar verhoogt. Hartelijk dank aan Lectrr om deze reeks in Stripgids aan te raden  :e002:

Link naar reactie

Viel mij tegen. Op basis van de covers had ik hier toch wel wat meer van verwacht.

Weet niet wat jij er van vond?

 

Ik moet je jammer genoeg bijtreden. Heel aantrekkelijke covers maar noch het tekenwerk binnenin noch het scenario kom me bekoren. Miskoop maar gelukkig in superpromo: ik betaalde  4,99 euro voor beide delen samen in De Striep in Brugge.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Momenteel volop de misdaad van Stray Bullets aan het ontdekken, afgewisseld met het fantastische Scalped.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...