Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Djinn 13 gekocht. Dus maar eerst begonnen met de cyclus in India om er weer even in te komen. Dit gedaan hebbende, heb ik besloten om eerst nog de andere 2 cyclussen te gaan lezen voordat ik start met het alles afrondende deel.

De Africa cyclus zal als eerste volgen, daarna de cyclus waar het allemaal mee begon, daarmee heb ik ook gelijk de juiste tijdsvolgorde te pakken. Kijk er naar uit, want Djinn heeft mij altijd veel leesplezier opgeleverd. De tekeningen zijn schitterend, de verhalen boeiend.

Link naar reactie

De serie Durango aan het herlezen, blijft geweldig. Onder andere deze;

 

 

De recentere delen die niet meer door Swolfs zelf getekend zijn kunnen mij jammer genoeg niet meer bekoren.

Da's zo een beetje zoals met Leo. Ik koop alles van Leo, voor zover het ook door Leo getekend is.

Link naar reactie

Ik heb momenteel zin om Mignolaverse te lezen en gelukkig heb ik nog enkele TPB's ongelezen liggen. Momenteel ben ik bezig in Witchfinder 1

 

51lgSe8A3OL._SX323_BO1,204,203,200_.jpg

 

Wat me opviel: het wapen op de cover wordt later ook gebruikt in een kortverhaal in Hellboy Winter special 2016. Ik hou van die kleine linken tussen de verschillende Hellboy reeksen.

 

post-39-0-28549400-1481630988_thumb.jpeg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Adler aan het herlezen naar aanleiding van 77 jaar Kuifje. Superreeks. Vorige week trouwens Sneeuw ook weer herlezen. En zo blijven de nieuwe dingen wat achterwege.

 

Grappig, ik ben ook bezig in Adler. Vorige week hier de gehele serie op het forum van iemand over kunnen nemen. Las het hiervoor alleen in Kuifje maar had er geen albums van.

Daarnaast lees ik nu deel 2 van de tanguy en laverdure intergrale.

Link naar reactie

De Adelaars van Rome aan het herlezen nav deel 5. Voor mij de beste reeks van Marini, die snel uitgroeit tot een van mijn favorieten.

 

adelaars%20van%20rome%203%20plaatje%202.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

De Adelaars van Rome aan het herlezen nav deel 5. Voor mij de beste reeks van Marini, die snel uitgroeit tot een van mijn favorieten.

 

adelaars%20van%20rome%203%20plaatje%202.

Ben, naar aanleiding van het nieuwe deel 5, ook de reeks aan het herlezen. Ben nu bezig aan deel 2 en ja ik ben het helemaal met Mojo eens :e005:

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

In zwart-wit. De One Volume Edition was denk ik maar heel even als verjaardagseditie in kleur te koop. Je vindt 'm nu nog wel, maar ook behoorlijk duur. In kleur zijn ze wel erg mooi, hé?

Zeker heel mooi. Rond de 120 euro. Is inderdaad wel heel veel geld. Dus dacht als jij hem in kleur hebt weet je misschien een goed adresje ;)

Link naar reactie

Die One-Volume Edition, is die een beetje behapbaar qua omvang, geen problemen tijdens het lezen?

Hij is stevig, iets meer dan 1.300 pagina's. Maar paperback en nogal fijn papier. Voor zo'n dik boek best hanteerbaar en het duurt niet lang voor je eraan gewend bent of er niet meer op let. Voor een kleine 40 euro is die zwart-witte One Volume Edition echt wel een koopje.

Link naar reactie

Ik heb de hele reeks herlezen en mij stoorde dat niet. De vorige albums werkten toe naar deze veldslag en Marini neemt zijn tijd ervoor nu het zover is. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...