Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

The New Frontier: The Deluxe Edition.

 

Man, wat ga ik Cooke missen. :e001:

 

newfrontier8.jpg

 

post-39-0-50796100-1463487664_thumb.png

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Eindelijk heb ik De Man van Nu binnen, dus die ga ik dit weekend lezen en tevens staat Onafscheidelijk op het menu, ik heb hoge verwachtingen van dit album, omdat ik gewend raak aan mooie dingen van scenarist Zidrou :e007:

 

Hoho vlogger dit is niet de draad 'dit ga ik lezen' zet dit wel gerust in je eigen draad (wat een luxe) ;)

 

Wel nog veel leesplezier gewenst!

Link naar reactie

Ik heb ook geprobeerd om die boeken te doorworstelen.

Mooi getekend, maar helaas werkt hij hier met een minder goede scenarist.

Zwak.

Dat is toch oud werk??

 

 

 

Master Keaton (JapaneseMASTERキートン HepburnMasutā Kīton?) is a Japanese manga series created by Hokusei KatsushikaNaoki Urasawa and Takashi Nagasaki. It was serialized in Big Comic Original between 1988 and 1994, with the 144 chapters collected into 18 tankōbon volumes by Shogakukan.
Link naar reactie

Ik heb ook geprobeerd om die boeken te doorworstelen.

Mooi getekend, maar helaas werkt hij hier met een minder goede scenarist.

Zwak.

Eerste bundeling idd zwak qua scenario. Daarna wordt het beter, maar soms goede en soms minder goede verhalen. Het wisselt af tussen spanning/actie/detective versus levenswijsheden (en die laatste zijn de mindere)

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Graphicial Ink: Darwyn Cooke

Verzameling van one shots en covers die hij voor DC maakte. Sommige zijn ok, andere briljant, de tekeningen altijd de moeite.Prachtige HC uitgave.

 

Darwyn Cooke wissel ik voorlopig af met het herlezen van De Schorpioen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Die Gaudi spreekt me ook wel aan.

 

Momenteel Silas Corey Het Aquila netwerk aan het herlezen voor ik aan het Zarkoff testament begin. Deze serie wordt na elke herleesbeurt beter.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

De serie Overlevenden herlezen en daarna deel 4, deel waarin veel actie en dingen gebeuren.Top.

 

87313-overlevenden-4-kwantumanomalieen-4

Idem hier, ook dit weekend ge/herlezen. Wat mij opvalt is dat de verhalen van Leo zich zo goed laten herlezen, we klagen wel eens per album dat er (te) weinig gebeurd maar bij herlezing bij een volgend album en zeker als er weer een cyclus is afgerond zie je hoe het allemaal perfect in elkaar past.
Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...