Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

  • Essex County: Wauw! Wat een heerlijke strip zeg, het is dat ik tussendoor moest werken anders had ik hem in 1 ruk weggelezen...ik moet er nog even van bekomen maar de sfeer, de personages, de onderlinge onwaarschijnlijke verhoudingen... alles ademt precies waar ik van hou in strips, en ik ben erachter dat veel verhalen die zich in Canada (of er heel dicht tegen aan) afspelen mij op een of andere manier altijd bekoren(Deken van sneeuw, magasin general, pauls vakantiebaantje)....dank medereepers voor de warme aanbevelingen die niet eens persoonlijk gericht waren maar wel mij interesse wekte...dit is een blijvertje geworden in mijn all time favorites!

Link naar reactie

Net 'The Tipping Point' (Humanoids) gelezen.

Ik vermoedde al het ergste toen ik zag dat het boek geen leeslint had...

Wat een slecht boek! Korte verhaaltjes door grootmeesters, dat wel.

Maar stuk voor stuk vlug in elkaar geflanst en haastig getekend.

Zwakke verhaaltjes...Zwakke tekeningen...Allemaal gemaakt door mensen waarvan je weet dat ze beter kunnen..

Het boek begint met een verhaaltje over een scheet. Hewel, heel het boek is een scheet in een fles!

Enige lichtpuntjes: The Awakening (Lepage) en The Child (Vivès)

De rest is amper goed genoeg voor een tijdschift genre Heavy Metal te vullen...

Ik ga mijn exemplaar meteen verkopen.

Link naar reactie

Let op! Het wordt alleen maar beter  :e005:

 

Ik heb alleen de 10 van Hermann. Genoeg? of moet ik de rest ook zoeken. 

 

Wat me opviel: als je dit in zwart/wit zou willen uitgeven, dan verlies je toch vaak achtergronden, want hier en daar zijn de achtergronden niet getekend, maar vaag geschilderd. Heel mooi. 

 

ah, en de geur van die ouwe strips :)  :hartje:

Link naar reactie

Ik heb alleen de 10 van Hermann. Genoeg? of moet ik de rest ook zoeken. 

 

Wat me opviel: als je dit in zwart/wit zou willen uitgeven, dan verlies je toch vaak achtergronden, want hier en daar zijn de achtergronden niet getekend, maar vaag geschilderd. Heel mooi. 

 

ah, en de geur van die ouwe strips :)  :hartje:

 

Persoonlijk vind ik alleen de 10 van Hermann goed. Daarna wordt de kwaliteit echt minder.

Ik ben zelf gestopt met het kopen van de albums na de 3 zijdige dollar..

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Ik geloof dat er maar een drietal albums zijn na Hermann en het is niet dat je dan een afgeronder einde hebt of dat die even goed zijn. Als je compleet wil zijn, kan je ze kopen, maar hoeft niet.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik heb alleen de 10 van Hermann. Genoeg? of moet ik de rest ook zoeken. 

 

Er zijn er 11 van Hermann. De eerste 10 en daarna "de gevangene". Om een of andere reden moet je in Catawiki wat verder zoeken voordat "de gevangene" te zien is.

 

Behalve van Hermann zijn er nog vijf andere delen, waarvan "Red Dust Express" verreweg de duurste is.

 

Waarschijnlijk moet je er dus nog een Hermann deel bijkopen.

Link naar reactie

Yep, Humanoids-uitgave : zeer verzorgde uitgave ! (weliswaar geen leeslint)

 

Je kan dit zonder voorkennis lezen.  Heeft niks met het verhaal van John Difool of De Incal te maken.  Persoonlijk vind ik De Incal qua verhaal niet zo goed (= redelijk slecht).

Ik vind dat vrij goed, dus de Metabaronnen zal wel niks zijn vrees ik ;):e007:

Link naar reactie

Ik was wel van plan de Metabaronnen te gaan lezen (omdat ik de Incal goed vond). Eerst de eersten even uit de bieb proberen.

Ik stond op het punt om de Humanoids versie van The Metabarons te bestellen bij WEC, maar die uitgaves zijn kleiner dan de eurostrips? (Had gisteren in WEC een andere Humanoids uitgave gezien van zelfde formaat).

Link naar reactie

Yep, Humanoids-uitgave : zeer verzorgde uitgave ! (weliswaar geen leeslint)

 

Je kan dit zonder voorkennis lezen.  Heeft niks met het verhaal van John Difool of De Incal te maken.  Persoonlijk vind ik De Incal qua verhaal niet zo goed (= redelijk slecht).

Mijn boek (the Metabarons) heeft WEL een leeslint hoor!

Ik heb de Ultimate collection, klein formaat. (iets groter dan een comic)

Misschien is dit een oudere uitgave? Ik heb het al even, op de cover staat een klein plaatje, een familieportret.

Heb jij een andere uitgave, Koen?

Link naar reactie

Mijn boek (the Metabarons) heeft WEL een leeslint hoor!

Ik heb de Ultimate collection, klein formaat. (iets groter dan een comic)

Misschien is dit een oudere uitgave? Ik heb het al even, op de cover staat een klein plaatje, een familieportret.

Heb jij een andere uitgave, Koen?

 

Ik heb deze uitgave met alle 8 de albums maar die zou ik beslist niet klein noemen  :e005:

post-143-0-72216500-1456083180_thumb.jpg

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...