Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Eigenlijk wel. Erg boeiend is het toch niet. 

 

maar alle...

't zal ook zeker op koen's aanraden geweest zijn, om de schuld dadelijk al te delen ;)

alles wordt onderhuids verteld, in het standpunt van het meisje, je krijgt hetgeen er echt gebeurt alleen op het einde mee, en daarmee vertel ik eigenlijk al teveel. ik vond het een ontwapenende strip, een parel.

Link naar reactie

Aanrader ?

 

Voorlopig wel. Spannende historisch / realistische Viking reeks. Af en toe zit er een Manga karikatuur teveel in, maar volgens timhardt evolueert de stijl naar volledig realistisch, dus het is zeker veelbelovend. Onderstaande vergelijking bevestigt de stijlaanpassing ook:

 

zTdLA4j.jpg

 

In het Manga forum is er een draadje over de reeks, nog door jou gestart trouwens :e002:

 

http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/500-vinland-saga/

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik lees nu de derde integrale van De Beverpatroelje. Ik zit midden in het tweede verhaal en het is spannend! Mitacq lijkt zijn tekenstijl helemaal gevonden te hebben in vergelijking met de eerste verhalen. Ik wou dat ik zo kon tekenen! Meestal hou ik niet zo van realistische strips maar deze integrales blijf ik voorlopig volgen. Trouwens is er de komische noot met de scout Tapir! :)

Link naar reactie

Net 'De aanslag' van Mulisch/Hulsing uitgelezen. Ik zag dit werk hoog opduiken in de top 10-lijstjes. En geheel terecht naar mijn mening. De tekeningen van Hulsing spraken me in het begin niet echt aan maar gaandeweg het verhaal merk je dat ze er uitstekend bij passen. Het verhaal van Mulisch had ik nog nooit gelezen maar ga ik nu toch eens opzoeken in de bibliotheek. Prachtig boek!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Jij vergelijkt strips graag met eten  (je verorbert ze ook graag)   ;) love it. Dit gezegd zijnde: ik vond de Klaagzang al die tijd geleden al een beetje overroepen. Heb nooit behoefte gehad naar de tweede cyclus. euh... let op: ik las vier strips. Is dat nu één cyclus, of waren dat er dan toch twee? :)

 

Ik, daarentegen heb van't weekend weeral nog geen tijd gehad om iets te lezen. Ik ga daar straks iets proberen aan veranderen. Maar de achterstand groeit...

 

Ofwel: Wolf vol. 1 (nieuwe reeks van Ales Kot) ofwel Copperhead vol. 2.

Volume 1 van Copperhead heb ik indertijd overal aangeraden, ik hoop nu maar dat volume 2 kan bevestigen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...