Savantas Posted February 23, 2023 Share Posted February 23, 2023 Op 21/2/2023 om 11:29, Yan zei: Knokke is eerder een signeerbeurs, naar Vlaamse normen staan er weinig handelaars. Beurzen met veel handelaars zijn Gent, Aalst, Sint-Truiden, Putte, Leuven, (en ik vergeet er waarschijnlijk een paar). Bedankt! Yan 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted February 24, 2023 Share Posted February 24, 2023 Ook iets nieuws... geen idee wat dit is eigenlijk Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
alexmarvel Posted March 17, 2023 Share Posted March 17, 2023 ik kan niet direct een site vinden maar schijnbaar is er eind mei een beurs in antwerpen Quote Link to comment
sjaakie Posted April 2, 2023 Author Share Posted April 2, 2023 Titel veranderd in komende stripbeurzen verder weer wat beurzen toegevoegd. Hoe lang zal ik oude beurzen laten staan? of is er toch meer behoefte aan een lijst per jaar ? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 6, 2023 Share Posted April 6, 2023 On 4/2/2023 at 12:07 PM, sjaakie said: of is er toch meer behoefte aan een lijst per jaar ? ik vind een lijst per jaar echt tof. Dan weet je ook wat je gemist hebt op een jaar, en wellicht volgend jaar beter in de gaten kan houden Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Gilles Posted April 9, 2023 Share Posted April 9, 2023 Heeft er iemand weet van een site over het volgend stripweekend in Oostende? Met uitzondering van de afbeelding van Marc Verhaegen vind ik er bijna geen informatie over terug. Het is steevast informatie over vorig jaar. Quote Link to comment
Yan Posted April 9, 2023 Share Posted April 9, 2023 59 minuten geleden, Gilles zei: Heeft er iemand weet van een site over het volgend stripweekend in Oostende? Met uitzondering van de afbeelding van Marc Verhaegen vind ik er bijna geen informatie over terug. Het is steevast informatie over vorig jaar. Er is geen website, en een FB-pagina is nooit erg handig. Ik ben alvast aanwezig, zoals ik op mijn eigen site vermeld (https://www.yan-gevuld.be/yangevuld.html). Anco Dijkman komt ook en volgens hem is dat de eerste keer dat hij buiten Nederland gaat. Er zullen ook wel een of meerdere Jommekestekenaar(s) zijn (er verschijnt een Oostendse versie van een album). Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
lukoste Posted April 9, 2023 Share Posted April 9, 2023 @sjaakie, in oktober zou er opnieuw een beurs zijn in Aarschot. Bron: https://www.stadsfeestzaal-aarschot.be/events/stripbeurs-08-10-2023 Quote Link to comment
Guest Thesoave Posted April 10, 2023 Share Posted April 10, 2023 Stripbeurs Berlicum 16 april is geannuleerd Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 @sjaakiezullen we uitbreiden met boeken markten of daar apart topic over maken?? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 o gewoon hier toevoegen. Waarom niet met een soort legenda werken"&" = comicon (FACTS etc) "#" = grote stripbeurs (breda etc) "$" = stripbeurs incluis veel tekenaars "@" = locale stripmarkt "%" = boekenmarkt .... Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Peter Motte Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 En wat betekent die " &#$@% beurs" dan? Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Ambreville Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 18 minutes ago, Peter Motte said: En wat betekent die " &#$@% beurs" dan? Strip Ronse? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 12, 2023 Share Posted April 12, 2023 16 hours ago, Peter Motte said: En wat betekent die " &#$@% beurs" dan? HIHIHI 16 hours ago, Ambreville said: Strip Ronse? echt? Ouch Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 12, 2023 Share Posted April 12, 2023 OPWIJK STRIPDORP dit weekend. Quote Vanaf 14 uur zijn er tal van gasttekenaars zoals Wim Swerts, Thomas Du Caju, Marc Verhaegen, Steve van Bael en Jessica Raes. Ook Marijn Devalck, bekend als Balthasar Boma uit FC De Kampioenen tekent present. https://www.opwijk.be/stripdorp-stripbeurs Voor mij te ver weg om "zomaar" even aan te gaan. Maar als ik in de buurt woonde, zou ik zeker even langs gaan Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
muske Posted April 13, 2023 Share Posted April 13, 2023 https://www.opwijk.be/stripdorp-stripbeurs De foto die je via deze link kan bekijken is niet van stripdorp Opwijk, maar van de stripbeurs in Gooik Quote Link to comment
Stripenbd Posted April 13, 2023 Share Posted April 13, 2023 Op 11/4/2023 om 17:29, Ambreville zei: Strip Ronse? Dat is geen publiek event. Misschien iets om te respecteren? Quote Link to comment
Ambreville Posted April 13, 2023 Share Posted April 13, 2023 32 minutes ago, Stripenbd said: Dat is geen publiek event. Misschien iets om te respecteren? Vandaar alle kwalitatieve leestekens. Voor zo'n evenement moet je inderdaad respect hebben. belgiumdog 1 Quote Link to comment
belgiumdog Posted April 13, 2023 Share Posted April 13, 2023 1 uur terug, Ambreville zei: Vandaar alle kwalitatieve leestekens. Voor zo'n evenement moet je inderdaad respect hebben. Thx Ambrebille Quote Link to comment
belgiumdog Posted April 13, 2023 Share Posted April 13, 2023 Zojuist, belgiumdog zei: Ambrebille Ambreville moet zijn Quote Link to comment
sjaakie Posted April 13, 2023 Author Share Posted April 13, 2023 Op 11/4/2023 om 11:48, tuinmantvkijken zei: @sjaakiezullen we uitbreiden met boeken markten of daar apart topic over maken?? Als er ook strips zijn waarom niet. Vul maar in en ik zet ze er tussen. Quote Link to comment
kbellon Posted April 13, 2023 Share Posted April 13, 2023 Op 12/4/2023 om 11:46, Richard Boom-vavavoom zei: OPWIJK STRIPDORP dit weekend. https://www.opwijk.be/stripdorp-stripbeurs Voor mij te ver weg om "zomaar" even aan te gaan. Maar als ik in de buurt woonde, zou ik zeker even langs gaan Dit is 500 meter van mijn deur en ik kom hier nu pas achter?? Bon, zondag eens binnen springen. belgiumdog 1 Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted April 14, 2023 Share Posted April 14, 2023 As zaterdag 15 april morgen dus boeken markt Wageningen centrum volgens mij staan er zeker 10 standhouders met strips ik zelf ook 2 kramen Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 14, 2023 Share Posted April 14, 2023 On 2/24/2023 at 9:11 AM, Richard Boom-vavavoom said: Ook iets nieuws... geen idee wat dit is eigenlijk als heir iemand naar toe gaat? Do let us know what it is like ? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 21, 2023 Share Posted April 21, 2023 https://www.dutchcomiccon.com/guests/comic-guests/ Met veel goede Marvel-namen. Nu volg ik geen Marvel meer, dus behalve Elena ken ik ze eigenlijk niet, maar genoeg streetcred aanwezig! Ik hoop dat ze het héél druk krijgen! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lestat Posted April 26, 2023 Share Posted April 26, 2023 Is er eigenlijk ergens meer info over de Stripbeurs Oostende van 6 en 7 mei? Ik zoek daar wat naar, maar vind alleen maar fragmentarisch info. Quote Link to comment
Yan Posted April 26, 2023 Share Posted April 26, 2023 1 uur geleden, Lestat zei: Is er eigenlijk ergens meer info over de Stripbeurs Oostende van 6 en 7 mei? Ik zoek daar wat naar, maar vind alleen maar fragmentarisch info. Het gaat door in OC De Blomme, Chrisantenstraat 30 Oostende. Op de affiche staan: Sarina Ahmad-Nys, Jo Berckmans, Roland Desnerck, Marc Verhaegen, Philippe Delzenne, Constantijn Van Cauwenberghe, Staf Sunaert, Ingrid Devuyst, Marcel Rouffa, Mario Boon, Eric De Rop, Sylvia Tops, Barcas, Jacq Hennebau, Alain Poncelet, Anco Dijkman, Ralph Dikmans, Ferry Segers, Meinte Strikwerda, Tom Huybrechts, Marq van Broekhoven, Kristof Berte, Dieter Steenhaut, Ersel, Jérémy Courcelles, Osman Hadjarevic, Milorad Vicanovic Maza, Alessia de Vicenzi. Ik sta niet op de affiche (was vorig jaar ook het geval) maar ben wel 2 dagen aanwezig. Volgens de affiche wordt er enkel op 6 mei gesigneerd. Ik ben er wel beide dagen en ik vermoed o.a. ook Anco en Meinte. Ik denk dat op dag twee enkele tekenaars zullen ontbreken (Knokke). De deuren gaan open voor bezoekers om 10 uur. Lestat 1 Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Johan Posted April 26, 2023 Share Posted April 26, 2023 Beide dagen om 10u00 ??? Quote Link to comment
Yan Posted April 26, 2023 Share Posted April 26, 2023 1 uur geleden, Johan zei: Beide dagen om 10u00 ??? Volgens de informatie die ik kreeg, ja. Johan 1 Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
mickeywood Posted April 30, 2023 Share Posted April 30, 2023 Is er nog iemand naar de Comic Con Holland (Brabanthallen) geweest? Waren er nog tekenaars, of alleen cosplay en acteurs (ik kon namelijkgeen lijst met tekenaarsvinden)? Quote Link to comment
fazerco Posted April 30, 2023 Share Posted April 30, 2023 Ik zag wel een post van Stephen B. Scott, dat hij er was. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted May 1, 2023 Share Posted May 1, 2023 enkel smallpress geloof ik. Dus Kimmi, Els, Scott etc. (is wat ik heb gehoord) Het floorplan leek 3 zalen maar bleek 3 gedeeltes van 1 zaal te zijn. Maar was mega-druk. En uitverkocht geloof ik. Dus volgend jaar groter en ruimer? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Johan Posted June 29, 2023 Share Posted June 29, 2023 In de lijst staan de stripdagen in Noordwijk op 9 augustus...maar volgens hun website gaat dit door op 9 juli (enkel zondag ??) Quote Link to comment
sjaakie Posted June 29, 2023 Author Share Posted June 29, 2023 Klopt alleen zondag. Meteen aangepast. Quote Link to comment
Willem II Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 Ik ga daar zondag 9 juli heen. Quote Link to comment
Yan Posted July 8, 2023 Share Posted July 8, 2023 Op 9 september 2023 is er ook Nijmegen Op 23 september Rotterdam. Ik ben op beide evenementen aanwezig Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 14, 2023 Share Posted August 14, 2023 as zaterdag kampen Quote Link to comment
charles Posted August 14, 2023 Share Posted August 14, 2023 Ik zal er zijn (hoogst waarschijnlijk). Ik zit bij de Mudhoen, met mijn boek en wat originelen (is mijn plan, in ieder geval). Als het mooi weer is, lijkt het me gezellig daar. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 30, 2023 Share Posted August 30, 2023 ik geloof dat BIG DRAW Nijmegen! 9 september nog niet staat vermeld Ik zal eens een post aanmaken Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted November 10, 2023 Share Posted November 10, 2023 On 1/3/2023 at 9:02 PM, sjaakie said: 02 & 03-12-23 Comiccon Dortmund DE za & zo URL is veranderd in https://germanfilmcomiccon.com/ Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Recommended Posts