Ga naar inhoud

Bashdrive Tekent Zomaar Wat...


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Waarvoor dank Ivo, het was een aangename kennismaking!

 

Voor de geïnteresseerden, dit is de ex-libris in kwestie (A4 (genummerd op 100 ex. en gesigneerd) - slechts 2 EUR of uitzonderlijk gratis (bij aankoop van een album) bij de lancering op 18 november in het CJK te Mariakerke (Gent) ):

 

post-654-0-62640900-1478605069_thumb.jpg

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Hier ook eventjes laten weten waar je mij de komende weken/maanden kan vinden:

 

Lise On Tour

 

- 9/11: Presentatie @ Vip2000 (uitgeverij Strip2000 - Eindhoven)

- 13/11: Stripbeurs Gooik

- 18/11: lancering strip + tentoonstelling (met ook originele tekeningen van 'Drawn') te Centrum Jonge Kunst (Kasteel Claeys - Bouüaert, Kasteeldreef 2 - 9030 Gent (Mariakerke)

- 19/11: Signeersessie @ Stripwinkel De Poort (Gent)

- 27/11: Signeersessie @ Stripwinkel Atlantis (Oudenaarde)

- 9-10-11 + 16-17-18 december: Kerstmarkt Oudenaarde

- 11 januari: Stripbeurs Putte

- 12 februari: Stripfestival 'Getekend, Lommel'

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

14947858_10210037323662926_8240470441749

 

Boodschap die ook op facebook stond:

 

Eventjes uw aandacht?

Ruim anderhalf jaar geleden begon ik aan mijn debuutstrip Lise op Monstereiland. Nu is ie klaar en ligt hij in de winkels. Oef. En ik ben er geweldig fier op, het is een jongensdroom die uitkomt.

Strips tekenen is echt een passie. Maar het is ook tijdsintensief en er is een behoorlijk kostenplaatje aan verbonden. Materiaal, promotie en vooral de inkleuring nemen een serieuze hap uit mijn budget.

Daarom bied ik deze mecenas-pakketten aan. Eén pakketje bevat uiteraard een stripalbum (gesigneerd en met tekening), een ex-libris (gesigneerd en gelimiteerd op 100 ex.), een originele plaat uit het album op A3 (naar keuze) en een originele tekening op A4 (naar keuze en eventueel op verzoek). Een pakketje kost 90 EUR. Originele platen zijn ook apart verkrijgbaar voor 80 EUR. Eerst betaald = eerste keuze en op = op.

U krijgt er een uniek pakket voor in de plaats en steunt er een debuterende tekenaar mee! En u zorgt er mee voor dat er ook een tweede album kan komen. Bij voorbaat dank!

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Vanavond de officiële lancering van het album!

 

Vanaf 19u30 in het Centrum voor Jonge Kunst in Mariakerke (Gent), Kasteel Claeys-Bouûaert, Kasteeldreef 2. Prachtige locatie, ruime parking.

 

- verkoop en signeren van het album met gratis ex-libris

- tentoonstelling originelen, kleurenprints en een speciaal gemaakt glazen beeldje van Lise.

- tentoonstelling DRAWN

- verloten van originele tekening op A3

- live jazzmuziek

 

Stripliefhebbers steeds welkom.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Copy-paste van facebook:

 

Na een lang maar superplezant weekend, wil ik nog iedereen te bedanken die aanwezig was op het lanceringsfeestje in het CJK Mariakerke. Jullie massale opkomst heeft mij verrast en enigszins ontroerd. Bedankt ook aan Bruno Steyaert en Marianne voor de fantastische organisatie. Special thanks ook naar mijn grote zus Katrien Berte voor de logistieke hulp! Dan rest mij enkel nog de verloting van de originele plaat op A3, en die is voor... 341 ! Laat iets weten wie je bent, bij voorkeur met bewijsstuk 1f642.png:) (Is er binnen de week geen winnaar, loot ik opnieuw een nummertje uit)

 

15055846_10210134171444060_3234054776266

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Voor een nieuwe opdracht moet ik o.a. een ventje op een fietsje tekenen. Dat ventje was geen probleem en de fietsen gingen ook nog snel. Maar de combinatie van beide was/is behoorlijk zwoegen. Ondertussen toch in geslaagd om em enigszins geloofwaardig op een fiets te krijgen. Al moet ik nog bijschaven aan de verhoudingen (lengte benen t.o.v. grootte fiets).

 

post-654-0-38541500-1482999853_thumb.jpg

 

post-654-0-24693500-1482999752_thumb.jpg

 

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...