Ga naar inhoud

Bashdrive Tekent Zomaar Wat...


Recommended Posts

Zondag sta ik in Veldhoven. Naast de laatste 16 albums van Lise op Monstereiland, heb ik ook een aantal recente en minder recente ingekleurde origineeltjes mee (A4) en een beperkt aantal originele pagina's. Reserveren kan, prijzen via persoonlijk bericht.

 

Een kleine greep uit het aanbod:

 

Beurs.thumb.jpg.afe37655cdfebe40db20e5ba00785a97.jpg

 

EDIT: het Sus&Wis torentje is al verkocht

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
4 minuten geleden, Timothy van Damme zei:

 

Ik zou het in ieder geval niet in dit origineel doen. Stiekem ben ik benieuwd hoe het er in kleur uit zou zien, maar dan zou ik dat eerder eens digitaal proberen.

 

Hmmmm, misschien kan ik er printjes van maken. Alleen verkoopt dat meestal voor geen meter...

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Lang geleden dat ik nog eens iets uit Monstereiland 2 gepost heb. Van deze plaat (pagina 8) bestaan 7 (zeven!) versies en nog ben ik niet helemaal tevreden. 

 

Ondertussen weet ik niet meer of ik te perfectionistisch ben of het gewoon niet goed genoeg is...

 

20170928_075859.thumb.jpg.7a5612323f1a50171dae6f754c4e4ffa.jpg

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Yncke zei:

Met stellige zekerheid: dat eerste!

 

Ik vind 't een mooie pagina!

 

Merci :)

 

Ik ben zelf vrij tevreden over de opzet en de pagina-indeling, maar het dorp is nog niet perfect zoals ik het zou willen... En als ik er nu naar kijk, zie ik alleen de dingen die ik anders zou willen. Maar meer dan 7 versies zou een beetje overdreven zijn.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
11 uren geleden, sjaakie zei:

is dat zo ? kan je verder werken en er later op terug komen ?

Ik heb als kok sommige recepten al 30 keer herschreven en durf ze nog steeds niet te verkopen.

Vaak helpt het als je afstand neemt en na een tijdje kijkt waar je was en naar toe wil.

 

Klopt, heb ik bij het vorige album ook gedaan voor een aantal kaders/platen.

 

Maar je kan ook blíjven schaven. Er is altijd wel iets waar je ontevreden over bent. Een les die ik geleerd heb: op een bepaald moment moet je het loslaten.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mijn eigen Nanomango! (Voor één dag). Deze potloodpagina (p13) tekende ik in één weekenddag, tussen het oppassen op twee zieke kinderen door, en met wat nachtwerk. Het is wel al de tweede versie, dus ik kon stukjes lichtbakken. Een beetje een simpele en ietwat experimentele plaat, maar ik vind em leuk. 

 

20171106_083513.thumb.jpg.f975186cf7e27a468273cbcebd257e9d.jpg

 

 

 

 

 

 

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
47 minuten geleden, Yncke zei:

Wacht maar, de volgende pagina vraagt ie een helicoptervluchtstadsgezicht! ;)

 

Zonder zeveren: enkele pagina's verder vraagt hij een tekening van een overzichtstekening. Dus geen overzichtstekening. Nee, een tekening van een overzichtstekening :) En een touwbrug :e009:

 

Voor het geval dat hij eens meeleest, wil ik opmerken dat hij nog altijd een steengoeie en grappige scenarist is :P

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Het gebeurt me tegenwoordig af en toe eens dat ik mijn eigen werk niet helemaal waardeloos vind. Potloodpagina 17 vind ik zelfs vrij goed, één van m'n betere. Nu hopelijk niet verprutsen met de inkting!

 

Nog wat "opsmuk" op de overzichtskader van het eiland (vogeltjes in de voorgrond ofzo?) of niet nodig?

 

20171207_111758.thumb.jpg.eaa944f271f28df8ff855d4c3eba75c2.jpg

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...