Jump to content

Vers Aangekondigd

hego

Recommended Posts

Posted
3 uren geleden, Ptrck zei:

Ik kijk heel erg uit naar dit vervolg op Zon van Wilbert van der Steen. Ik hoop hem volgende week te kunnen lezen.

413D2A8B-98D8-476A-8973-ABD582DD068F.jpeg

licht-min.jpg

Only the best stuff at Neat Stuff!

Op zondag 20 September komt Wilbert van der Steen zijn nieuwste album 'Licht' signeren!

Het mooie vervolg op zijn bekroonde album 'Zon' vertelt ons de verdere lotgevallen van de jonge Lucien en kan wat ons betreft de vergelijking met zijn prachtige voorganger met gemak aan!

Wilbert is aanwezig van 14.00 uur tot 16.00 uur en zal zijn album voor jullie voorzien van een prachtige illustratie.
Reserveer NU je exemplaar en ontvang een gesigneerd prentje bij dit schitterende boek!

Let op! Vanwege de Corona maatregelen zullen we met een tijdslot gaan werken zodat we de gewenste afstand kunnen blijven bewaren.

Posted

Vanaf volgende week is het derde album van De Rosse Ridder te verkrijgen bij de plaatselijke striphandelaar, online in allerhande stripwebshops of op mijn site: www.geinz.be

cover3-17-april-2020.jpg

Posted
5 uren geleden, Geinz zei:

Vanaf volgende week is het derde album van De Rosse Ridder te verkrijgen bij de plaatselijke striphandelaar, online in allerhande stripwebshops of op mijn site: www.geinz.be

cover3-17-april-2020.jpg

Zo. Die zou zo maar uit Johnny Ryan's Prison Pit kunnen zijn weggelopen...

Rottweiler_Herpes_-_First_Color-Johnny_Ryan-Rottweiler_Herpes-Monster_Worship-trampt-65052o.jpg

• 2 weeks later...
Posted

Jammer dat Silvester er niet mee verder gaat... Ik heb niet zo'n hoge pet op van BDmust, onbetrouwbaar, slecht communicerend, vaak veel te duur en bovendien in Nederland heel slecht gedistribueerd.

Posted
1 uur terug, Daan zei:

Jammer dat Silvester er niet mee verder gaat... Ik heb niet zo'n hoge pet op van BDmust, onbetrouwbaar, slecht communicerend, vaak veel te duur en bovendien in Nederland heel slecht gedistribueerd.

Begrijp ik

Posted

Volgens mij is het zo'n beetje drukklaar maar dat betekent natuurlijk nog niet dat het volgende week in de winkel ligt! Er is veel Antwerps Vlaams ingestoken en dan is het een beste worsteling om het voor anders-Nederlandstaligen leesbaar te houden...

Posted
16 minuten geleden, Daan zei:

Volgens mij is het zo'n beetje drukklaar maar dat betekent natuurlijk nog niet dat het volgende week in de winkel ligt! Er is veel Antwerps Vlaams ingestoken en dan is het een beste worsteling om het voor anders-Nederlandstaligen leesbaar te houden...

Thx Daan voor de informatie !

Vanwaar Antwerps ? Weet je dat ook toevallig ?

Posted

Weet iemand of Sherpa de albums van Ravian verder zet of niet? Eerst gingen ze ermee stoppen om daarna toch weer verder te zetten (en waarbij ze 2 nieuwe albums uitbrachten). Maar de laatste tijd is het heel stil over eventuele nieuwe uitgaven. 

Posted
53 minuten geleden, Simon zei:

Weet iemand of Sherpa de albums van Ravian verder zet of niet? Eerst gingen ze ermee stoppen om daarna toch weer verder te zetten (en waarbij ze 2 nieuwe albums uitbrachten). Maar de laatste tijd is het heel stil over eventuele nieuwe uitgaven. 

Schermafbeelding 2020-09-28 om 23.23.31.png

Posted

Dat stoppen van Sherpa met de Ravians was gebaseerd op door de verdeler verstrekte, foutieve verkoopcijfers. Dat bericht werd vrij snel rechtgezet. Sherpa brengt de Ravians altijd per twee tegelijk uit en naar mijn weten gaat Ravian gewoon door!

Posted
26 minuten geleden, BobFish zei:

November :(

We zijn nu al oktober, en ik heb nog veel leesvoer. :e002:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Posted

afbeelding.png.f91e35f6167c098a0db8537450519f0a.pngafbeelding.png.491db06fbb6971435004f84945c53d0f.png

En, waar we nu al heel lang op zaten te wachten. De eerste delen van de prachtige heruitgaven van het werk van Yves Chaland… 

Boek 1: het nooit in het Nederlands vertaalde boek CAPTIVANT, dat Chaland samen met zijn vriend Luc Cornillon maakte. Super korte verhaaltjes, een parodie op de oude stripjes uit de jaren ’40 en ’50 die Chaland en Cornillon in hun jeugd lazen… Heel andere koek dan wat we tegenwoordig voorgeschoteld krijgen! Geniet en huiver!!
Boek 2: Een gebundelde heruitgave van de avonturen van de Brusselse detectief BOB FISH & DE JONGE ALBERT, het straatketje met geweldige, maar bijtende humor! Alle venijnige grappen, ook die nog niet eerder in het Nederlands verschenen, zijn opgenomen.

Als je het nog niet gedaan hebt, reserveer dan snel je album op groot formaat: regulier, luxe met linnen rug en prent, of ultra (zeer gelimiteerd, met extra prenten, het boek met linnen rug en gouden handdruk eh—handtekening op het voorplat… 
• Overigens: Luc Cornillon zal de luxe en ultra-prenten voor Captivant signeren! Dat maakt het heel speciaal!!!
• LET OP: Vanwege grote drukte bij de drukkers zullen de boeken van Baudoin, Ineke en Chaland pas eind oktober verschijnen. We betreuren dat zeer, maar daar hebben we helaas geen invloed op…
• ALS LAATSTE: Reserveer tijdig je exemplaar van de (gelimiteerde) boeken van Chaland bij Sherpa of in de stripwinkel! Wij zijn alweer hard bezig met de boeken voor het komende kwartaal!!

Posted
Zojuist, JPAR zei:

afbeelding.png.f91e35f6167c098a0db8537450519f0a.pngafbeelding.png.491db06fbb6971435004f84945c53d0f.png

En, waar we nu al heel lang op zaten te wachten. De eerste delen van de prachtige heruitgaven van het werk van Yves Chaland… 

Boek 1: het nooit in het Nederlands vertaalde boek CAPTIVANT, dat Chaland samen met zijn vriend Luc Cornillon maakte. Super korte verhaaltjes, een parodie op de oude stripjes uit de jaren ’40 en ’50 die Chaland en Cornillon in hun jeugd lazen… Heel andere koek dan wat we tegenwoordig voorgeschoteld krijgen! Geniet en huiver!!
Boek 2: Een gebundelde heruitgave van de avonturen van de Brusselse detectief BOB FISH & DE JONGE ALBERT, het straatketje met geweldige, maar bijtende humor! Alle venijnige grappen, ook die nog niet eerder in het Nederlands verschenen, zijn opgenomen.

Als je het nog niet gedaan hebt, reserveer dan snel je album op groot formaat: regulier, luxe met linnen rug en prent, of ultra (zeer gelimiteerd, met extra prenten, het boek met linnen rug en gouden handdruk eh—handtekening op het voorplat… 
• Overigens: Luc Cornillon zal de luxe en ultra-prenten voor Captivant signeren! Dat maakt het heel speciaal!!!
• LET OP: Vanwege grote drukte bij de drukkers zullen de boeken van Baudoin, Ineke en Chaland pas eind oktober verschijnen. We betreuren dat zeer, maar daar hebben we helaas geen invloed op…
• ALS LAATSTE: Reserveer tijdig je exemplaar van de (gelimiteerde) boeken van Chaland bij Sherpa of in de stripwinkel! Wij zijn alweer hard bezig met de boeken voor het komende kwartaal!!

Dit stond in de nieuwsbrief van 8 september

Posted

Daedalus kondigt voor dit najaar een integrale aan van Malefosse. Ik heb dat nooit gelezen, is dat iets? Op zich zegt dat soort doorwrochte historische verhalen me wel wat.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Posted
7 minuten geleden, Waldorf zei:

Daedalus kondigt voor dit najaar een integrale aan van Malefosse. Ik heb dat nooit gelezen, is dat iets? Op zich zegt dat soort doorwrochte historische verhalen me wel wat.

Jazeker. Goede reeks.

Posted
10 minuten geleden, Waldorf zei:

Jazeker. François Dermaut is een meester in dit genre. De serie is eigenlijk nog niet gestopt. Goepfert tekent nu, Bardet doet nog altijd het scenario. Deel 24 is een jaar of twee jaar geleden uitgekomen. Wat mij betreft de beste verassing van dit jaar van Daedalus. 

• 2 weeks later...
Posted

Niet dat ik die twee laatste ooit nog vertaald zie raken, maar die van Konvooi - Eerste Wapens vind ik toch écht wel een heel mooie cover...

9782810202331_cg.thumb.jpg.a557c48341160626a9a7e4a7c4efcba0.jpg

9782731624786_cg.jpg

Arctica - Deel 11.jpg

9782413003526_cg.jpg

9791034747863_cg.jpg

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

DvDkes

Posted

Sherpa nieuwsbrief: Even voor de duidelijkheid: we zijn ook al bezig met de afwerking  van Jonathan Cartland 5 en 6 van Michel Blanc-Dumont en Laurence Harlé en van Ravian 15 en 16 van Jean-Claude Mézières en Pierre Christin.

Posted

Is  steeds maar uitgestelde January Jones 11  "Jachtkruiser" nu wel verschenen of niet?

Stripweb.be geeft per 19 okt. j.l. een ja aan, maar in NL nog steeds niet verkrijgbaar...

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Posted
On 10/18/2020 at 3:53 PM, De Hollander said:

Wat zonde dat die laatste 2 er niet gaan komen, terwijl er volgens mij genoeg mindere titels uitgebracht worden. 

Ik overweeg om Harmony mijn allereerste digitale aankoop te gaan laten worden. 

Ik dacht dat die Harmony door een andere uitgever zou vertaald worden maar weet niet de welke.

Posted
58 minuten geleden, shakeitupguy zei:

Ik dacht dat die Harmony door een andere uitgever zou vertaald worden maar weet niet de welke.

Ik hoop daar ook op, maar voorlopig geen concrete aankondigingen ... ik twijfel nu toch om over te stappen naar de FR editie.

Posted
1 uur terug, shakeitupguy zei:

Hij komt één dezer dagen in het Engels uit.

Posted
12 uren geleden, Hardcover zei:

Is  steeds maar uitgestelde January Jones 11  "Jachtkruiser" nu wel verschenen of niet?

Stripweb.be geeft per 19 okt. j.l. een ja aan, maar in NL nog steeds niet verkrijgbaar...

Deze week uitgeleverd door Uitgeverij L..... in de praktijk ligt deze dan donderdagmiddag (laat) bij de SSZs in Den Haag. Morgen maar weer eens langs....