Timhardt Geplaatst: 19 maart Share Geplaatst: 19 maart 5 uren geleden, linthout zei: Last man? Een boek van 2500 pagina's dan? Nee, 3000 pagina's... In een paar integrales hé? Quote Link naar bericht
linthout Geplaatst: 19 maart Share Geplaatst: 19 maart 49 minuten geleden, Timhardt zei: In een paar integrales hé? Is in elk geval een schitterende reeks. Helaas enkel in het Frans volledig uitgegeven dacht ik. Quote Link naar bericht
shakeitupguy Geplaatst: 19 maart Share Geplaatst: 19 maart Op 11/3/2021 om 14:01, Timhardt zei: Of een mooie integrale van As van de Katharen van Jarbinet. Zou ik direct gekocht hebben ware het niet dat ik ze nu in het Frans aan kopen ben. Quote Link naar bericht
Ambreville Geplaatst: 19 maart Share Geplaatst: 19 maart Jarbinet was er van de week zelf over bezig. Hij zou graag een degelijke integrale zien, maar Glenat beweegt niet. Quote Link naar bericht
Timhardt Geplaatst: 20 maart Share Geplaatst: 20 maart 7 uren geleden, linthout zei: Is in elk geval een schitterende reeks. Helaas enkel in het Frans volledig uitgegeven dacht ik. Helaas wel. Ik volgde in het Engels maar helaas na 6 delen gestopt. Ten onrechte! Quote Link naar bericht
Timhardt Geplaatst: 20 maart Share Geplaatst: 20 maart 5 uren geleden, Ambreville zei: Jarbinet was er van de week zelf over bezig. Hij zou graag een degelijke integrale zien, maar Glenat beweegt niet. Onbegrijpelijk. Mijn historische strip top 3: (geen volgorde) De as van de katharen De torens van schemerwoude Age of bronze (shanower) Quote Link naar bericht
mojo Geplaatst: 2 april Share Geplaatst: 2 april Dit heb ik ergens gemist, maar goed nieuws wat mij betreft In productie bij Arboris: Konvooi 15 (SC, release gepland voor april) In voorbereiding: Konvooi - De jeugdjaren van Navis 5 (SC en HC, release gepland voor mei Quote Link naar bericht
De Hollander Geplaatst: 2 april Share Geplaatst: 2 april 42 minuten geleden, mojo zei: Dit heb ik ergens gemist, maar goed nieuws wat mij betreft In productie bij Arboris: Konvooi 15 (SC, release gepland voor april) In voorbereiding: Konvooi - De jeugdjaren van Navis 5 (SC en HC, release gepland voor mei Ja, fijn. Op de website staat ook al een tijdje aangekondigd dat er gewerkt wordt aan Sabels en Galjoenen 10. Hopelijk maakt men daar ook nu eens werk van. Straks gaat een andere uitgeverij er mee lopen en kan het enkel gekocht worden in een dure box. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 4 april Share Geplaatst: 4 april vanaf 23 juni verkrijgbaar in het Nederlands Quote Link naar bericht
Ambreville Geplaatst: Zondag om 18:56 Share Geplaatst: Zondag om 18:56 Dat Nederlandsche belooft al wat. Quote Link naar bericht
JPAR Geplaatst: Zondag om 18:58 Share Geplaatst: Zondag om 18:58 1 minuut geleden, Ambreville zei: Dat Nederlandsche belooft al wat. Is eens iets anders dan de Belgische Quote Link naar bericht
shakeitupguy Geplaatst: Zondag om 20:54 Share Geplaatst: Zondag om 20:54 Blij dat ik dit in het Frans volg waar er ook steeds een mooie zw/w uitgave van bestaat. Quote Link naar bericht
Ambreville Geplaatst: Zondag om 21:22 Share Geplaatst: Zondag om 21:22 27 minuten geleden, shakeitupguy zei: Blij dat ik dit in het Frans volg waar er ook steeds een mooie zw/w uitgave van bestaat. Yep. Tijd om definitief naar den Franschen uitgaves te gaan. Daar geraken ze ook makkelijker gesigneerd. Quote Link naar bericht
Retardi Geplaatst: Zondag om 21:32 Share Geplaatst: Zondag om 21:32 2 uren geleden, Ambreville zei: Dat Nederlandsche belooft al wat. Dat is alweer aangepast. Quote Link naar bericht
kbellon Geplaatst: 21 uren geleden Share Geplaatst: 21 uren geleden Deze 2 collector packs zijn uitgekomen 15 april. Ze bevatten 6 delen die reeds vertaald zijn tussen 2013-2015. Nu zag ik dat deze collector packs dezelfde sleeves hebben als degene die ze in 2020 zijn beginnen uitgeven in het Engels. Dus ik heb DDB eens een berichtje gestuurd via messenger en ze hopen in de toekomst de komende cycli ook te vertalen. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 20 uren geleden Share Geplaatst: 20 uren geleden 52 minuten geleden, kbellon zei: Deze 2 collector packs zijn uitgekomen 15 april. Ze bevatten 6 delen die reeds vertaald zijn tussen 2013-2015. Nu zag ik dat deze collector packs dezelfde sleeves hebben als degene die ze in 2020 zijn beginnen uitgeven in het Engels. Dus ik heb DDB eens een berichtje gestuurd via messenger en ze hopen in de toekomst de komende cycli ook te vertalen. Gaat dat over de zoektocht naar de moeder van Zuko? Quote Link naar bericht
kbellon Geplaatst: 20 uren geleden Share Geplaatst: 20 uren geleden 1 minuut geleden, cinco zei: Gaat dat over de zoektocht naar de moeder van Zuko? Dat is deel 4-6. Die zijn reeds in 2014/15 uitgekomen nu dus herdrukt. Quote Link naar bericht
Recommended Posts