Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Gehoord (en gezien) op de Stripdagen in Utrecht afgelopen zaterdag:

 

In Eppo # 7 (week 14) start nieuw verhaal January Jones - Flying down to Rio (album in Breda 29-30 sept. 2018)

 

Vanaf Eppo # 10 (of daaromtrent) start nieuw verhaal Franka - Operatie roofmoord (Eerste platen verwachtte Rob v. B. komende week)

 

Ergens in juni verwacht nieuw kort verhaal (8 a 9 platen) van Guardian genaamd 'Jill'

 

en ook rond die tijd deel 2 van De Kaart door Fred de Heij!

 

De Kaart # 2.jpg

Link naar reactie

Ja! Een eerste album getekend door Pierre Alary op scenario van Jean David Morvan verschijnt in augustus in vertaling. Ik moet nog wat wachten op beschikbaar materiaal om dat hele kwartaal te kunnen aankondigen.

 

 

Couv_327569.jpg

Link naar reactie
34 minuten geleden, Marinelli zei:

Is er al zicht op of die nieuwe collectie Conan-oneshots bij Glenat vertaald zal worden?

say what?!

3 minuten geleden, Kontiki zei:

Ja! Een eerste album getekend door Pierre Alary op scenario van Jean David Morvan verschijnt in augustus in vertaling. Ik moet nog wat wachten op beschikbaar materiaal om dat hele kwartaal te kunnen aankondigen.

 

 

Couv_327569.jpg

dit heeft waarschijnlijk niets te maken met Conan van Dark Horse en ook niet wegens de overstap van Conan naar Marvel!!

Do tell!!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Tekenaar Dimitri Armand (Bob Morane, Sykes, Angor) postte onlangs deze coverillustratie die voor zijn Conan-strip moest dienen in 2019. Velen geloofden het. Helaas bleek het om een 1 april-grap te gaan. Maar als open sollicitatie kan het wel tellen.

 

29595197_10214302481689269_2262377483132951784_n.jpg

Link naar reactie

 

9 minuten geleden, shakeitupguy zei:

Neen, die is een eigen Europese reeks door Glénat net zoals ze ook Europese Mickey mouse albums hebben uitgebracht.

 

a merci!

5 minuten geleden, Kontiki zei:

VOOOOOLLLEEEDDDDIIIGGG Gemist!! niet enkel hier op SPZ maar ook op Bleeding Cool!!  Otdek ik net met wat googlen!

3 minuten geleden, Ambreville zei:

Moet Conan niet bijna vrij komen in het publiek domein? 

Sinds 2006 blijkbaar maar enkel in de EU. Vanwege de Sonny Bono (lees ik ook net) blijkbaar nog 25 jaar buiten het domein in de USA

https://www.bleedingcool.com/2018/01/17/glenat-conan-comics-public-domain-europe/

 

Incluis nog meer previews!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

De voorsmaakjes die op Bleeding Cool worden getoond zijn van dezelfde tekenaar en schrijver als die van Ira Dei waarvan vandaag het eerste album verscheen. Ook een moddervette aanrader.

 

 

9789085585299.jpg

Link naar reactie

Volgens de info zijn er zo'n 15 albums te verwachten.

Ook die Disney-hommages lopen trouwens door. Van Keramidas en Trondheim moet in mei een Donald Duck verschijnen in het Frans: Donald's Happiest Adventures.

In vertaling is de eerstvolgende Mickey-hommage die van Camboni en Filippi.

 

 

9782344025055-L.jpg

Link naar reactie
20 minutes ago, Kontiki said:

De voorsmaakjes die op Bleeding Cool worden getoond zijn van dezelfde tekenaar en schrijver als die van Ira Dei waarvan vandaag het eerste album verscheen. Ook een moddervette aanrader.

 

 

9789085585299.jpg

Daar ben ik het mee eens, al is het niet het soort strip waar ik automatisch naar zou grijpen.

Link naar reactie

Toulhoat heb ik nog altijd spijt van. Die had bij de presentatie van Iras Dei echt prachtig werk bij o.a. Full color acrylics. De kerel voor me was de eerste die de prijs durfde vragen, en ze maar dadelijk meenam :( Het is een jonge gast die graag en veel tekent. Echt leuke dingen te vinden als je hem ergens kunt vastgrijpen op een dédi-sessie.

Btw. in het Frans verscheen er van Dies Irae een gratis folder met o.a. transparante overlays van het schets/inkt/kleur proces. Best wel een heel leuk hebbeding.

 

 

 

Link naar reactie
8 uren geleden, Kontiki zei:

Ja! Een eerste album getekend door Pierre Alary op scenario van Jean David Morvan verschijnt in augustus in vertaling. Ik moet nog wat wachten op beschikbaar materiaal om dat hele kwartaal te kunnen aankondigen.

 

 

Couv_327569.jpg

Jammer dat Tyler Cross 3 nog niet in de lijst staat, wel fijn dat Theodoor Cleysters, zowel in sc als hc komt. 

Link naar reactie

Slecht nieuws voor de blijkbaar weinige fans van Tyler Cross. De reeks is stopgezet wegens tegenvallende verkoop, ook al zijn ze bij de uitgeverij zelf fan van die reeks. Het onlangs in het Frans verschenen deel 3, Miami, zal niet in het Nederlands verschijnen.

Volgens mij ligt het aan de 'afwijkende' tekenstijl. Lezers uit hun comfort zone sleuren om eens iets nieuws te proberen, is een lastige klus en lukt niet altijd.

 

 

tyler-cross-tome-3-miami.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...