Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Vond ik ook. Het soort misdaadreeks waar ik van hou (zie ook Parker of Torpedo). Op basis van interviews heb ik ook met plezier de dvd gekocht van Bad Day at Black Rock gekocht waar deel 1 op is gebaseerd. Ik zou ook nog eens High Sierra moeten zoeken, want dat was ook een inspiratiebron.

Link naar reactie
2 hours ago, Kontiki said:

Slecht nieuws voor de blijkbaar weinige fans van Tyler Cross. De reeks is stopgezet wegens tegenvallende verkoop, ook al zijn ze bij de uitgeverij zelf fan van die reeks. Het onlangs in het Frans verschenen deel 3, Miami, zal niet in het Nederlands verschijnen.

Volgens mij ligt het aan de 'afwijkende' tekenstijl. Lezers uit hun comfort zone sleuren om eens iets nieuws te proberen, is een lastige klus en lukt niet altijd.

 

 

tyler-cross-tome-3-miami.jpg

:e001:

Jammer voor de Nederlandstalige versie dan. Dan maar in het Engels.

 

Amazon verteld me dat Titan Books deel 3 per  11 September 2018 verkoopt. Hardcover

Link naar reactie

 

4 minuten geleden, pedem zei:

Ok, had al gekeken op ssz en vond daar niks terug. 

Nee, ik moet nog wachten tot ik alle covers en teksten van korte inhouden krijg. Voor extra informatie zorg ik zelf. het gaat om de planning van mei tot augustus. De voorbije week heb ik wel al een en ander gelost in de nieuwsrubriek omdat ik het kon koppelen aan ander nieuws.

Link naar reactie
3 uren geleden, darthfrysk zei:

:e001:

Jammer voor de Nederlandstalige versie dan. Dan maar in het Engels.

 

Amazon verteld me dat Titan Books deel 3 per  11 September 2018 verkoopt. Hardcover

Ah echt, super! Dan koop ik ook die versie. 1 vd weinige nieuwe europese reeksen die ik volg. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
4 uren geleden, Kontiki zei:

Vond ik ook. Het soort misdaadreeks waar ik van hou (zie ook Parker of Torpedo). Op basis van interviews heb ik ook met plezier de dvd gekocht van Bad Day at Black Rock gekocht waar deel 1 op is gebaseerd. Ik zou ook nog eens High Sierra moeten zoeken, want dat was ook een inspiratiebron.

High Sierra ga ik ook eens opsnorren... veel plezier met Bad Day, da's een geweldige film met een fenomenale Spencer Tracy.

 

image.thumb.png.7cc1604593db5366aef5c26ba8da781c.png

Link naar reactie
3 uren geleden, Bart 01 zei:

Volgens mij is dat deel 1 die ze uitbrengen dan. https://www.previewsworld.com/Catalog/APR181772

Oei, dat wordt iets langer wachten dan, maar deze serie past wel perfect in het fonds van Hard Case Crime. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 5-4-2018 om 11:57, Kontiki zei:

Slecht nieuws voor de blijkbaar weinige fans van Tyler Cross. De reeks is stopgezet wegens tegenvallende verkoop, ook al zijn ze bij de uitgeverij zelf fan van die reeks. Het onlangs in het Frans verschenen deel 3, Miami, zal niet in het Nederlands verschijnen.

Volgens mij ligt het aan de 'afwijkende' tekenstijl. Lezers uit hun comfort zone sleuren om eens iets nieuws te proberen, is een lastige klus en lukt niet altijd.

 

 

tyler-cross-tome-3-miami.jpg

 

Het is een vreemde wereld waarin we leven. Afwijkende tekenstijl....Ooglappen ja! 

 

30624676_1915242895166947_90390238575229

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Op 4-4-2018 om 10:21, Ambreville zei:

Cool. Dat betekent dat de Franse Conan dus niet schatplichtig is aan Disney. Eindelijk een barbaar die zijn vijanden verpletterd, ze voor hem uitdrijft en de klaagzangen van hun vrouwen aanhoort.

meer CONAN te zien: https://www.bleedingcool.com/2018/04/05/conan-comics-marvel-publishing-yet/

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
3 uren geleden, Kontiki zei:

Ballon is in bespreking met het Franse Dargaud om Tyler alsnog voort te zetten in vertaling. Nog geen concreet nieuws, maar laten we het beste hopen.

Zeker,er wordt gesproken goede zaak en pak dan gelijk Jazz Mayard integraal deel 2 ook mee. Lopen we weer in de pas. 👍🏻

Link naar reactie
5 uren geleden, Kontiki zei:

Ballon is in bespreking met het Franse Dargaud om Tyler alsnog voort te zetten in vertaling. Nog geen concreet nieuws, maar laten we het beste hopen.

Ik dacht dat Ballon het niet verder wilde vertalen, en dat er eventueel iemand anders het wilde vertalen. Of had ik dat verkeerd begrepen?

 

Link naar reactie
Op 5/4/2018 om 11:57, Kontiki zei:

Slecht nieuws voor de blijkbaar weinige fans van Tyler Cross. De reeks is stopgezet wegens tegenvallende verkoop, ook al zijn ze bij de uitgeverij zelf fan van die reeks. Het onlangs in het Frans verschenen deel 3, Miami, zal niet in het Nederlands verschijnen.

Volgens mij ligt het aan de 'afwijkende' tekenstijl. Lezers uit hun comfort zone sleuren om eens iets nieuws te proberen, is een lastige klus en lukt niet altijd.

 

 

tyler-cross-tome-3-miami.jpg

Godverdomme

Link naar reactie

Lijkt op het eerste gezicht wel op de tekenstijl uit 100 Bullets door Risso. Persoonlijk vind ik een eigen tekenstijl (in combinatie met een goed verhaal) wel een reden om een reeks aan te schaffen. Te clean getekend wordt al gauw 13 in een dozijn, want het niveau van de tekenaars is al jaren erg hoog. Dan moet je afwijken om je te kunnen onderscheiden.

Link naar reactie
12 uren geleden, Theoak zei:

Lijkt op het eerste gezicht wel op de tekenstijl uit 100 Bullets door Risso. Persoonlijk vind ik een eigen tekenstijl (in combinatie met een goed verhaal) wel een reden om een reeks aan te schaffen. Te clean getekend wordt al gauw 13 in een dozijn, want het niveau van de tekenaars is al jaren erg hoog. Dan moet je afwijken om je te kunnen onderscheiden.

 

Ja, maar dat is een tweesnijdend zwaard want te afwijkend is niet commercieel genoeg.

 

Link naar reactie

Bijzonder goed nieuws voor de liefhebbers van Agent 327 en het werk van Martin Lodewijk.

 

In juni gaat de eerste uitgave verschijnen van Agent 327 Compleet. De hardcover reeks gaat uit 8 delen bestaan en elk deel telt 200 pagina's. De hierbij getoonde afbeelding is een tijdelijke afbeelding en niet de cover van het eerste deel. Voor elk deel zal Martin Lodewijk een cover gaan tekenen.

 

Alle verhalen van Agent 327 zullen in deze reeks chronologisch worden opgenomen, telkens voorafgegaan door een uitgebreid dossier. Rob van Eijck en Rob van der Nol werken nauw samen met Martin Lodewijk aan de realisatie van de dossiers waarvoor veel uniek beeldmateriaal wordt gebruikt

 

Zoals gezegd zal de eerste hardcover begin juni verkrijgbaar zijn en gaat € 29,95 kosten

9789088864353.jpg

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...