Ga naar inhoud

Facts - Your Belgian Comic Con : 22/23 Oktober 2016


shakeitupguy

Recommended Posts

Na de workshop met Mike Collins kunnen we nog een leuke gratis activiteit aankondigen :e005:

 

Veteran comics colorist (Preacher, Daredevil, Hawkeye, Wytches and more) will give a one hour color demonstration in which he will cover the basics of choosing flat colors and an overview of applying painted rendering on a color page. Matt’s demo will take place on Saturday at 12.00h. His session will take about one hour. To enter, it’s best to register below. If you didn’t register and you change your mind at FACTS, you can still participate. But be on time!

 

Inschrijven kan hier : http://facts.be/matt-hollingsworths-demonstration/

 

 

Link naar reactie

Floorplan is online

 

http://facts.be/app/uploads/FACTS-Vloerplan.jpg

 

Artist Alley heeft een andere naam gekregen? Artist Zone, nu?

 

En de tekenaardige gasten zitten in Hal 4 samen met de flimerige gasten?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ook dit jaar zal de Artists Zone op FACTS een stand hebben waar enkele strips gekocht moeten worden voor een signeerticket.

 

Dit jaar is dat voor :

 

Philippe Pellet : 2 SC of laatste HC van Wouden van Opaal kopen

Béatrice Tillier & Brazao :  Loterij. Deelname door aankoop van een exclusieve print . Indien je wint krijg je signeertickets voor beiden bij aankoop van

De klaagzang van de verloren gewesten 9 + Franse strip van Olivier Brazao. Slechts een 10à12 tekeningen worden gedaan.

Voor de Mike Ratera fans heb ik goed nieuws. Ik zal een handvol packs hebben van zijn albums De zang der Elfen 1,2,3 en Best Of/Kabur die voor een laag prijsje weg mogen (alvast lager dan op de site van DDB)  inclusief signeerticket. OP = OP.  In albums gekocht op de DDB stand worden geen tekeningen geplaatst.

 

De andere striptekenaars staan bij Daedalus en Strip 2000 waar eigen regels worden toegepast. Bij Daedalus is dat bij aankoop van 1 HC + signeerticket.

Link naar reactie

 

Béatrice Tillier & Brazao :  Loterij. Deelname door aankoop van een exclusieve print . Indien je wint krijg je signeertickets voor beiden bij aankoop van

De klaagzang van de verloren gewesten 9 + Franse strip van Olivier Brazao. Slechts een 10à12 tekeningen worden gedaan.

 

 

Dit is wel andere info dan op de site staat... "Béatrice Tillier (only on saturday)

A copy of De klaagzang van de verloren geweten should bought.

A very limited amount of the french version La Complainte des Landes Perdues will be available."

 

Dus je moet geluk hebben én dan ook nog 'ns die Franse strip kopen of je er nu in geïnteresseerd bent of niet. Ik snap dat je als organisator daar niks aan kan doen, maar dit is er toch wel wat over, kwestie van al naast je schoenen te lopen als tekenaar kan dit wel tellen vind ik.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Dit is wel andere info dan op de site staat... "Béatrice Tillier (only on saturday)

A copy of De klaagzang van de verloren geweten should bought.

A very limited amount of the french version La Complainte des Landes Perdues will be available."

 

Dus je moet geluk hebben én dan ook nog 'ns die Franse strip kopen of je er nu in geïnteresseerd bent of niet. Ik snap dat je als organisator daar niks aan kan doen, maar dit is er toch wel wat over, kwestie van al naast je schoenen te lopen als tekenaar kan dit wel tellen vind ik.

Moet nog op de site aangepast worden. Dit was primeur info voor de forummers :e012:

 

De meesten weten dan Tillier graag met loterij werkt om iedereen een kans te geven. Een loterij hebben we nog nooit gedaan en dat doen we nu speciaal voor haar.

We wensen zelf dat de winnaars beide tekenaars doen. Het probleem is dat er van Brazao niets in het Nederlands verschenen is vandaar een Franse album. Indien geen interesse doe je gewoon niet mee.

Bovendien kunnen ook kopers van een gewoon ticket deelnemen aan de trekking  :e005: want deze zal na 10u gebeuren.

Link naar reactie

Tillier op loting... sniff dat maakt mijn early bird ineens een pak minder, maar ga er niet verder over zagen.
its like that....
Mss juist de prijs van de prent om deel te nemen aan de loting....

Link naar reactie

Speciaal voor FACTS 2016 brengt comicbookwinkel Het Gebroken Zwaard in zéér beperkte oplage een speciale editie uit van Doomsday 22220. De normale versie heeft een soft cover, maar deze speciale editie heeft een hardcover én de speciale opdruk ‘FACTS 2016’. Een écht collector’s item!

De cover is bedoeld als een eerbetoon aan de pulp-action-exploitationfilms van de jaren ’70 en ziet er geweldig uit. Er zijn slechts 50 genummerde exemplaren van gemaakt en ze kosten 29 euro per stuk.

Mario Boon, de artiest achter de Doomsday-serie, zal comics en andere items signeren aan de stand van Het Gebroken Zwaard op zowel zaterdag als zondag, 2 en 3 april.

Wees snel, want deze speciale comic is slechts beschikbaar zolang de voorraad strekt!

 

doomsday2.jpg

Link naar reactie

Dit is wel andere info dan op de site staat... "Béatrice Tillier (only on saturday)

A copy of De klaagzang van de verloren geweten should bought.

A very limited amount of the french version La Complainte des Landes Perdues will be available."

 

Dus je moet geluk hebben én dan ook nog 'ns die Franse strip kopen of je er nu in geïnteresseerd bent of niet. Ik snap dat je als organisator daar niks aan kan doen, maar dit is er toch wel wat over, kwestie van al naast je schoenen te lopen als tekenaar kan dit wel tellen vind ik.

 

 

 

De meesten weten dan Tillier graag met loterij werkt om iedereen een kans te geven. Een loterij hebben we nog nooit gedaan en dat doen we nu speciaal voor haar.

We wensen zelf dat de winnaars beide tekenaars doen. Het probleem is dat er van Brazao niets in het Nederlands verschenen is vandaar een Franse album. Indien geen interesse doe je gewoon niet mee.

Bovendien kunnen ook kopers van een gewoon ticket deelnemen aan de trekking  :e005: want deze zal na 10u gebeuren.

 

Ik ben niet helemaal mee. Begrijp ik het goed als je eerst de Franstalige (of Nederlandstalige) albums moet kopen om een ticketje te krijgen voor de loting? Of kan je mee doen met de loting en de winnaars van de loting die een dédi winnen, kopen dan alsnog de verplichte albums?

Link naar reactie

De onderste. :e005: Mario Boon komt toch op de zondag om zijn collector's edition te promoten maar zal er maar zijn tem 12u. Daarna vertrekt hij naar de signeerdag.

Voor Romano verandert er niets. Hij is er enkel op de zaterdag.

 

Duidelijk, thanks voor de info! :-)

 

Sowieso erg handig om een directe medewerker op de Reep te hebben. Dat zorgt voor snelle, duidelijke antwoorden, zelfs in die laatste stressweek. Dikke pluim voor jou dus!

Link naar reactie

Ik ben niet helemaal mee. Begrijp ik het goed als je eerst de Franstalige (of Nederlandstalige) albums moet kopen om een ticketje te krijgen voor de loting? Of kan je mee doen met de loting en de winnaars van de loting die een dédi winnen, kopen dan alsnog de verplichte albums?

 

Zie hoger:

 

Béatrice Tillier & Brazao :  Loterij. Deelname door aankoop van een exclusieve print . Indien je wint krijg je signeertickets voor beiden bij aankoop van

De klaagzang van de verloren gewesten 9 + Franse strip van Olivier Brazao. Slechts een 10à12 tekeningen worden gedaan.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Daedalus viert 5 jaar aanwezigheid op FACTS. :e005:

 

De uitgeverij en FACTS zijn zeer verheugd u de komst van Turf te kunnen melden om de heruitgave van Het Narrenschip te promoten. :cheerf2:

 

Ik ben erg blij met de komst van Turf, dus ik zie maar over het hoofd dat als er een vijf jarige aanwezigheid gevierd moet worden dat dat dan natuurlijk op de Herfst FACTS zou moeten.  :e007:

Link naar reactie

Iemand nog interesse in een VIP-ticket? Ik heb er zelf 2 kunnen overnemen van iemand, maar heb er maar 1 nodig.

Toegang vanaf 9u voor de 2 dagen (zaterdag en zondag) via een aparte ingang. Parking is wel niet inbegrepen.

 

Ik verkoop het VIP-ticket voor 40 euro, dus goedkoper dan 2 Early Birds! :e005:

 

Ik kan het per mail doorsturen of eventueel afspreken aan de (VIP-)ingang voor 9u.

 

VERKOCHT

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Allee, er is een oplossing gevonden voor de rugzakken in de rijen... 

 

:e006:

 

Dear fans, 

We’ve had lengthy meetings about this, but ultimately, we will not be able to allow any type of bag at FACTS Spring Edition. 

Here’s the thing: there is a national, governmental guideline for ALL Belgian events to forbid bags at the register. So basically, we have to forbid bags upon the request of the police and government as a security measure.

We advise you to bring transparent plastic bags of your own. They have to be see-through, otherwise they won’t be allowed either. 

We will also have some plastic bags available for you, but know that you are supposed to bring your own. 

Notable exceptions: bags necessary for medical reasons. Those bags will be checked thoroughly before being admitted to FACTS. Make sure you bring the necessary documents. 

This will be the safest FACTS ever, but the soul of FACTS will be safeguarded. Once inside, you probably won’t even notice all our extra security measures. 

For more security measures, please click here: 

http://facts.be/security-measures-facts/

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...