Ga naar inhoud

Facts - Your Belgian Comic Con : 22/23 Oktober 2016


shakeitupguy

Recommended Posts

Nogmaals, in San Diego (extreem druk en populair) zijn deze diensten er niet. Maar ja, als je met geld gaat strooien, zal je altijd wel meer dan anderen krijgen, zo is inderdaad het leven.

Ik denk dat als je met geld gaat strooien, dat dan de artiesten zeggen "ik maak je thuis wel een commissie" :)

 

Makkelijk opgelost voor iedereen dus :D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

 

Vergeet ook 1 ding niet: die Early Birds zijn niet ENKEL voor dedi-jagers maar voor een veel grotere groep mensen.

 

Maar toch vooral de dédi-jagers hebben die nodig (of heb je tegenwoordig ook al een EB nodig om zeker te zijn van een foto met favoriete acteur?)? Valt daar een % op te kleven hoeveel EB's voor liefhebbers van tekeningen zijn en hoeveel voor andere (eventueel bevragen bij aankoop om dat te weten)?

Als je dat zou weten (+ in geval van tekeningen ook vraag stellen naar voorkeurtekenaars), dan kan je ook al direct voorspellen waar er problemen zouden kunnen ontstaan. Voor de tekenaars waar je al direct weet dat er niet genoeg tickets zijn zou je dan ook eventueel een trekking of zo kunnen organiseren of aan die mensen al zeker laten weten dat ze heel vroeg moeten komen willen ze kans maken.

 

Kijk: vorige week ben ik naar de signeersessie van Craig Thompson geweest in Fnac Antwerpen. Ik verwachtte me aan een vrij lange rij. Maar een half uur voor start stond daar slechts 4 man voor mij, waarvan de eerste er al 6(!) u stond te wachten. Dat is toch bijzonder sneu. Als je nu had kunnen inschrijven op voorhand dan had de organisatie iedereen toch kunnen verwittigen dat er maar 10 man ging komen opdagen en je daar dus al geen uren op voorhand moest gaan staan.

Zoiets zou met Facts toch ook moeten kunnen? Je weet perfect op voorhand hoeveel tickets er zijn per auteur. Op de site zou je bij aankoop EB gewoon een ticket kunnen reserveren, principe wie eerst komt eerst maalt. Als ik weet dat ik geen ticket meer heb dan hoef ik ook de kosten van de EB niet te maken. Je kan ticket zelfs al af laten drukken, wat files en gedrum aan Artist Alley vermijd. Verplichte aankoop boek? Nee, je betaalt gewoon al de prijs bij als je ticket reserveert en als je wil kan je een boek reserveren en afhalen.

Om zoiets te kunnen doen moet je wel zien dat er maar 1 ticket per artiest per persoon verkocht kan worden. Eigenlijk mag je de mensen dan niet zelf laten afdrukken, maar moeten ze persoonlijk hun ticketten komen afhalen + moet naam/voornaam genoteerd worden. En dat ook nog 'ns op moment van signeren (om te vermijden dat tickets doorgegeven worden aan x personen die dan allemaal in parallel bij verschillende auteurs gaan staan).

In feite kan je dan ook de keuze laten tussen tickets meenemen en aanschuiven bij de auteur of dat de organisatie tickets af geeft aan de auteur en je je boek kan ophalen om bv. 18u of zo als je niet wil aanschuiven en je er geen barst om geeft van de tekening te zien maken en liever de beurs ook eens rond gaat (niet onbelangrijk qua inkomsten: dédi-jagers staan gewoon gans de dag in rijen en kopen voor de rest dan toch niks of nauwelijks...).

 

Dit moet uiteraard allemaal goed bekeken worden en in detail uitgewerkt. O.a. als er tickets over zouden zijn dan moet je die de dag zelf ook nog kunnen aankopen, etc.

 

By the way: wat is momenteel % van EB's die al de deur uit zijn? Vorige keer stond dat aangeduid, maar vind het nu niet terug.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Maar toch vooral de dédi-jagers hebben die nodig (of heb je tegenwoordig ook al een EB nodig om zeker te zijn van een foto met favoriete acteur?)? Valt daar een % op te kleven hoeveel EB's voor liefhebbers van tekeningen zijn en hoeveel voor andere (eventueel bevragen bij aankoop om dat te weten)?

 

By the way: wat is momenteel % van EB's die al de deur uit zijn? Vorige keer stond dat aangeduid, maar vind het nu niet terug.

Sorry. Die info heb ik niet.

Maar er zijn idd al mensen die heel erg op tijd gaan staan voor een signeersessie of fotosessie (kaartje kopen dan) alsook mensen die echt alles lopen te verkennen en al zaken willen kopen vóórdat er duizenden extra mensen rondlopen.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Kijk: vorige week ben ik naar de signeersessie van Craig Thompson geweest in Fnac Antwerpen. Ik verwachtte me aan een vrij lange rij. Maar een half uur voor start stond daar slechts 4 man voor mij, waarvan de eerste er al 6(!) u stond te wachten.

 

Die 60 anderen stond reeds de dag ervoor in Leuven :e007:

Is idd sneu voor de man die er 6u stond maar het blijft een persoonlijke keuze om dit te doen. 

 

Gewoon effen gratis een beurs binnenstappen, je gratis ingekleurde tekening op A3 oppikken als eerste is een utopie maar hetgene wat de meesten blijkbaar graag wel willen :ph34r:

 

Maar toch vooral de dédi-jagers hebben die nodig (of heb je tegenwoordig ook al een EB nodig om zeker te zijn van een foto met favoriete acteur?)? Valt daar een % op te kleven hoeveel EB's voor liefhebbers van tekeningen zijn en hoeveel voor andere (eventueel bevragen bij aankoop om dat te weten)?

Als je dat zou weten (+ in geval van tekeningen ook vraag stellen naar voorkeurtekenaars), dan kan je ook al direct voorspellen waar er problemen zouden kunnen ontstaan. Voor de tekenaars waar je al direct weet dat er niet genoeg tickets zijn zou je dan ook eventueel een trekking of zo kunnen organiseren of aan die mensen al zeker laten weten dat ze heel vroeg moeten komen willen ze kans maken.

Goed dat je meedenkt maar dit systeem werd eerder gedaan door Dark Dragon Books. Je wilt niet weten hoeveel bakken kritiek zij over zich gekregen hebben voor dit systeem.

In dit scenario verwacht je ook dat iedereen internet heeft en gebruikt en elke moment van de dag tijd heeft om te kijken wanneer de signeertickets online gaan.

 

De kopers van een Early Bird die voor de tekeningen komen zijn een kleine minderheid.

 

Maar toch vooral de dédi-jagers hebben die nodig (of heb je tegenwoordig ook al een EB nodig om zeker te zijn van een foto met favoriete acteur?)?

 

Yep, voor grote acteurs namen kan je best ook al vroeg aanschuiven om zeker te zijn want er staan limieten op aantal foto's voor de photoshoot.

Link naar reactie

De discussie over prijs zal vrees ik altijd blijven duren. Ikzelf vind Facts toch wel duur worden voor wat ze uiteindelijk bieden. Ze bestaan nu toch al geruime tijd, maar qua comic line up kunnen ze nooit op tegen bv LSCC. Hetzelfde geldt voor de line-up van acteurs. Meestal bijrolletjes of B-acteurs. Niettegenstaande zal ik wrs terug aanwezig zijn, uit schrik iets te missen.

Laat FACTS dan aan je voor bij gaan en ga gewoon naar LSCC. 

 

Carrie Fisher, Jean Claude Van Damme, David Carredine, Christopher Lloyd, Richard Dean Anderson zijn idd allemaall b-acteurs die kleine bijrolletjes hebben gespeeld in nietszeggende films of series. :e012:

 

Kan je ons tips geven hoe wat jij vindt dat FACTS nog allemaal extra moet bieden?

Link naar reactie

Shakeitupgay mijn excuses wat mijn principes heeft te weeg gebracht dit was niet mijn bedoeling .

Laat het duidelijk zijn dat ik jullie beurs een top beurs vindt maar soms staan mijn principes soms in de weg.

 Zoals ik het ook vertik om bij sommige uitgeverijen twee strips te kopen om een tekening te bemachtigen.

Link naar reactie

Er wordt een leuke workshop georganiseerd voor de comic liefhebbers. Indien interesse, schrijf je zeker in want plaatsen zijn beperkt:

Leer hoe je superhelden en wezens creëert in Mike Collins’ workshop!

Een artiest zijn vergt erg veel inzet. De weg tussen de tekeningen op papier en de ideeën die ontspruiten in de geniale geest van de artiesten, is lang. En goede charmante of regelrecht boosaardige personages verzinnen, daar kruipt ook héél wat denkwerk in.

Tijdens FACTS zal comiclegende Mike Collins (Marvel, DC en meer) je een kijk gunnen in het hoofd van een comicbookartiest.

In de workshop “Creating creatures & superheroes and the difference between them” legt Mike Collins uit hoe je personages meer memorabel en levendiger kan maken, zelfs al staan ze op papier. En uiteraard zal hij praten over de duidelijk verschillende aanpak die wezens enerzijds en superhelden anderzijds nodig hebben.

Mike Collins zal zijn workshops geven op zaterdag én zondag. Eén workshop duurt gemiddeld een uur. Hij geeft één workshop per dag.

Dus kom ontdekken hoe het is om een comicbookartiest te zijn, in een workshop geleid door een van de beste artiesten ter wereld!

 Je kan je registreren door het onderstaande formulier in te vullen. Let wel: we kunnen aan slechts 30 gelukkige FACTS-fans per dag een workshop geven. Dus aarzel niet en schrijf je in!

http://facts.be/nl/workshop-mike-collins-creating-creatures-superheroes-and-the-difference-between-them/

Link naar reactie

Hmm, waarom hier wel met inschrijvingen werken? Kan toch ook via ticketje aanschaffen de dag zelf? Ja, ik ben een duiveltje soms :e011:

Ook wel even vermelden dat ik FACTS op zich super vind hoor. Alles kan altijd beter, maar veranderingen doorvoeren is altijd wikken en wegen en afwachten hoe er gereageerd wordt.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Hmm, waarom hier wel met inschrijvingen werken? Kan toch ook via ticketje aanschaffen de dag zelf? Ja, ik ben een duiveltje soms :e011:

Ook wel even vermelden dat ik FACTS op zich super vind hoor. Alles kan altijd beter, maar veranderingen doorvoeren is altijd wikken en wegen en afwachten hoe er gereageerd wordt.

We voeren helemaal geen veranderingen door. Verleden jaar werd dat ook gedaan met de workshop van Gary Erskine en dat liep heel vlot.  Lege plaatsen werden gevuld met bezoekers die zich niet ingeschreven hadden. En het blijft bovendien ook gratis.  Wie hoor ik daar Joepie roepen? :e012:

Link naar reactie

 Verleden jaar werd dat ook gedaan met de workshop van Gary Erskine en dat liep heel vlot.  Lege plaatsen werden gevuld met bezoekers die zich niet ingeschreven hadden. En het blijft bovendien ook gratis.  Wie hoor ik daar Joepie roepen? :e012:

Erskine liep ik mis omdat ik zo nodig in de Artist Alley rondliep :)

 

Nu heb ik alle Boompjes (ik en mijn 3 zonen) aangemeld voor de zaterdag!!

 

JoepieJoepieJoepieJoepieJoepieJoepieJoepieJoepieJoepie

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Dus je wil wel de sfeer proeven door de aanwezigheid van het "gewone" volk, maar je moet ze gewoon kunnen passeren in de rij, ze zijn een soort van opvulling.

Je kunt ook naar de beleving toe van een beurs, normaal meedraaien en daarnaast een commission plaatsen.....

Het voetbal is veel groter geworden door bijvoorbeeld TV rechten en verkoop merchandising aan het "gewone" volk, skyboxen leveren weinig op (en kosten ook wat).

 

 

 

Dit vind ik niet eerlijk van je.

Deze organisatie verplicht om mensen die ene tekening willen om een veel duurder ticket te kopen dan normaal. Bovendien geeft dit dure ticket niet eens de garantie dat je dan ook een tekening kan bemachtigen. En als je dat ticket hebt, moet je nog meedraaien in de ratrace van rennen en als een stel kinderen om het eerst bij de verkoopstand. Zijn we in Bangladesh of zo?

Als je als organisatie dan toch een duurder ticket wil maken, dan is mijn argument dat je een waardevol duurder ticket moet maken. De organisatie erkent dat ze de financiële methode wil hanteren om een verschil te maken tussen "gewone" bezoekers en "dédijagers" (en de gewone early bird bezoekers, voor wie dit ticket overigens wel helemaal waardevol is als je een uurtje rustig ongestoord over de beurs wil lopen). Doe het dan goed of doe het dan niet. Als je dan een financiële hiërarchie wil gebruiken, doe dan niet lafjes een hoop winstgevende tickets uitreiken en er dan vanuit gaan dat de echte verzamelaars en jagers dit ticket kopen uit angst om iets te missen. De organisatie mikt hier op het individualistische gedrag van de verzamelaar, als ik dat van mij maar heb. En natuurlijk slaagt de organisatie daar in. En jullie maar dokken en rennen. Maar goed, als het je hobby is, ren dan gerust als de eerste beste puber bij een concert van Rihanna door die hal hoor. 

 

Ik pleit niet om voor te kruipen, ik pleit voor een volwassen systeem. Niet een systeem waarbij je lafweg een duurdere prijs vraagt en dan de verantwoordelijkheid afschuift. Doe niet zo flauw  en zeg gewoon dat je geld wil verdienen (is toch niks mis mee, dat is toch het enige waar het om draait) en neem je verantwoordelijkheid. De organisatie probeert langs alle kanten een verdienmodel op poten te zetten, maar als je dat dan benoemt, dan is het plots pervers. Dat begrijp ik niet. Ofwel kom je er voor uit dat je vel geld vraagt en dat je ook dienstverlening biedt, ofwel steek je zoals nu maar je kop in het zand en hoop je op de egocentrische verzamelaar die meer angst dan cooperatief vermogen heeft.

 

Werk een systeem uit waarbij dat rennen en duwen en rugzakken in de rij en wat nog allemaal op een volwassen en verantwoordelijke manier wordt opgelost. Dat is mijn pleidooi. De organisatie kiest hier voor het financiëel model (er zijn ook andere modellen, maar die zijn uiteraard moeilijker, uitsluiting op basis van financiële maatschappelijke waarde is de eenvoudigste vorm en is ook helemaal doordrongen in onze maatschappij, dus logisch dat de organisatie die hanteert), doe dan niet flauw en trek die lijn dan door.

 

Ach ja, die voetbal, er was een tijd dat er meer strips verkocht werden dan voetbal tickets. De vergelijking is inderdaad complexer dan dat, maar er zijn heel veel entertaiment bedrijven die hun product wel aan de massa verkocht krijgen. Iets waar FACTS trouwens best aardig in slaagt en daar geef ik ze absoluut de eer voor die ze verdienen. Goed gedaan. En nu nog een niveautje hoger. De efteling was ook ooit maar een grote speeltuin met wat papiermaché poppetjes. Disneyland is ook ooit begonnen met een potloodtekening van een muis op papier. En toen suske en wiske nog miljoenen strips verkocht, deden de wielrenners nog bier in hun drinkbus en kreeg je hooguit een samenvatting op tv. Die entertainmentvormen zijn wel gegroeid en volwassen geworden. De keuze is aan jezelf hoor.

 

en ja hoor, je zal wel weer afkomen met "niemand verplicht je om te komen". En daar heb je gelijk in, ik ga dat dan ook niet doen want ik kan geen tekening behalen. Wat op zich wel weer jammer is, want als ik de enige ben, dan is dat niet zo erg, maar Bouwertje kwam ook al niet, en wie weet zijn er nog wel een hoop mensen die dit allemaal niet de moeite vinden. Je kan dan denken, goed zo, meer plek voor mij en mijn cluppie. Of je kan dan eens om je heen kijken en je afvragen dat als jullie twintig (ik overdrijf effe :) ) er niet meer zijn, wie er dan nog wel gaat komen als de rest afgehaakt is. (Waarmee ik zeker niet gezegd wil hebben dat jullie de oorzaak zijn, of dat jullie de andere verzamelaars wegduwen. Integendeel, ik heb veel respect voor mensen die hun geld op deze manier besteden en die best wel een flink bedrag per beurs besteden. Respect en dankbaarheid.)

 

Ik denk dat als je met geld gaat strooien, dat dan de artiesten zeggen "ik maak je thuis wel een commissie" :)

 

Makkelijk opgelost voor iedereen dus :D

 

Maar als je er nou graag bij bent als die tekenaar de tekening op papier zet. Dat is toch juist het mooie van die hele zaak? Je kan ook vragen aan Messi dat hij zijn goals effe opneemt en opstuurt. Het draait om de beleving, om de verwondering en om het entertainment gehalte. Wat is er nou mooier dan bij een tekenaar bij te gaan zitten, een praatje slaan, je tekening voor je ogen te zien groeien, die man/vrouw een mooi bedrag te geven en dan trots nadien je tekening nog bewonderen. Maak dat mogelijk zonder het kleuterklas-konijntjes systeem. 

Als ik enkel een tekening wil zonder beleving, koop ik wel een schilderij van een dode schilder.

 

Ik denk dat als je met geld gaat strooien en je een verdienmodel opstelt waar de artiest en de organisatie en de bezoeker er beter van worden, de artiesten dan helemaal niet "anders" gaan reageren. Een paar misschien, maar de grootste groep zeker niet. Niet dat het geldwolven zijn, maar ook bij hen moet er brood op de plank en financieel kan je ook je dankbaarheid uitdrukken voor kunst.

 

Nu goed, ik ga maar weer eens verder "gast" zijn, een doodzonde blijkbaar als je als gast ook een mening hebt en niet wil aanmelden.

Link naar reactie
Wat is er nou mooier dan bij een tekenaar bij te gaan zitten, een praatje slaan, je tekening voor je ogen te zien groeien, die man/vrouw een mooi bedrag te geven en dan trots nadien je tekening nog bewonderen.

 

er is idd NIETS mooiers! Pure magie, vind ik zelf! En daar wil ik zelden geen persoonlijke belevenis van maken!

n je een verdienmodel opstelt waar de artiest en de organisatie en de bezoeker er beter van worden

 

je hebt geode ideeën dus wie weet!

 

Nu goed, ik ga maar weer eens verder "gast" zijn, een doodzonde blijkbaar als je als gast ook een mening hebt en niet wil aanmelden.

 

gast :)

 

Registreer je of niet, dat is aan jezelf.

Maar je hebt een lekkere discussie geopend, waarvoor dank!

 

Schroom niet om het hier en elders nogmaals te doen! Worden we lekker wakker van, vind ik zelf!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

De Gast heeft idd wel een punt hoor wat betreft onzekerheid en rennen. Ik zie het probleem toch niet echt van registraties. Voor concerten wordt er ook op voorhand aangekondigd wanneer de tickets verkocht zullen worden. En ja, het is dan ook een beetje een online gelukszaak. Het gedoe met overbelaste servers zou eigenlijk niet mogen in de IT-maatschappij van vandaag.

In plaats van tekenaars beetje bij beetje aan te kondigen zou je ze dus gewoon allemaal tegelijk kunnen aankondigen op dag x en dan ticketverkoop + reservatie tekeningen (bv. max. 5) kunnen aanbieden op dag y (1 week na dag x of zo, zodat het wat kan bezinken). Moet toch 'ns over nagedacht worden. Let wel: voor kleinere stripbeurzen met zeer beperkt budget is zoiets IT-technisch vermoedelijk onbetaalbaar. Ik ken de balans van FACTS niet, maar buikgevoel zegt me dat dit geen probleem mag zijn.

Op zich gaat dit eigenlijk wel enkel over die bepaalde favoriete tekenaars die je absoluut niet wil missen. En als je dan toch zo'n die-hard fan bent, dan heb je het er misschien ook wel voor over om al om 6u aan de deur te staan. Ik verwijs 'ns naar mijn post van vorige editie: was verre van eerst aan de deur en had toch een achttal tekeningen waaronder Mitton en Crisse wat toch wel toppers zijn.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Ik ben zeker niet tegen betalingen op welke manier ook, maar dat moet dan van te voren bekend zijn. Niet even ter plaatse voordringen met een biljetje in je hand.

En inderdaad zie ik nieuwe mogelijkheden.

Early bird 2x zo duur, dat is niet dramatisch, en dat mensen daarvoor niet willen komen is jammer, maar die komen zeker niet als ze honderden euro's moeten betalen voor vip behandelingen.

Maar je wilt beleving, maar ook voorrang op anderen? Messi treedt ook niet op voor jou alleen als je ticket duurder is, maar voor iedereen in het stadion of voor de tv, al zit je achter glas of sta je achter het doel.

Op moment dat 5 man van te voren bekend bij tekenaar mogen zitten en hem voor je zien tekenen, kom ik niet en niemand, die niet bij de 5 zitten.

 

Dus ik zit ook in dubio, ik wil best meer betalen dan anderen voor bepaalde rechten, maar begrijp ook dat dit voor reguliere bezoekers weer beperkingen geeft. In Gent is EB noodzaak om aan tickets te komen en dan nog moet je stressen, maar het is de hobby en de voldoening als het lukt.

 

En gast zijn is prima, maar waarom met pseudoniem?. Gezien je kennis en mening weet je er meer van, dus geen toevallige voorbijganger. Maar inderdaad leuke discussie, waarvoor dank.

Link naar reactie

Verder vind ik Gent prima georganiseerd en is de dienstverlening toch prima. Ja, het is in de ochtend even wachten dringen rennen zweten zoeken etc om je tickets te verkrijgen, daarna best relaxed.  

 

 

 

Alleen dat parkeren.... Zou er best wat voorover hebben als ik mijn Bentley Continetal GT wat dichterbij kwijt kon...

Link naar reactie

Ik kom ditmaal met mijn kids als bezoeker.

 

En ik wil juist NIET in de buurt van de Expo parkeren wegens de Loop :)
En omdat ik toch 's avonds waarschijnlijk even de stad in wil voor wat eten met mijn kids en vrienden.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Wel opletten want de tramhalte aan de expo is momenteel afgeschaft. Je moet eentje vroeger afstappen.

En normaal is de halte aan de expo zelf idd een p+r. Je kan je nergens beter parkeren om tram 1 te nemen dan daar in feite.

 

Edit: als je later de stad in wil, parkeer je dan op het Sint Pietersplein in Gent. Goedkope parking niet ver van de autostrade en op 5 min stappen van een halte van tramlijn 1 (kortrijksepoortstraat). Je kan je ook aan de zuid parkeren maar dat is veel duurder en dan de 21 of 22 nemen. Die doet er wel een stuk langer over.

Link naar reactie
Wel opletten want de tramhalte aan de expo is momenteel afgeschaft. Je moet eentje vroeger afstappen.

 

o damn. DAT is nu jammer!

 

En normaal is de halte aan de expo zelf idd een p+r. Je kan je nergens beter parkeren om tram 1 te nemen dan daar in feite.

 

Maar dan moet je toch nog de Loop nog nemen en ik kan me voorstellen dat de auto daar niet parkeren mag of dat er geen plaats is gedurende FACTS.

 

Edit: als je later de stad in wil, parkeer je dan op het Sint Pietersplein in Gent. Goedkope parking niet ver van de autostrade en op 5 min stappen van een halte van tramlijn 1 (kortrijksepoortstraat).

 

 

merci! Dan zal ik dat maar doen!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Je kan ook in de parking onder het VAC (dat staat naast het station Gent-Sint Pieters) parkeren, die is bereikbaar vanaf de R4 (afrit richting Loop, je blijft wel aan de overzijde van de ringvaart) en je neemt er tram 1 naar Flanders Expo. Ik ken echter niet de tarieven van die parking. De parking is in beheer van de NMBS, je kan ze wel ergens terugvinden op het web.

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Ik zie het probleem niet. Vorig jaar op za parking afgereden om 17u40 denk ik en stond om 18u in centrum Gent. Het is even aanschuiven ja, maar is eerder richting E40. Als je centrum Gent uit moet ben je niet meer dan 10min kwijt (allez, dat hoop ik dit jaar toch ook...). 's Morgens weet ik wel niet wat verschil maakt of je met EB arriveert om 8u30 (geen kat te zien op dat uur op de parking) vs om 10u of zo.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Om 8.30 aanrijden meestal geen probleem op de normale parking, maar aan het eind van de dag weggaan....dat wel.

ach. Ik zal toch als 1 van de laatste weggaan dus soit

 

Hele gekke vraag misschien (en gezien de ellende in Brussel wellicht niet belangrijk).......maar die verschrikkelijke gebeurtenissen in Brussel, hebben die gevolgen voor een publiek event als Gent???

Er komt nog een statement/verklaring hierover

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Hele gekke vraag misschien (en gezien de ellende in Brussel wellicht niet belangrijk).......maar die verschrikkelijke gebeurtenissen in Brussel, hebben die gevolgen voor een publiek event als Gent???

 

FACTS gaat gewoon door :e005:

 

Naar aanleiding van de gebeurtenissen in Brussel en het verhoogde dreigingsniveau laten wij u weten dat we extra veiligheidsmaatregelen genomen hebben. We zijn ook in constant overleg met de politie- en andere veiligheidsdiensten en volgen de situatie op de voet.

Er is geen reden tot ongerustheid. We doen dit enkel om de veiligheid van onze bezoekers te garanderen. Zie in dit verband ook het persbericht van stad Gent.

 

Hou daarom bij uw bezoek aan FACTS al rekening met eventuele langere wachttijden aan de ingang door extra controles. Laat zoveel mogelijk tassen en rugzakken thuis en kom voldoende op tijd. Ook een extra ‘weapon check’ is voorzien.

 

Facts leeft mee met alle slachtoffers, hun familie en vrienden van deze laffe aanslagen. Wij houden u de komende dagen verder op de hoogte.

 

Press release stad gent:

https://stad.gent/over-gent-en-het-stadsbestuur/nieuws-evenementen/aanslagen-brussel

Naar aanleiding van de gebeurtenissen in Brussel en het verhoogde dreigingsniveau laten wij u weten dat we extra veiligheidsmaatregelen genomen hebben. We zijn ook in constant overleg met de politie- en andere veiligheidsdiensten en volgen de situatie op de voet.

Er is geen reden tot ongerustheid. We doen dit enkel om de veiligheid van onze bezoekers te garanderen. Zie in dit verband ook het persbericht van stad Gent.

 

Hou daarom bij uw bezoek aan FACTS al rekening met eventuele langere wachttijden aan de ingang door extra controles. Laat zoveel mogelijk tassen en rugzakken thuis en kom voldoende op tijd. Ook een extra ‘weapon check’ is voorzien.

 

Facts leeft mee met alle slachtoffers, hun familie en vrienden van deze laffe aanslagen. Wij houden u de komende dagen verder op de hoogte.

 

Press release stad gent:

https://stad.gent/over-gent-en-het-stadsbestuur/nieuws-evenementen/aanslagen-brussel

 

Deze tekenaars hebben hun aanwezigheid bevestigd :

Matt Hollingsworth

Jae Lee

June Chung

Mike Ratera

Romano Molenaar

Vicenç Villagrasa

Stefano Andreucci

Kenny Rubenis

Jeremy Haun

Mauricet

Tony Moore

Turf

 

Deze tekenaars hebben jammer genoeg hun aanwezigheid geannuleerd :

Kas & Graza

David Wenzel

Laurent Sieurac

Allessandro Vitti (omwille van een sterfgeval in de familie)

Rafa Garres (omwille van deadlines)

Stéphanie Hans (omwille van deadlines)

Javier Fernandez

Fernando Dagnino

Esad Ribic

Miguel Angel Sepulveda

Mike Collins

Link naar reactie

Zijn de prijzen voor Tony Moore correct? 

Op de website van FACTS staat dat een trading card sketch €75 kost. Op de website van Tony Moore staat $150.

Gaat het dan over dit soort sketch op FACTS: 

 ?

Ik veronderstel dat je geen early bird ticket nodig hebt?

 

Ja, de prijzen zijn correct.  Het hangt ervan af waar je kijkt op zijn site  :e012:

Zo vind je er ook het volgende wat overeenkomt met de 75€ schets :

http://www.tonymooreillustration.com/art-prints/remark

 

Alle andere schetsprijzen zijn dus correct. Enkel de prijs voor de handtekening moet nog toegevoegd worden. Doen we na Dutch Comic Con waar het 10€ zal zijn.

 

Early Bird : alles hangt af hoe snel hij tekent. Als hij grote tekeningen zal doen, gaat hij een paar uur kunnen bezig zijn. Belangstelling is alvast heel groot.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...