Richard Boom-vavavoom Posted February 5, 2020 Author Share Posted February 5, 2020 Zojuist, boomvavavoom zei: comicsgate (in zijng eval) heeft niets te maken met marketing. anderen gebruiken de #comicsgate wel voor marketing.... gewoon omdat die een ouderwetse comic uittgeven en inspelen op CG als marketing idd. Dat is met Meyers dus wel anders Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Retardi Posted February 5, 2020 Share Posted February 5, 2020 2 uren geleden, boomvavavoom zei: Interview was online voordat ik wist dat het onderdeel was van BleedingFool. Toen ik hem daarop aansprak, gaf hij aan dat ze zich niet meer met CG bezig houden en daarvan weg zijn gestapt. Dat moet ik dan maar geloven. Heeft trouwens welgeteld "nul" centen opgeleverd, maar dat terzijde Open voor de aardigheid de site eens. De artikelen zijn heel wat extremer dan het gemiddelde filmpje van Richard Meyers. Star Trek is een aanrader. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted February 5, 2020 Author Share Posted February 5, 2020 12 minuten geleden, Retardi zei: Open voor de aardigheid de site eens. ja Daar word ik niet happy van. Laten we maar gewoon wachten tot |Newsarama me wil interviewen Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Kristof Berte Posted February 22, 2020 Share Posted February 22, 2020 Nog een sprintje in de laatste rechte lijn voor de Bergenvaarders? Nog 3 dagen om +- 1500 euro op te halen... https://www.voordekunst.nl/projecten/9944-de-bergenvaarders-1 Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Hollywood Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Vandaag ontvangen, de verzamelde werken van Julien Delval en extra goodies. Uit zijn kickstarter vorig jaar Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood Link to comment
Simon Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Weet iemand wanneer de kickstarter van Gerben Valkema worden verstuurd? Quote Link to comment
Hollywood Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 2 uren geleden, Simon zei: Weet iemand wanneer de kickstarter van Gerben Valkema worden verstuurd? April normaal Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood Link to comment
Simon Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Aah ok. Bedankt voor de feedback. Ik had gelezen op kickstarter dat het februari ging zijn. Quote Link to comment
Rork Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Op 22/2/2020 om 15:07, Kristof Berte zei: Nog een sprintje in de laatste rechte lijn voor de Bergenvaarders? Nog 3 dagen om +- 1500 euro op te halen... https://www.voordekunst.nl/projecten/9944-de-bergenvaarders-1 Mooie eindsprint, deze gaat er komen. Gefeliciteerd! Quote Link to comment
Kristof Berte Posted February 25, 2020 Share Posted February 25, 2020 18 uren geleden, Rork zei: Mooie eindsprint, deze gaat er komen. Gefeliciteerd! Bedankt! Heel erg blij mee. Nu begint het harde werk pas Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
linthout Posted February 27, 2020 Share Posted February 27, 2020 Oei!!!! Is strips tekenen hard werken????? En ik maar denken dat strips tekenen een hobby en een amusement was!!!! Had ik dat 38 jaar geleden geweten.... Ik zie uit naar De Bergenvaarders! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted February 28, 2020 Author Share Posted February 28, 2020 IK heb weer een stel mooie zaken ontdekt die ik wel wil sharen! Guinevere and the Divinity Factory #2 - Magic Meets Sci-Fi Mooi verhaal en #1 kan je digitaal al proeven zodat je weet waar het naar smaakt. Artwork vind ik ook goed Geek-Girl: Tights 'n' Capes Het is een hardwerkende indy uitgever/schrijver en dat zie je aan het product BRIAN PULIDO'S NEWEST - LADY DEATH: MALEVOLENT DECIMATION #1 Je kan wachten tot het in de Diamond Previews ligt. Dat is natuurlijk een stuk goedkoper. Maar The real JOY zit hem toch in die immense hoeveelheid Stretch Goal freebies!! Die enorme pin, die stickers, en die prachtige cards! En er is een complete Pinup-comic bijgevoegd! DESTINY, NY: Volume Four De combinatie van magie, met avonturen en romantische relaties, echte heartbreaks en groei in karakters maken dit een terugkerend plaatje! En altijd meteen dikke boekwerken om te lezen en niet enkel een dunnen comic METALSHADE Issue 1 A VIOLENT BLACK MAGIC STRIKE FORCE Deze kwam uit het niets en met prachtige tekeningen en een cool verhaal ,veroveren ze dit project!! START AGAIN: Collection Sex, social media and superheroes. Ik heb de vorige set comics gekocht en was fiks onder de indruk. Sowieso al eens fijn dat je niet 20$ hoeft te betalen voor 18pg story . Mary Shelley Presents, the Trade Paperback Ghosts, shapechangers and ancient curses -- Mary Shelley and her creature present horror stories written by women of the Victorian era. Meer verhalen van Mary Shelly of geïnspireerd door Mary Shelley. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Kleine Albert Posted May 16, 2020 Share Posted May 16, 2020 nieuwe crowdfunding van Adri van Kooten en Maurice Heuts https://www.voordekunst.nl/projecten/10426-meermin-het-album-1?fbclid=IwAR37YriZJeWb_xWkxl_CLydDSmz3Asx6TvxAzmtp2PFkip2orQ4iMTf-fp8 Quote Link to comment
Ron P Posted May 16, 2020 Share Posted May 16, 2020 Waldin van Patrick Cornelis (van de Rode Ridder remake de toverspiegel) en Tim De Decker gaat de laatste 24 uur in. Er staan nog leuke stretchgoals open. https://www.kickstarter.com/projects/patrickcornelis/waldin/description Quote Link to comment
Retardi Posted May 20, 2020 Share Posted May 20, 2020 Deze jongen gaat nogal rap na een tweetje van William Gibson. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted May 20, 2020 Author Share Posted May 20, 2020 56 minuten geleden, Retardi zei: Deze jongen gaat nogal rap na een tweetje van William Gibson. ja? Was er toen een extra spike? Ik kan het niet terugzien, maar fijn om te horen. Die gaat idd hard. Ik wilde ook wel meedoen, maar kwam tot de ontdekking dat de verzendkosten wel straf zijn... en die ruimte heb ik momenteel niet om zomaar die kosten te negeren, helaas. Quote The full roster of line artists are: Dylan Teague, Glenn Fabry, Duncan Fegredo, LRNZ, Ed Ocaña, André Araújo, Simon Bisley, Rosemary Valero-O’Connell, Tonci Zonjic, Pia Guerra, James Stokoe, RM Guéra, Chris Weston, Rufus Dayglo, Annie Wu, David Lopez and Christian Ward. kwijl! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Ron P Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 Heel mooi artbook Girls & Wings van Thomas Du Caju https://nl.ulule.com/artbook-girls-and-wings/ Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted May 21, 2020 Author Share Posted May 21, 2020 Dit is Caju op zijn best, zeg!!! Wow!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Retardi Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 11 uren geleden, boomvavavoom zei: ja? Was er toen een extra spike? Ik kan het niet terugzien, maar fijn om te horen. Die gaat idd hard. Ik wilde ook wel meedoen, maar kwam tot de ontdekking dat de verzendkosten wel straf zijn... en die ruimte heb ik momenteel niet om zomaar die kosten te negeren, helaas. kwijl! Het word verzonden vanuit het Verenigd Koninkrijk. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted May 21, 2020 Author Share Posted May 21, 2020 3 minuten geleden, Retardi zei: Het word verzonden vanuit het Verenigd Koninkrijk. evengoed 25 voor verzendkosten. Vind ik nogal veel. Hopelijk komt het ooit via Bookdepo of Diamond Previews nogt uit. We zien wel Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Retardi Posted June 14, 2020 Share Posted June 14, 2020 Romano Moloenaar werkt aan dit project mee: https://www.kickstarter.com/projects/1914838151/minxx-cyberpunk/description Quote Link to comment
dutch lines Posted June 14, 2020 Share Posted June 14, 2020 1 uur geleden, Retardi zei: Romano Moloenaar werkt aan dit project mee: https://www.kickstarter.com/projects/1914838151/minxx-cyberpunk/description Dinsdag wordt er nog een variant cover door Romano toegevoegd. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Retardi Posted August 18, 2020 Share Posted August 18, 2020 Top Cow brengt een kloeke hardcover van The Darkness uit. Het zijn de leukste delen van de reeks, dus dat maakt dit wel heel aantrekkelijk. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 19, 2020 Author Share Posted August 19, 2020 ja prachtig... echt immens gaaf. Ik zie ook dat Scott Snyder samen met Tony Daniel een nieuwe serie lanceert. Helaas ook weer immense verzendkosten. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 23, 2020 Author Share Posted August 23, 2020 https://www.kickstarter.com/projects/boomvavavoom/sisterhood-the-gae-bulg Bijna tijd hiervoor Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Firmin Van De Kasseien Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Crowdfunding voor Jommeke WAT KRIJG JE ? - 60 stripbundelingen met telkens 5 verhalen; elke stripbundel heeft een aparte cover en 240 pagina's binnenwerk - Cover in kleur met glanzende plastificatie (papier: 240g) / binnenwerk in kleur (papier: offset HV 80g) - Afwerking: garenloos gebonden stripbundelingen en een doorlopende unieke tekening op de ruggen van de 60 bundelingen Samen zijn dat 13.000 pagina's feelgood en avonturen. Iedereen die nu bestelt, krijgt zijn/haar collectie thuis geleverd in de loop van december. De collectie zal verpakt zijn in twee stevige dozen die nog eens in een omdoos zitten. Er worden slechts 1500 exemplaren van deze collectie gemaakt. Prijs: €199 (BTW incl). Dat is een goeie deal als je rekent dat 1 regulier album € 6,50 kost en je normaal dus € 1.950 zou moeten neertellen om de 300 albums in huis te halen. Deze unieke verzameling kunnen wij alleen realiseren met jullie hulp. Vandaar onze oproep aan al wie Jommeke een warm hart toedraagt. Wij zoeken voor eind september 1500 partners die met ons willen meebouwen aan dit feestelijk project. Krijgen we die 1500 verzamelaars niet bij mekaar en hebt u toch besteld, dan krijgt u uiteraard het volledige bedrag teruggestort bij stopzetting van dit crowdfunding-project. Quote Link to comment
Hamirubi Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Waar kan er ingetekend worden? Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Firmin Van De Kasseien Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Via de crowdfunding van Ulule. Momenteel is er reeds 1 exemplaar van de 1500 besteld! Quote Link to comment
Hamirubi Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 3 uren geleden, Firmin Van De Kasseien zei: Via de crowdfunding van Ulule. Momenteel is er reeds 1 exemplaar van de 1500 besteld! En zojuist al 501 backers. Dit zal voor de rappe zijn... en wij zijn helaas twijfelaars. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Ambreville Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 602 Raar dat de meeste niet lezen tot de tweede optie. Quote Link to comment
Hamirubi Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 14 minuten geleden, Ambreville zei: 602 Raar dat de meeste niet lezen tot de tweede optie. Ik had gehoopt dat niemand dit op het forum zou plaatsen. Nu moeten we nog sneller beslissen. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Firmin Van De Kasseien Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Rare manier van tellen gebruiken ze bij deze crowdfunding : 8 funders in totaal waarvan 2 voor optie 1 en 6 voor optie 2 geeft een totaal van 602 voorverkopen! Bovendien schendt men de privacy van de kopers door hun namen te vermelden! Quote Link to comment
Hamirubi Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Oef, dat is een pak stress minder. (opmerking niet meer van tel: En volgens de 2 opties zou het betekenen dat er 1.600 exemplaren zijn, geen 1.500. Het zal inderdaad wel aan de bijzondere aritmetiek liggen) Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Ambreville Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 4 minuten geleden, Hamirubi zei: Ik had gehoopt dat niemand dit op het forum zou plaatsen. Nu moeten we nog sneller beslissen. Ze zijn weg Quote Link to comment
Boekenmagazijn Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Quote Wij zoeken voor eind september 1500 partners die met ons willen meebouwen aan dit feestelijk project. Ik vraag me af wat alle andere partners, de (strip-)boekhandels die normaal de albums verkopen, van dit project vinden. Quote Link to comment
Boekenmagazijn Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 1 uur terug, Firmin Van De Kasseien zei: Rare manier van tellen gebruiken ze bij deze crowdfunding : 8 funders in totaal waarvan 2 voor optie 1 en 6 voor optie 2 geeft een totaal van 602 voorverkopen! Daar heeft duidelijk iemand een fout gemaakt. Optie 2 wordt telkens geteld als 100 voorintekeningen... Quote Link to comment
Ron P Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 1 uur geleden, Boekenmagazijn zei: Daar heeft duidelijk iemand een fout gemaakt. Optie 2 wordt telkens geteld als 100 voorintekeningen... Ze hebben het gezien en aangepast. Een mooie aanbieding. Geen slechte prijs voor 300 strips. Maar 1500 inschrijvingen zou dat haalbaar zijn. Lijkt mij erg veel, maar ik kan het mis hebben. Quote Link to comment
Firmin Van De Kasseien Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 1 uur geleden, Boekenmagazijn zei: Ik vraag me af wat alle andere partners, de (strip-)boekhandels die normaal de albums verkopen, van dit project vinden. Aan dit project zal Standaard Uitgeverij niet veel verdienen. Volgens mij is dit een test of ze de tussenhandelaars kunnen uitschakelen(wat ze ook al met Yieha! hebben gedaan,zonder veel succes overigens). Quote Link to comment
Recommended Posts