Ga naar inhoud

Geef eens een compliment


Hamirubi

Recommended Posts


Wil jij een compliment geven aan een forummer? Dan kan dat hier.
Prijs een mede-internetheld de hemel in, door mooie woorden te schrijven. Dat kan heel kort en eenvoudig.
Spread the love in grimmige tijden!

 

Twee vuistregels:
- Maak er geen ironische post van.
- Hoe je denkt over Trump, Polspoel, Presley of Van Nazareth interesseert ons niks. Het gaat om mede-forummers.


 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Welke dag beter kiezen dan vandaag om hier eens te posten ? 1 maart = tijd om mijn klefheidskanon eens boven te halen :).

Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum maar ik wou toch even gezegd hebben dat er hier een plezant sfeertje hangt. Bovendien heb ik hier al veel geleerd en minstens evenveel gelachen, waarvoor dank ;).

 

Carry on ! 

Link naar reactie

Een compliment aan @Peter Motte.
Eerlijk? Tijdens zijn eerste forummaanden hier op het forum vond ik hem uitermate ergerlijk en stompzinnig.
Maar op den duur herken je posts, teksten en antwoorden, en ga je beseffen dat Peter gewoon een man is met het hart op de tong. Om even mijn koudwaterpsychologie aan te wenden:

ik vermoed dat hij lak heeft aan hoe andere forummers over hem denken, hij dan weer wel het beste voorheeft met anderen, hij vooral zijn ding wil doen en bovenal schrijft wat hij denkt (zonder daar vooraf veel over na te denken, al botst dat soms met vriend of vijand). Dat kan badinerend overkomen, maar is helemaal niet zo bedoeld. Er zit hoegenaamd geen slecht wil in Peter, en dat had ik vroeger toch anders ingeschat.
Na jaren forumgezelschap heb ik @Peter Motte graag. Complimenten dus!

Link naar reactie
39 minuten geleden, Peter Motte zei:

Een opmerkelijke verklaring.

Heel verrassend ook om hier vermeld te worden.

Dank je wel.

(en nu breek ik me het hoofd over wat ik die eerste maanden heb gepost dat het zo'n indruk maakte :unsure:)

 

Breek er je hoofd zeker niet over. Het zegt ook veel over mijn vooringenomenheid. Ik denk dat ik een toon zag in jouw berichten, die er niet was.
Jij en Paul_NL waren voor mij de pedante forummers hier, heel stuitend, maar gaandeweg ging ik inzien dat jij dat helemaal niet bent (integendeel zelfs).
Nu kan ik je zeer appreciëren. Die gedachte wilde ik al langer in deze topic gooien: vandaag is de ideale dag daarvoor.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...