Hamirubi Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 Wil jij een compliment geven aan een forummer? Dan kan dat hier. Prijs een mede-internetheld de hemel in, door mooie woorden te schrijven. Dat kan heel kort en eenvoudig.Spread the love in grimmige tijden! Twee vuistregels: - Maak er geen ironische post van. - Hoe je denkt over Trump, Polspoel, Presley of Van Nazareth interesseert ons niks. Het gaat om mede-forummers. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Hamirubi Posted August 21, 2020 Author Share Posted August 21, 2020 Ik bijt maar de spits af: bedankt @Bonte om dit forum in de lucht te houden. Als je bedenkt dat we toch vaak overkomen als gefrustreerde, onhebbelijke of armlastige striplezers en vaak egocentrische onbekenden zijn, niet altijd even prettig, vind ik het in stand houden van dit forum een hele nobele zaak. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
IvoVWS Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 7 minutes ago, Hamirubi said: gefrustreerde, onhebbelijke of armlastige striplezers en vaak egocentrische onbekenden Dit wordt de basis voor mijn bio op Tinder. Quote Link to comment
Hamirubi Posted August 21, 2020 Author Share Posted August 21, 2020 13 minuten geleden, IvoVWS zei: Dit wordt de basis voor mijn bio op Tinder. Wist je dat jij de tweede op mijn lijstje bent, die hier een compliment krijgt? Eerlijk waar. Maar ik wil ook zuinig zijn op mijn lovende woorden. Nog even geduld. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Chia Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 hallo, ik wil graag complimenten geven aan fabio bono. hij maakt de rode ridder heel nieuw en fijn om te lezen! Quote Link to comment
Hamirubi Posted August 21, 2020 Author Share Posted August 21, 2020 6 minuten geleden, Chia zei: hallo, ik wil graag complimenten geven aan fabio bono. hij maakt de rode ridder heel nieuw en fijn om te lezen! Un complimento a @Fabio Bono! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Peter Motte Posted August 28, 2020 Share Posted August 28, 2020 @cinco om zo veel invalletjes voor nieuwe topics te posten. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Hamirubi Posted August 29, 2020 Author Share Posted August 29, 2020 13 uren geleden, Waakwater zei: Ik volg ook de tips van iemand anders, maar ik kom er even niet op. 't Is zo iemand wiens prentje ik herken, maar van wie ik de naam niet onthou. Weet je intussen al wie? Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Fabio Bono Posted August 29, 2020 Share Posted August 29, 2020 Op 21/8/2020 om 16:27, Hamirubi zei: Un complimento a @Fabio Bono! Dank u wel! Quote Link to comment
cinco Posted August 29, 2020 Share Posted August 29, 2020 20 uren geleden, Peter Motte zei: @cinco om zo veel invalletjes voor nieuwe topics te posten. Weet je, de ironie van de zaak is dat... Op 21/8/2020 om 14:49, Hamirubi zei: - Maak er geen ironische post van. ... oeps. Quote Link to comment
Yncke Posted August 29, 2020 Share Posted August 29, 2020 Oh. Dan maak ik bij deze het zeer welgemeende compliment: @cinco Bedankt voor de vele creatieve nieuwe topics en polls. Ik beleef er plezier aan. Quote yncke.be Link to comment
cinco Posted August 29, 2020 Share Posted August 29, 2020 Ha, ik wou zeker niet suggereren dat zijn compliment ironisch was, ik wou gewoon zelf een ironische twist aan mijn reactie geven. Weet je wat, misschien heeft dit parelwit konijn iets zinnigs te zeggen: Quote Link to comment
Waldorf Posted September 2, 2020 Share Posted September 2, 2020 Ik wens toch vooral Hamirubi te complementeren: een zeer intelligente man die op dit forum een oprechte liefde voor zijn medemens toont. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Hamirubi Posted September 5, 2020 Author Share Posted September 5, 2020 Bedankt Waldorf! Al heeft een stabiel genie als ik niet veel lauwerkransen nodig. Ik wil @IvoVWS in de bloemetjes zetten. Bij deze. Hoewel het de laatste maanden allemaal wat minder was - dat moeten we kunnen toegeven - beschikt de man over een hele fijne humor met scherpe randjes. Graag meer van dat. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
striphooligan Posted September 6, 2020 Share Posted September 6, 2020 Ik zet Waldorf vandaag in het zonnetje: compliment, zomaar haha Quote Link to comment
Waldorf Posted September 7, 2020 Share Posted September 7, 2020 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Hamirubi Posted October 14, 2020 Author Share Posted October 14, 2020 1 uur geleden, mojo zei: PS: Dank je Cinco voor het starten van zoveel toffe threads. Goe bezig. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Hamirubi Posted January 10, 2021 Author Share Posted January 10, 2021 Bedankt @Zwendel, omdat ik zijn fantastische avatar mocht toe-eigenen. Intussen ben ik met het Leslie Nielsen-plaatje vergroeid. 'k Zou het niet meer kunnen missen. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Lichtman Posted March 1, 2021 Share Posted March 1, 2021 Welke dag beter kiezen dan vandaag om hier eens te posten ? 1 maart = tijd om mijn klefheidskanon eens boven te halen . Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum maar ik wou toch even gezegd hebben dat er hier een plezant sfeertje hangt. Bovendien heb ik hier al veel geleerd en minstens evenveel gelachen, waarvoor dank . Carry on ! Quote Link to comment
Hamirubi Posted March 1, 2021 Author Share Posted March 1, 2021 Een compliment aan @Peter Motte. Eerlijk? Tijdens zijn eerste forummaanden hier op het forum vond ik hem uitermate ergerlijk en stompzinnig. Maar op den duur herken je posts, teksten en antwoorden, en ga je beseffen dat Peter gewoon een man is met het hart op de tong. Om even mijn koudwaterpsychologie aan te wenden: ik vermoed dat hij lak heeft aan hoe andere forummers over hem denken, hij dan weer wel het beste voorheeft met anderen, hij vooral zijn ding wil doen en bovenal schrijft wat hij denkt (zonder daar vooraf veel over na te denken, al botst dat soms met vriend of vijand). Dat kan badinerend overkomen, maar is helemaal niet zo bedoeld. Er zit hoegenaamd geen slecht wil in Peter, en dat had ik vroeger toch anders ingeschat. Na jaren forumgezelschap heb ik @Peter Motte graag. Complimenten dus! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Peter Motte Posted March 1, 2021 Share Posted March 1, 2021 Een opmerkelijke verklaring. Heel verrassend ook om hier vermeld te worden. Dank je wel. (en nu breek ik me het hoofd over wat ik die eerste maanden heb gepost dat het zo'n indruk maakte ) Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Hamirubi Posted March 1, 2021 Author Share Posted March 1, 2021 39 minuten geleden, Peter Motte zei: Een opmerkelijke verklaring. Heel verrassend ook om hier vermeld te worden. Dank je wel. (en nu breek ik me het hoofd over wat ik die eerste maanden heb gepost dat het zo'n indruk maakte ) Breek er je hoofd zeker niet over. Het zegt ook veel over mijn vooringenomenheid. Ik denk dat ik een toon zag in jouw berichten, die er niet was. Jij en Paul_NL waren voor mij de pedante forummers hier, heel stuitend, maar gaandeweg ging ik inzien dat jij dat helemaal niet bent (integendeel zelfs). Nu kan ik je zeer appreciëren. Die gedachte wilde ik al langer in deze topic gooien: vandaag is de ideale dag daarvoor. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
esteban² Posted April 3, 2021 Share Posted April 3, 2021 Thumbs up voor het uitstekende moderatorschap van Tanuki. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
bouncer Posted April 4, 2021 Share Posted April 4, 2021 Als je in de mens aanwezige subjectieve opvatting, dan wel attitude deelt kan ik het vanwege een beperkte visie inclusief oogkleppen wel begrijpen. Quote Link to comment
esteban² Posted April 4, 2021 Share Posted April 4, 2021 Welkom in de complimenten-club. De eerste regel van de complimenten-club: Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
esteban² Posted April 4, 2021 Share Posted April 4, 2021 Op 2/9/2020 om 09:30, Waldorf zei: Ik wens toch vooral Hamirubi te complementeren: een zeer intelligente man die op dit forum een oprechte liefde voor zijn medemens toont. Dat kan ik beamen. En verder mag @cinco meermaals in de bloemetjes gezet worden als onuitputtelijke bron aan nieuwe threads. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Peter Motte Posted April 4, 2021 Share Posted April 4, 2021 23 minuten geleden, esteban² zei: Ja, als de wereld zo eenvoudig zou zijn .... Ik bij Adolf op bezoek: Ja, euh, ... Lekker dik, je boek. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
esteban² Posted April 4, 2021 Share Posted April 4, 2021 Lol. Maar bij Adolf ga je dan ook niet op bezoek met als enige bedoeling hem een compliment te gaan geven, toch? En dat is nu wel de bedoeling van deze (positieve) thread. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted April 4, 2021 Share Posted April 4, 2021 5 uren geleden, esteban² zei: En verder mag @cinco meermaals in de bloemetjes gezet worden als onuitputtelijke bron aan nieuwe threads. Al kan het soms wat te veel ineens zijn. BobFish 1 Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 dus de gemiddelde reper rijdt een oude Toyota? Quote Link to comment
Tanuki Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 1 uur geleden, Aleksandr zei: dus de gemiddelde reper rijdt een oude Toyota? tot een half jaar geleden klopte dat wel voor mij. Quote Link to comment
esteban² Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 Bij mij klopt dat nog steeds. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
kbellon Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 Bij mij tot kort een fiat die een jaar ouder was dan mij. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 Binnenkort rijdt niemand nog met een auto. Iedereen verplicht op openbaar vervoer. Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 6, 2021 Share Posted April 6, 2021 jaH, met ze'n honderd op een bus, dan is er maar 1 besmette persoon nodig en we zitten weer 3 maanden binnen Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted April 6, 2021 Share Posted April 6, 2021 Zo heeft de virocratie weer verder bestaansreden. En wij minder geld en vrijheid. Quote Link to comment
Peter Motte Posted July 26, 2021 Share Posted July 26, 2021 @esteban² voor zijn uitleg over corona-injectie-afspraken. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
esteban² Posted July 26, 2021 Share Posted July 26, 2021 Ha, leuk Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Peter Motte Posted July 27, 2021 Share Posted July 27, 2021 @Tanuki om vaccinatie-vrijwilliger te zijn Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts