eriktex Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 Met dank aan een mede-reper... hulde!!! https://www.facebook.com/groups/339189536561270/permalink/994190431061174 Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Tweetie Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Site van het blad zelf: https://maxix-strip.com/ Quote Link to comment
dutch lines Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Ik heb een proefabonnement genomen. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Yncke Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Ik denk dat het de eerste keer is sinds ik mijn abonnement op Suske & Wiske weekblad opgezegd heb , dat ik serieus overweeg om me op een stripblad te abonneren. Ziet er veelbelovend uit, zeker gegeven de namen. Quote yncke.be Link to comment
ivo Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Idem hier. Wil wel eerst het proefnummer eens zien. Ik wil er gerust voor betalen. Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be Link to comment
Bonte Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Dit wordt waarschijnlijk het eerste strip-stripblad waarop ik me zal abonneren, het klinkt goed. Quote Link to comment
Tanuki Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Ziet er interessant uit. Heeft er eigenlijk al iemand iets van dat Jump-magazine gezien? Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 Nog een plaatje. Je kan je nog altijd opgeven voor een gratis proefnummer... Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted January 12, 2021 Share Posted January 12, 2021 Het 0-nummer is gedrukt en wordt nu verdeeld. Wie zich daarvoor heeft opgegeven via de website of via mail zal binnenkort het proefnummer via de post ontvangen. Natuurlijk ook naar iedereen die zich al heeft geabonneerd. Quote Link to comment
Yncke Posted January 12, 2021 Share Posted January 12, 2021 2 minutes ago, dirk (monsieur toupet) said: Het 0-nummer is gedrukt en wordt nu verdeeld. Wie zich daarvoor heeft opgegeven via de website of via mail zal binnenkort het proefnummer via de post ontvangen. Natuurlijk ook naar iedereen die zich al heeft geabonneerd. Ik ben heel benieuwd! Quote yncke.be Link to comment
devilcreator Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 ik kijk er naar uit Quote Link to comment
TDPB Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Het 0-nummer zat vandaag in de bus. Ziet er beloftevol uit. Ik heb het nog niet gelezen, maar bij het doorbladeren zagen het er allemaal strips uit die ik graag zal lezen. En zo te zien ook allemaal van een meer dan behoorlijk niveau. Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Nog even ter info: het proefnummer zal in Nederland pas volgende week bezorgd worden per post. Quote Link to comment
Yncke Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 In 1 ruk uitgelezen. Hierrrrr met dat abonnement! Quote yncke.be Link to comment
beus Posted January 19, 2021 Share Posted January 19, 2021 Ook gelezen en direct abonnement genomen. Worden jules en hell school na publicatie in het blad ook als album uitgegeven? Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted January 20, 2021 Share Posted January 20, 2021 Fijn! Dat hangt niet van ons af. Voor zover ik weet zijn daar geen plannen toe. Quote Link to comment
Ptrck Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Op 14/1/2021 om 18:16, dirk (monsieur toupet) zei: Nog even ter info: het proefnummer zal in Nederland pas volgende week bezorgd worden per post. ik heb hier in Nederland het proefnummer nog niet in de bus zien verschijnen. Klopt dat? #nieuwsgierig Quote Link to comment
dutch lines Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 18 minuten geleden, Ptrck zei: ik heb hier in Nederland het proefnummer nog niet in de bus zien verschijnen. Klopt dat? #nieuwsgierig Ik heb het proefnummer een kleine week geleden ontvangen. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
fazerco Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Ik heb hem ook al binnen. Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 De proefnummers zijn nog niet allemaal verstuurd. De aanvragen en partijen post worden gebundeld. De mensen die een abonnement namen kregen voorrang. Maar het komt eraan! Quote Link to comment
TDPB Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Hoe wordt je eigenlijk geacht de naam van het blad uit te spreken? Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted January 29, 2021 Share Posted January 29, 2021 Ik zeg het het met twee keer x (maksiks). Quote Link to comment
Ptrck Posted February 21, 2021 Share Posted February 21, 2021 Op 14/1/2021 om 18:16, dirk (monsieur toupet) zei: Nog even ter info: het proefnummer zal in Nederland pas volgende week bezorgd worden per post. ik geloof niet dat ik onder de indruk ben van de logistiek rondom dit tijdschrift. Heb het proefnummer nog hier nog niet in de brievenbus mogen ontvangen. Ik denk dat ik deze maar voorbij laat gaan. Quote Link to comment
Kleine Albert Posted February 21, 2021 Share Posted February 21, 2021 Ook hier nog niets mogen ontvangen Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted February 22, 2021 Share Posted February 22, 2021 De verzending naar (een deel van) de Nederlandse adressen heeft inderdaad vertraging opgelopen. Mijn excuses. Dit was niet te best voorbereid. Morgen vertrekt de laatste lading op de post. Voor de gewone nummers vanaf maart hebben we een ander systeem van verzending gekozen en zou wel alles vlot moeten verlopen. Nog een paar dagen geduld graag. Quote Link to comment
Yncke Posted February 22, 2021 Share Posted February 22, 2021 Op zich lijkt mij dat een goede aanpak: eens oefenen met een gratis proefnummer. Op die manier kun je de kinderziekten eruit krijgen voordat je voor je betalende klanten service moet leveren... Quote yncke.be Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted March 5, 2021 Share Posted March 5, 2021 Spannende momenten... Alles ligt klaar voor verscheping naar de winkels. Vanaf 11 maart te koop. En de magazines voor de abonnees gaan op de post. Ook de Nederlanders krijgen nu alles mooi op tijd. Maxix website Quote Link to comment
eriktex Posted March 10, 2021 Author Share Posted March 10, 2021 Vandaag het 0-nummer ontvangen via de post (in Nederland dus). Ziet er veelbelovend uit! Ik vond het vooral een proefnummer met heel veel pagina's! Ik kan niet in iedereen z'n portemonnee kijken, maar iedere zichzelf respecterende Reper zou hier toch een abonnement op mogen nemen... een half jaar voor amper 40 Euro, thuisbezorgd en al (ik ken genoeg uitgeverijen waar je voor dat bedrag niet eens 1 enkele beurseditie kunt kopen... ). Je steunt een lovenswaardig initiatief én de lokale stripmakers... Nu de postbode gaan opwachten voor het eerste reguliere nummer. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted March 11, 2021 Share Posted March 11, 2021 Vanaf vandaag in Vlaanderen in de winkel (Press-shop, Standaard Boekhandel, Albert Heyn). Of vraag er naar in je stripwinkel. In Nederland spijtig genoeg nog niet door de coronamaatregelen. Quote Link to comment
Yncke Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Mijn exemplaar lag al mooi in de brievenbus, ideaal om zondag er mij eens rustig mee te nestelen! Quote yncke.be Link to comment
Tanuki Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Gisteren in de bus gevonden. Quote Link to comment
NielsVV Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 Deze vandaag ook gehaald in een press shop. Wou deze kopen bij mijn ssz (De Poort, Gent), maar daar hadden ze er nog nooit van gehoord. Quote Link to comment
TDPB Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 Op 12/3/2021 om 08:17, Yncke zei: Mijn exemplaar lag al mooi in de brievenbus, ideaal om zondag er mij eens rustig mee te nestelen! Die van mij niet. Ik heb wel geen abonnement, maar toch.... Quote Link to comment
Niquicho Posted March 14, 2021 Share Posted March 14, 2021 Mooi artikel over dirk en MaXiX in de Gazet van Antwerpen: Mechelaar Dirk (46) geeft job op en lanceert nieuw stripblad Maxix Ik moest wel even een account aanmaken om het hele artikel te kunnen lezen. Quote www.niquicho.nl Link to comment
Waldorf Posted March 15, 2021 Share Posted March 15, 2021 Ik heb een exemplaar gekocht in de plaatselijke Standaard Boekhandel. Uit principe en uit sympathie. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted March 15, 2021 Share Posted March 15, 2021 Een kijkje achter de schermen. De 'making of' van MaXiX... Quote Link to comment
TDPB Posted March 15, 2021 Share Posted March 15, 2021 Doen jullie dat niet met computers?? Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted March 15, 2021 Share Posted March 15, 2021 Da's een hardnekkige misvatting. Quote Link to comment
Recommended Posts