bammar Posted December 16, 2022 Share Posted December 16, 2022 33 minuten geleden, De Hollander zei: Een andere waar ik hard naar kijk is: UW2 deel 4. Die laat ook al heel lang op zich wachten. https://www.stripspeciaalzaak.be/stripnieuws/denis-bajram-werkt-weer-aan-universal-war-two Quote Link to comment
kurisu74 Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 Raar dat er nog geen vooruitzichten zijn voor het eerste kwartaal van Dupuis / Dargaud / Glénat / Casterman / Lombard ? Enfin, eigenlijk niet zo raar, sinds het via SU loopt... Quote Link to comment
bammar Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 29 minuten geleden, kurisu74 zei: Raar dat er nog geen vooruitzichten zijn voor het eerste kwartaal van Dupuis / Dargaud / Glénat / Casterman / Lombard ? Enfin, eigenlijk niet zo raar, sinds het via SU loopt... @kurisu74De bestellijsten zijn bekend in de SSZ-en en vanaf woensdag 21/12 waarschijnlijk op de site van de stripspeciaal-zaak . In januari verschijnt er niets. kurisu74 1 Quote Link to comment
kurisu74 Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 Dankjewel voor dit antwoord! Quote Link to comment
cinco Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 45 minuten geleden, kurisu74 zei: Raar dat er nog geen vooruitzichten zijn voor het eerste kwartaal van Dupuis / Dargaud / Glénat / Casterman / Lombard ? Op enkele herdrukken na is het voorlopig lege agenda voor het prille voorjaar van Nederlandstalige Dupuis-releases. kurisu74 1 Quote Link to comment
De Hollander Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 4 uren geleden, bammar zei: @kurisu74De bestellijsten zijn bekend in de SSZ-en en vanaf woensdag 21/12 waarschijnlijk op de site van de stripspeciaal-zaak . In januari verschijnt er niets. Eigenlijk ongelofelijk dat er in januari niets verschijnt. Natuurlijk begrijp ik dat het een mindere maand is bij consumenten, maar om nu helemaal niets te laten verschijnen, is wel erg drastisch. Ook in januari ga ik graag even langs bij mijn stripwinkel. Quote Link to comment
bammar Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 6 minuten geleden, De Hollander zei: Eigenlijk ongelofelijk dat er in januari niets verschijnt. Natuurlijk begrijp ik dat het een mindere maand is bij consumenten, maar om nu helemaal niets te laten verschijnen, is wel erg drastisch. Ook in januari ga ik graag even langs bij mijn stripwinkel. Er verschijnen wel Daedalussen. Dus kan je toch naar de SSZ. Quote Link to comment
esteban² Posted December 20, 2022 Share Posted December 20, 2022 Zet Scurry deel 4 ook maar op m'n lijstje, de tekenaar heeft die aangekondigd voor dit jaar. Deel 3 komt deze week uit dacht ik. Silvester had beter gewacht zodat ik voor het voordeelpakket kon gaan. Maar volgens mij hebben ze dit op sociale media beschreven als het slot van de reeks, dus mogelijk wisten ze 't niet eens. 'k Vind ze wel heel prijzig. Daarom zet ik die op kado-lijstjes. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
lukoste Posted December 20, 2022 Share Posted December 20, 2022 On 11/24/2022 at 2:08 PM, Waldorf said: RIP 4, 5,... 6 Het tweede deel van Het beest van Frank Pe en Zidrou? Een nieuwe Theodoor Cleysters? Blacksad 7? Het laatste (maar dan ook echt het allerlaatste) album van De kinderen van de wind? Een reeks uit Amerika die me weer zo blij maakt als 100 Bullets, Scalped of DMZ zo lang geleden... Hoe zit dat inderdaad met Het beest 2? Het eerste deel dateert al uit 2020. Op bdgest noch de website van Pé vind ik er iets concreets over. Quote Link to comment
eriktex Posted March 23 Share Posted March 23 Is er al iets bekend over De Havik deel 11? Ik weet dat de man traag is, maar deel 10 is van juni 2021... Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
eriktex Posted March 23 Share Posted March 23 En deze reeks: Volgens mij is deel 2 in 't Frans al in 2020 verschenen??? Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
De Hollander Posted March 23 Share Posted March 23 1 uur geleden, eriktex zei: Is er al iets bekend over De Havik deel 11? Ik weet dat de man traag is, maar deel 10 is van juni 2021... Ik neem aan dat de maker er nog een drukke baan naast heeft, want van deze productie kan vast niet leven. djkeos 1 Quote Link to comment
lukoste Posted May 23 Share Posted May 23 Met Le petit astronaute (juni) heeft DDB wel een hele dikke vis gevangen. Quote Link to comment
djkeos Posted May 23 Share Posted May 23 Op 24/11/2022 om 13:32, Ambreville zei: Voor mij rond Maart, Dolores T5, les sables de Tishala. Voorpublicatie van deel 3 loopt momenteel in Eppo: Het rode kristal. Verschijning vermoedelijk in Breda september 2023. Peter Motte 1 Quote Link to comment
Ambreville Posted May 24 Share Posted May 24 9 hours ago, djkeos said: Voorpublicatie van deel 3 loopt momenteel in Eppo: Het rode kristal. Verschijning vermoedelijk in Breda september 2023. Deel 3 is ondertussen al van januari 2021. Deel 5 staat op uitkomen. Het blijft jammer dat een vertaler op zo'n korte tijd toch een groeiende achterstand kan oplopen. Op 2,5 jaar kan er veel gebeuren. Kijk maar naar Mony djkeos 1 Quote Link to comment
Peter Motte Posted May 24 Share Posted May 24 Het is niet de vertaler die achterop is, hij krijgt gewoon de opdracht niet. djkeos 1 Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
hemweg Posted May 28 Share Posted May 28 bij BDweb aangkondigd voor 25 oktober: Tintin les bijoux de la castafiore (ed Journal Tintin (1961) / originale couleur). Lijkt op de reeks Blake et Mortimer, une histoire du Journal Tintin. Ik ben benieuwd of deze in het Nederlands verschijnt. Quote Link to comment
Waldorf Posted June 7 Author Share Posted June 7 Op 20/12/2022 om 19:51, lukoste zei: Hoe zit dat inderdaad met Het beest 2? Het eerste deel dateert al uit 2020. Op bdgest noch de website van Pé vind ik er iets concreets over. Deel twee verschijnt dit najaar in het Frans. Het is een beetje uitgelopen omdat het een klepper van 200 pagina's geworden is. bammar, lukoste and Rik 3 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
bouncer Posted June 25 Share Posted June 25 Gaan we dit nog meemaken ? @Richard Boom-vavavoom@Ambreville Quote Link to comment
Ambreville Posted June 25 Share Posted June 25 8 hours ago, bouncer said: Gaan we dit nog meemaken ? @Richard Boom-vavavoom@Ambreville Nice. Please take my money. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted June 26 Share Posted June 26 On 6/25/2023 at 8:18 AM, bouncer said: Gaan we dit nog meemaken ? @Richard Boom-vavavoom@Ambreville ikke heb nog hoop!!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Recommended Posts