Ga naar inhoud

Vooruitzichten 2023


Waldorf

Recommended Posts

29 minuten geleden, kurisu74 zei:

Raar dat er nog geen vooruitzichten zijn voor het eerste kwartaal van Dupuis / Dargaud / Glénat / Casterman / Lombard ?

 

Enfin, eigenlijk niet zo raar, sinds het via SU loopt...

@kurisu74De bestellijsten zijn bekend in de SSZ-en en vanaf woensdag 21/12 waarschijnlijk op de site van de stripspeciaal-zaak . In januari verschijnt er niets. 

Link naar reactie
4 uren geleden, bammar zei:

@kurisu74De bestellijsten zijn bekend in de SSZ-en en vanaf woensdag 21/12 waarschijnlijk op de site van de stripspeciaal-zaak . In januari verschijnt er niets. 

Eigenlijk ongelofelijk dat er in januari niets verschijnt. Natuurlijk begrijp ik dat het een mindere maand is bij consumenten, maar om nu helemaal niets te laten verschijnen, is wel erg drastisch. Ook in januari ga ik graag even langs bij mijn stripwinkel. 

Link naar reactie
6 minuten geleden, De Hollander zei:

Eigenlijk ongelofelijk dat er in januari niets verschijnt. Natuurlijk begrijp ik dat het een mindere maand is bij consumenten, maar om nu helemaal niets te laten verschijnen, is wel erg drastisch. Ook in januari ga ik graag even langs bij mijn stripwinkel. 

Er verschijnen wel Daedalussen. Dus kan je toch naar de SSZ.😄

Link naar reactie

Zet Scurry deel 4 ook maar op m'n lijstje, de tekenaar heeft die aangekondigd voor dit jaar.  Deel 3 komt deze week uit dacht ik.  Silvester had beter gewacht zodat ik voor het voordeelpakket kon gaan. 😛  Maar volgens mij hebben ze dit op sociale media beschreven als het slot van de reeks, dus mogelijk wisten ze 't niet eens.  'k Vind ze wel heel prijzig.  Daarom zet ik die op kado-lijstjes.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
On 11/24/2022 at 2:08 PM, Waldorf said:

RIP 4, 5,... 6 

Het tweede deel van Het beest van Frank Pe en Zidrou?

Een nieuwe Theodoor Cleysters?

Blacksad 7?

Het laatste (maar dan ook echt het allerlaatste) album van De kinderen van de wind?

Een reeks uit Amerika die me weer zo blij maakt als 100 Bullets, Scalped of DMZ zo lang geleden...

Hoe zit dat inderdaad met Het beest 2? Het eerste deel dateert al uit 2020. Op bdgest noch de website van Pé vind ik er iets concreets over.

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 2 months later...
9 hours ago, djkeos said:

Voorpublicatie van deel 3 loopt momenteel in Eppo: Het rode kristal.

 

Verschijning vermoedelijk in Breda september 2023.

Deel 3 is ondertussen al van januari 2021. Deel 5 staat op uitkomen. Het blijft jammer dat een vertaler op zo'n korte tijd toch een groeiende achterstand kan oplopen. Op 2,5 jaar kan er veel gebeuren. Kijk maar naar Mony ;)

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 20/12/2022 om 19:51, lukoste zei:

Hoe zit dat inderdaad met Het beest 2? Het eerste deel dateert al uit 2020. Op bdgest noch de website van Pé vind ik er iets concreets over.

 

Deel twee verschijnt dit najaar in het Frans. Het is een beetje uitgelopen omdat het een klepper van 200 pagina's geworden is. :e010: 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Steeds meer vallen de commercieel belangrijkste releases in het najaar.

Maar 22 november spant dit jaar wel de kroon en voor degenen die een brede waaier hebben van reeksen en artiesten die ze volgen, wordt dit wel de dag van de lege portemonnees.

Hier een overzicht van alles wat enkel en alleen al op die bewuste 22ste november verschijnt:

 

- De Adelaars van Rome VI

- De Killer - Staatszaken 5: De Peilloze Afgrond

- Largo Winch 24: Het Gouden Percentiel

- Thorgal 41: Duizend Ogen

- De Klaagzang van de Verloren Gewesten: De Sudenna's 3: Seamus' Waanzin

- Guust 22: Flater Slaat Weer Toe!

- Murena 12: De Dood van een Wijze (special)

- De Kronieken van Amoras 13: De Droom van Arthur

- Heden Verse Vis 2: Bruggenbouwers

- De Familie Snoek integraal 1

- De Rode Ridder: De Biddeloo-jaren - Monsters en Aliens integraal 15

- Ik Ben Hun Stilte (Lafebre one-shot)

- De Marathon van de Eeuw (Munuera one-shot)

- Lucas' Wars

- Omula en Rema 1: Het Einde van een Wereld

- Sisters 18

- De Smurfen 42: Gargamel de Smurfenvriend

- Suske en Wiske 371: De Zoevende Zusters

- Jommeke 318: De Drie Geesten van Kerst

- F.C. De Kampioenen 128: Supermarkske Kraait Victorie

- De Buurtpolitie - Echte Verhalen 23: De Keisnijding

- Nachtwacht 15: Weerwolven vs Vampiers

- GameKeepers 5: Killer Bots

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...