Ga naar inhoud

Ben je monogaam of polygaam in je relatie met je stripwinkel?


cinco

je relatie met je fysieke stripwinkel (geen rekening houden met online versies)  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Ben je monogaam of polygaam?



Recommended Posts

Ligt er een beetje aan...

 

mijn pre-orders (comics) doe ik altijd (en al jaaaaren) bij Comicasa. Niet dicht in de buurt voor mij, maar aangezien er nietsnadanaoppes in mijn eigen buurt is om even elke week binnen te wandelen, moet ik toch wat  :)

 

En heb toch een tijd Archonia ook gedaan, maar gestopt nadat ze een nieuwe automatisch verzendsysteem installeerden.

 

En ach... af en toe een pakket via Cheapcomics, daar ben ik ook niet vies van :)

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
2 hours ago, Richard Boom-vavavoom said:

mijn pre-orders (comics) doe ik altijd (en al jaaaaren) bij Comicasa. Niet dicht in de buurt voor mij, maar aangezien er nietsnadanaoppes in mijn eigen buurt is om even elke week binnen te wandelen, moet ik toch wat  :)

Eppo en Neat Stuff zijn toch best te doen voor je? Atomik ook trouwens. 

Link naar reactie

Eppo: niet voor een wekelijkse trip. Toch 70 km. En ik heb ooit bij Eppo gezeten omdat ik in Eindhoven werkte, maar toen dat ophield, hield mijn abo daar ook op. Die keuze heb ik in ieder geval gemaakt.

 

Neat Stuff: logistiek gezien ondoenlijk. Daar kan ik neit eens met de auto komen :) . Daarnaast is het nog 30 km verder.

 

Atomik: die doen geen comics meer. Maar daar was ik ooit (toen ik naar de HEAO in Sittard ging) vaste klant. Maar toen ze me wekelijks mijn pre-orders liepen te verkloten, ging de lol er wel af. Heb nog even in Eindhoven geprobeerd, maar daar hebben ze met koersen liggen rotzooien op een nogal aso-manier. Toen heb ik gezworen nooit meer bij ze binnen te lopen.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Voor zo'n negentig procent bij Knibbel in Deventer maar daar kom ik minder dan eens per maand. Ze houden gelukkig keurig mijn bestellingen bij. Af en toe koop ik ook wel bij de Bruna om de hoek en wanneer ik in een andere stad ben kijk ik altijd uit naar strips. Ook op beurzen en markten trek ik vaak mijn portemonnee. Heel af en toe iets in een kringloopwinkel en wellicht nog sporadischer koop ik online.

Link naar reactie

Ik was monogaam tot mijn stripwinkel ermee stopte op die locatie en nieuwe locatie te ver was voor mij.

Daarna polygaam met enkele vaste adressen.

En toen comics en manga bij in de collectie kwam ook daar polygaam, o.a ook webwinkels aangezien fysiek niet alles overal te vinden is.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Op 14/6/2023 om 14:40, Blutch zei:

 

Zoals zeelieden dus. In elke haven een stripwinkel.

Ik heb ooit gevaren, maar toen zat ik nog niet in de strips.

Dus voor mij was het destijds, in ieder stadje een ander schatje 😉

 

Ik kom overigens bij twee zaken en dat zijn @stripbteaser in Eindhoven en neatstuff 's-Hertogenbosch.

Daarnaast veel martkplaats, bobbedoes.nl en lastdodo.nl

Link naar reactie
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...