Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Zopas geleverd: de vier Franse integrales van Caroline Baldwin. Het is me zoals vaak om de dossiers te doen, 20-25 pagina's per deel met zeer veel illustraties. Zeer knappe integrales.

Ook de Robbedoes-luxe met de reproducties van de originelen van Pas Op, Kwabbernoot heb ik ontvangen, helaas voor de tweede keer omdat ik vergeten was een dubbele bestelling bij een ander kanaal te annuleren. Maar in april vieren we 80 jaar Robbedoes en via een wedstrijdje ga ik die gewoon weggeven aan een gelukkige deelnemer.

 

 

IMG_2120.JPG

Link naar reactie
11 hours ago, Kontiki said:

Zopas geleverd: de vier Franse integrales van Caroline Baldwin. Het is me zoals vaak om de dossiers te doen, 20-25 pagina's per deel met zeer veel illustraties. Zeer knappe integrales.

Ook de Robbedoes-luxe met de reproducties van de originelen van Pas Op, Kwabbernoot heb ik ontvangen, helaas voor de tweede keer omdat ik vergeten was een dubbele bestelling bij een ander kanaal te annuleren. Maar in april vieren we 80 jaar Robbedoes en via een wedstrijdje ga ik die gewoon weggeven aan een gelukkige deelnemer.

 

 

IMG_2120.JPG

Die reproductie van Pas op, Kwabbernoot heb ik gisteren ook mogen ontvangen. Ik moet eerlijk zeggen dat deze uitvoering een stuk minder aantrekkelijk is dan de VO’s van Marsu productions. Niet alleen de buitenkant, ook de platen lijken niet helemaal origineel, maar een beetje opgepoetst, waar de Marsu uitvoeringen veel origineler ogen.

Link naar reactie
20 hours ago, Paul_NL said:

5 boxen met in totaal 10 delen (de laatste box verschijnt later dit jaar dan is het compleet).
De 1e box is overigens lastig te vinden en gaat voor hoge bedragen.

Als het je enkel om de life and times of scrooge mcduck te doen is dan is dit een goedkoper alternatief: https://duckstadshop.donaldduck.nl/het-levensverhaal-van-dagobert-duck-p96065.html

Ik zou hem best wel in het Nederlands willen, maar ik heb box 1 reeds in huis.

Ik heb via Amazon boxset 3 + 4 alvast besteld.  

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...