Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Aangekomen.

Misschien interessant voor degene die serie gebundeld willen hebben; de engelse versie van Niourk uitgegeven door Dark Horse. 

Ik heb de reeks als los in het Nederlands. Maar ik wilde een HC en een bundeling 

De HC is wat groter dan de NL versie; niet zoveel verschil in grootte van de tekeningen. 

 

foto 1 Cover is een variant op de cover deel 2; vindt hetzelf een mooie cover
5b040825ca2ab_Niourk1.thumb.JPG.23f8f1b26ac01a4922083097670185dc.JPG

 

foto 2 formaat is iets groter dan de NL versie

5b04082f65bc3_Niourksize.thumb.JPG.b2f08af623f95e66e01548575edc6552.JPG

Link naar reactie
45 minuten geleden, kuzuri zei:

 

Ik ben geen fan van Durango (om één of andere bizarre reden), maar deze reeks interesseert me wel, als western fan. :) 

Delen 1 tm 6 zijn in mijn ogen toch echt heel goed. Daarna zakt het af en lees je weer heel veel hetzelfde. 

 

Wat dat betreft snap ik niet dat Duke van Hermann zo goed verkoopt. Echt in niets vernieuwend. 

Link naar reactie
3 minuten geleden, Kontiki zei:

Van de hardcovers en zelfs de softcovers zijn er te weinig geleverd naargelang het aantal bestellingen. Wat er nu in winkels ligt is de complete eerste druk.

Als je dat vergelijkt met een franstalige winkel. Bij Multi-BD heb ik naast 4 palletten gestaan toen dat uitkwam.

Deze morgen waren er in Hasselt nog Hardcovers.

 

 

 

Link naar reactie
Gast Kontiki

Dat winkels er veel hebben besteld, wil natuurlijk nog niet zeggen dat al die albums verkocht raken aan hun klanten. Maar eerlijk: een western, Swolfs, zoiets verkoopt moeiteloos. Daar zijn precedenten van. In afwachting van een eventuele herdruk gaat er potentiële winst verloren die straks weer naar speculanten gaat. 

Doe niet dom om hier tientallen euro voor te betalen als je achter het net vist. En check ook meerdere winkels.

Link naar reactie

Laat verjaardagscadeau gekregen. Een door Jim gesigneerde Een nacht in Rome deel 1. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
15 uren geleden, De Hollander zei:

Delen 1 tm 6 zijn in mijn ogen toch echt heel goed. Daarna zakt het af en lees je weer heel veel hetzelfde. 

 

Wat dat betreft snap ik niet dat Duke van Hermann zo goed verkoopt. Echt in niets vernieuwend. 

 

Ja de eerste delen zijn goed, maar daarna...

Duke is niet vernieuwend, nee, zeker niet, maar de eerste twee delen waren toch goed. Eens zien hoelang dat duurt ;) 
En vernieuwend... dat is zo over het paard getild, eh (sec).

Maar de setting van Lonesome, voor zover ik die ken ;) door het tekstje en de preview op de site van de Poort, spreken me meer aan dan die van Durango.  En om te weten of het iets voor mij is, moet ik dat dan eens lezen, hé. 

Link naar reactie
Op 30/5/2018 om 19:28, fazerco zei:

Verbazingwekkend genoeg is er nog geen shop op CW die Lonesome te koop aanbied in HC.

Lonesome HC zo'n 3 maanden geleden voorbesteld, maar leverdatum wordt steeds maar uitgesteld. Zie nu weer 7 juni 2018 staan...

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...