Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

1 uur terug, Tweetie zei:

Voor de oudere Nederlanders: kunnen jullie je nog Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, mijnheer? herinneren? Ze hebben nooit de weg terug naar huis gevonden, ondanks vijf jaar zoeken. 

 

Oudere Vlamingen kunnen zich dat ook nog herinneren want in die tijd keken wij nog massaal naar de Nederlandse zenders.  :e005:

a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)

Link naar reactie
13 uren geleden, Veto zei:

Nieuwste 'Alleen'... Pfffff... Zware tegenvaller. Tekenwerk blijft ok maar dat scenario? Zo boeiend begonnen inderdaad maar dit is niet meer dan voortkabbelen. Van Gazzotti geen klagen maar ik vraag me af hoe Vehlman ooit dit verhaal zal doen eindigen? 

Het was heel goed tot nr.5 of zo. Nu is het een gigantisch sukses (zombies voor kinderen is een nieuwe markt) en zal het niet zo snel stoppen.

Link naar reactie
8 uren geleden, Paul_NL zei:

Dat viel mij dus ook op. Krasjes, deukjes enz.

Iets dat mij de laatste tijd steeds meer stoort. Het wordt steeds moeilijker een gaaf exemplaar te vinden. Ligt dit aan het transport? 

Van de integrale van de blauwbloezen heb ik tot op heden nog geen deftig exemplaar gevonden. Bij alle exemplaren die ik gezien heb waren de rug onderaan of bovenaan gedeukt.

Link naar reactie
38 minuten geleden, linthout zei:

Wie is dat? Wie verkoopt er nog Franse strips in Vlaanderen?

In Gent is er niemand meer... En elders...Ik zou het niet weten! Dat wordt online kopen of naar Brussel rijden...

De Striep in Brugge verkoopt ook wat Frans en ik probeer om de zoveel tijd toch es naar de hoofdplaats van Vlaanderen te sporen om te zien wat De Poort niet heeft. 

Link naar reactie
45 minuten geleden, marioboon zei:

De Striep in Brugge verkoopt ook wat Frans en ik probeer om de zoveel tijd toch es naar de hoofdplaats van Vlaanderen te sporen om te zien wat De Poort niet heeft. 

Het aanbod Franstalig van De Striep is ook zeer klein... De Poort heeft nu een heel grote winkel vol met Nederlandstalige strips...Alles ligt nu wel goed in het zicht...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...