Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op ‎20‎/‎07‎/‎2018 om 12:17, Boekenmagazijn zei:

Die globe bedoel je?

Ja, Afrika ligt tegenwoordig grotendeels op het noordelijk halfrond.

 

Dat Trump Zweedse lucifers gebruikt vind ik dan weer wat minder geloofwaardig...

Er is niets mis met die globe. Afrika ligt al sinds de laatste continentenverschuiving een paar miljoen jaar geleden al voor meer dan 2/3 op het noordelijk halfrond.

Link naar reactie
Op ‎25‎/‎07‎/‎2018 om 23:43, Lefranc zei:

Er is niets mis met die globe. Afrika ligt al sinds de laatste continentenverschuiving een paar miljoen jaar geleden al voor meer dan 2/3 op het noordelijk halfrond.

Pfew... vreesde even dat het een staaltje geografische propaganda was voor de linkse kerk.

Link naar reactie

Voorbesteld:

- January Jones #10 (HC)

- Berentand #6/6 (HC)

- Buck Danny Classic #5 (sc)

- Buck Danny #56 "Vostok ne repond plus (HC)

- Angel Wings #5 "Black Sand" (grand-format met bonus, HC)

- Lonesome #1 (Splitter Verlag, HC)

 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
21 uren geleden, Paul_NL zei:

Daar zijn ze niet duidelijk over geweest, maar een voorzichtige aanname is dat het dezelfde box is als de franse editie. In dat geval is het een kartonnen doos, geen sleeve.

Hadden we Kontiki nog maar om te reageren, want op 18/7 schreef Kontiki : De heruitgave van alle opnieuw ingekleurde, geremasterde Guust-gags in hardcover bereikt deel 20. Daarna hebben we nog deel 21 en deel 0 tegoed en naar verluidt ook een verzamelbox waarin de complete reeks opgeborgen kan worden.

Link naar reactie
8 minuten geleden, Paul_NL zei:

Deel 0 verschijnt  volgens Ballon niet in Nederland en de box, was ten tijde van Kontiki's bericht nog niet duidelijk of hij zou verschijnen, komt dus wel.
Noem Kontiki zijn naam niet teveel want dan wordt je bericht direct verwijderd. Hij is nu net Voldemort, he who must not be named.

 

Je kan ook zelf informatie vinden hoor, heb je alleen je hersens en google voor nodig :)

Het is ook interessant om strip gerelateerde info te krijgen, zonder dat je er echt op zoek naar bent.

 

Link naar reactie

Betr. GUUST - Volgens Van Ditmar:

Het nul nummer zal overigens alleen te koop zijn inclusief verzamelbox voor de hele reeks zodat je de losse boeken netjes kunt opbergen. De prijs van het nul nummer is mij nog onbekend maar zal zeker iets duurder zijn dan de gewone prijs.  Deel 21 verschijnt niet in het Nederlands.  

Dat laatst  komt omdat de inhoud in de Nederlandse uitgave wat anders over de albums is verspreid.  Volgens mij was dit min of meer al eerder bekend gemaakt of besproken.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
31 minuten geleden, esteban² zei:

Al gelezen? :)  Ik moet zelf nog met de tweede cyclus beginnen.  (allemaal samen gekregen) Veel reviews merkten op dat het spoor wat zoek was.  Maar hier lijkt het back on track te zijn.

Klopt. Ik vond het een beetje verwarrend, die 2e cyclus, maar nu lijkt het allemaal bijeen te komen. Aangezien je de cyclus nog moet lezen vertel ik best niet teveel. Ik blijf in ieder geval fan.

Link naar reactie
2 uren geleden, Tanuki zei:

Klopt. Ik vond het een beetje verwarrend, die 2e cyclus, maar nu lijkt het allemaal bijeen te komen. Aangezien je de cyclus nog moet lezen vertel ik best niet teveel. Ik blijf in ieder geval fan.

Goed om te horen, Tanuki. :) Al snel gelezen ook, blijkbaar.  Ik moet nog wachten tot de eerste cyclus de verhuisdozen kan verlaten (ik schat januari) en dan kan ik na die te herlezen ook een inhaalpoging ondernemen.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
23 uren geleden, esteban² zei:

Al gelezen? :)  Ik moet zelf nog met de tweede cyclus beginnen.  (allemaal samen gekregen) Veel reviews merkten op dat het spoor wat zoek was.  Maar hier lijkt het back on track te zijn.

Nieuwste 'Alleen'... Pfffff... Zware tegenvaller. Tekenwerk blijft ok maar dat scenario? Zo boeiend begonnen inderdaad maar dit is niet meer dan voortkabbelen. Van Gazzotti geen klagen maar ik vraag me af hoe Vehlman ooit dit verhaal zal doen eindigen? 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
1 uur terug, Veto zei:

maar ik vraag me af hoe Vehlman ooit dit verhaal zal doen eindigen? 

Waarom denk je dat jij dat einde nog mee zal maken? Waarschijnlijk houdt het op een gegeven moment gewoon op. 

 

Voor de oudere Nederlanders: kunnen jullie je nog Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, mijnheer? herinneren? Ze hebben nooit de weg terug naar huis gevonden, ondanks vijf jaar zoeken. 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...