Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

52 minuten geleden, fenip zei:

 

Ziet er een heel knappe uitgave uit, maar die prijs kan ik er niet aan geven.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
4 uren geleden, mojo zei:

Ziet er een heel knappe uitgave uit, maar die prijs kan ik er niet aan geven.

EUR 215 😳, wat een prijs inderdaad.

Ze kunnen er ook EUR 299 voor vragen en dan verkopen ze er wsl. even veel (maar iets dergelijks schreef ik eerder ook al over de super-de-luxe L’Homme Qui Tua Lucky Luke door Bonhomme).

Link naar reactie

Als ik zou optellen wat ik op jaarbasis aan Black & White betaal, zou ik wellicht bleek uitslaan, maar ik heb geen enkele spijt van gelijk welke aankoop. Ze maken ook heel knappe en betaalbare edities van oude Lucky Luke-verhalen door Morris.

Ik ben nu wel aan het twijfelen over die Blacksad. Jeremiah liet ik sowieso links liggen. Ik kom net uit een periode waarin ik veel geld aan de staat moest geven (daar heb ik meer spijt van) en er wenkt ook een reis. Dit kan er eventjes niet bij.

Link naar reactie
Op 11/6/2018 om 14:10, Waldorf zei:

Hier nog steeds niets. Zijn er anderen die hem ook besteld hebben, maar nog niet ontvangen? Kontiki? 

 

tenor.gif?itemid=10129936

Ik heb het boek afgelopen zaterdag ontvangen (NL), besteld op 22 april. Nu aan het twijfelen over de Blacksad en volgens een kaartje dat erbij zat dat er ook een boek met Atom Agency van Schwartz uitkomt en een Soda (Un Ange trépasse) van Warnant. Oeioeioei...

Link naar reactie
Op 12/6/2018 om 12:24, Metabaron zei:

 

Yoko Tsuno integraal 3

 

Ik heb de boeken al en in sommige gevallen ook nog dubbel in oude (afgeschreven) bibliotheek-uitgaven (gewoon... heb ik het idee dat ik zelf een bieb heb :D ) maar ben dankbaar voor deze Integrale UItgaves.

 

Mooi vormgegeven, met een prachtig dossier wat me echt de dubbele aankoop waard is. En het is eigenljik wel gaaf om deze verhalen bij elkaar  te lezen, qua thema.

 



Anyway, ik heb De Rode Ridder #258 binnen. YAY :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
9 minuten geleden, Krimson zei:

Deze lag toch klaar voor mij Rik 

Da's mooi maar volgens mij zijn er pas 3 albums uit in deze reeks. Althans in Nederland.

Of Belgie heeft voorrang gekregen op Nederland terwijl ze ook al naar het WK mogen...:cheerf2:

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
14 uren geleden, sanderg zei:

iemand t album van Bosschaert en Zidrou al gelezen? Ik ben erg benieuwd of t wat is.. ben momenteel op vakantie in Portugal dus heb m nog niet zelf kunnen kopen

Jeps, gisteren gelezen. Je vindt de bespreking op mijn blog !

https://vetostript.weebly.com/recensies

 

408599.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
1 hour ago, Veto said:

Jeps, gisteren gelezen. Je vindt de bespreking op mijn blog !

https://vetostript.weebly.com/recensies

 

408599.jpg

ik heb t gelezen! dank Veto 

 

blijkbaar was mijn vrees voor wat betreft de inkleuring gegrond 😞

ontzettend jammer dat Bosschaert dit niet zelf heeft gedaan.

de previews overtuigen mij niet helaas... echt ontzettend jammer.. Bosschaert verdiende n klapper maar ook dit lijkt (weer) een gemiste kans.. 

 

Kan Yves Sente niet eens een scenario voor m schrijven? Die is de laatste tijd goed op dreef vind ik. Tezamen met n Bosschaert die zijn eigen inkleuring zou doen levert dit - denk ik- wel vuurwerk op

Link naar reactie

Niet gekocht, wel een héél voordelige ruil gedaan met een item dat ik toch niet verkocht kreeg ...

image.thumb.png.13216c7b69c5e4f4f0842369ea363afb.png

De hele reeks (muv laatste album) in wat kan doorgaan als nieuwstaat, allen 1ste druk.  Sommige zitten zelfs nog in de plastic folie. :) Ik blij, petekindje blij! En zonder zeveren, dit zijn doorgaans bijzonder fijne avonturen, waarvan ik de (her)leeswaarde hoger inschat dan bijvoorbeeld enkele recente S&W-avonturen. Enfin, de nostalgische mens in mij kan weer even voort.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...