Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

roodbaard integrales wat aangevuld en nog enkele bakelandts aangevuld nog 3 integrales te gaan en ook compleet en van bakelandt nog een 5 tal nummers nu 57,74,75,76 en 77 en de reeks eindelijk ook terug compleet ;) vanaf nu dan alleen nog maar het nieuwe spul van reeksen die ik volg

 

Link naar reactie
21 uren geleden, Frédéric zei:

Gemiddelde prijs op beurzen on online ligt toch echt nog een stuk hoger.

is een beperkte uitgave geweest, heeft niet zoveel te maken met hoe oud deze strip is. 😊

Zag hem diverse keren te koop staan rond de €100,- tot €150,-

Ook met b.v. de veiling van Catawiki ging het album voor dit soort prijzen weg.

Dus wat mij betreft een goede aankoop.

Link naar reactie
Op 5-4-2018 om 00:17, Kontiki zei:

Volgens de info van de uitgever en enkele winkels die ik als controle gebruik, is die Thorgal nog niet verschenen.

Bijgaand: impressies van de Franstalige editie.

 

De jonge jaren van Thorgal 6, HC, Fr.png

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Op de koop toe zitten er ook uitklapbare pagina's in zoals in Kruistocht indertijd. Zo heb je ineens vier pagina's naast elkaar. Er zijn al winkeliers die klanten over de vloer kregen om die zogezegd fout afgewerkte strip terug te brengen.

Link naar reactie
3 uren geleden, Kontiki zei:

Op de koop toe zitten er ook uitklapbare pagina's in zoals in Kruistocht indertijd. Zo heb je ineens vier pagina's naast elkaar. Er zijn al winkeliers die klanten over de vloer kregen om die zogezegd fout afgewerkte strip terug te brengen.

 

Die uitklapbare pagina's verraden de hele plot

Link naar reactie
17 uren geleden, Kontiki zei:

Op de koop toe zitten er ook uitklapbare pagina's in zoals in Kruistocht indertijd. Zo heb je ineens vier pagina's naast elkaar. Er zijn al winkeliers die klanten over de vloer kregen om die zogezegd fout afgewerkte strip terug te brengen.

Ik heb gehoord dat dat ook met nr 4 van Krasse Knarren gebeurd is: de pagina's met de droomsequentie en de echte. :e005:

Link naar reactie

Tijdens de middagpauze even naar de SSZ geweest:

 

Het Derde Testament: Julius 5 - Hier kijk ik al lang naar uit (ook al om de reeks volledig te kunnen herlezen)

 

9789462940642.jpg

 

Marvels Project (Brubaker/Epting) - Dit kon ik niet laten liggen, ook al lees ik zelden nog pure superhelden comics. Was in promo nog slechts €4 en Brubaker is wss mijn favoriete comic schrijver.

 

81RqYemUncL.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
7 uren geleden, mojo zei:

Tijdens de middagpauze even naar de SSZ geweest:

 

Het Derde Testament: Julius 5 - Hier kijk ik al lang naar uit (ook al om de reeks volledig te kunnen herlezen.

 

 

Ik ben een groot fan van de originele tetralogie. Het vervolg nooit gelezen. Ik weet niet goed waarom eigenlijk. Recent toch opgepikt en nu in deel 3. Fantastisch hoor, om eerlijk te zijn kan dit nog beter worden dan de eerste reeks. Deel 5 is voor zondag.

Link naar reactie
4 minuten geleden, Koen zei:

 

 

Shi 2 gekocht in De Striep.

Zag iets in de etalage van De Striep wat me aan jou deed denken, @Tricken76 .   Blijkbaar heeft Funko zich ondertussen ook al op James Bond gestort. ;) 

 

https://nerdist.com/james-bond-007-funko-pop-toys/

 

James-Bond-Funko-featured.jpg

 

 

Dag Koen, ik kocht mijn strips vandaag in de Poort. Bedankt om te melden! Ik ga eens naar de striep moeten afzakken.

Link naar reactie
8 minuten geleden, Kontiki zei:

Die Jamais komt binnenkort uit bij Saga Uitgaven. Die andere bestaat ook al in het Nederlands.

Ik doe dat toch ook soms: in Frankrijk Franstalige strips kopen die in het Nederlands te verkrijgen zijn: ik kocht De Wapenmeester in het Frans. En vorig jaar kocht ik in Angouleme (niet tijdens het festival) het verschrikkelijke Hibakusha. Die ik hier dan tweedehands niet verkocht krijg wegens Franstalig. :e007:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kontiki

Ik doe dat ook vaak genoeg. Ik weet niet van alles of er een vertaling komt en ik koop dan weleens iets waarvan ik vermoed dat het toch niet vertaald zal worden. Soms duurt het vele jaren, maar af en toe sijpelt er toch iets door als vertaling, al dan niet na wat lobbywerk van me.

Link naar reactie

Afgelopen zaterdag naar Stripzaak Neat stuff in Den Bosch geweest.

Apri Kusbiantoro kwam een paar weken geleden signeren van wege het album Saul, en omdat ik niet kon komen had ik gevraagd een album apart te leggen.

Door een misverstand lagen er zowel een Hc als Sc apart.

Heb ze toch maar allebei meegenomen.

Vond het verhaal nog niet zo sterk maar de tekenstijl geweldig.

Ben benieuwd wat jullie van dit album vinden.

 

Saul .jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...