Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

36 minuten geleden, Zwendel zei:

Amai, ze houden er het tempo in :e002:

Dat was een belofte. En in minder integrales dan de Franse ook. Ik kan er misschien weldra een overzichtsartikel over schrijven.

Volgende maand trouwens alweer een integrale van De Minimensjes.

 

 

Minimensjes-INT5.jpg

Link naar reactie
57 minuten geleden, Kontiki zei:

Dat was een belofte. En in minder integrales dan de Franse ook. Ik kan er misschien weldra een overzichtsartikel over schrijven.

Volgende maand trouwens alweer een integrale van De Minimensjes.

 

 

Minimensjes-INT5.jpg

Hopelijk snoeien ze dan niet in de redactionele pagina's. 

Link naar reactie

Nope. Soms zullen er twee tot drie van oorsprong Franse dossiers (eigenlijk thematische artikels over leven en werk van Tibet of over de stripreeks) gerecupereerd worden voor één Nederlandse integrale. Er zal geen gegevensverlies zijn.

Link naar reactie
3 uren geleden, Kontiki zei:

Je bent blijkbaar een westernliefhebber. Dat vervolg verschijnt in april. Eind dit jaar is de tekenaar klaar met het Franse deel 3.

ja eigenlijk wel , maar heb eigenlijk een ruime waaier aan verschillende genres , al selecteer ik wel een beetje qua aankoop , moet nog eten ook ;) maar catamount is echt een aanrader net als winter 1709 heel goeie nieuwkomers :)

 

Link naar reactie

En ook nog aangevoerd gekregen: Sourire 58, omdat ik op de vraag 'Naar welke periode in de geschiedenis wilt u eens terugreizen?' niet verder durf te gaan dan de wereldtentoonstelling van 1958. Het ziet er alleszins zeer goed uit.

 

s58-1-cover-projet.jpg

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Mooie selectie. Kinderen in het Verzet was een van mijn favoriete reeksen van vorig jaar.

Van Steve Cuzor las ik gisteren dat hij aan een nieuw album werkt voor de collectie Vrije Vlucht. Het wordt een western. En dat zal de westernliefhebbers hier wel plezieren.

Link naar reactie

Ken je dat? Zo'n zaterdag waarop er  : 

- Dingen zijn die er al een maand hadden moeten liggen.

- Nieuwe dingen zijn waarop je gewacht hebt.

- Enkele uitgevers je een plezier willen doen door in het lang weekend iets vlugger uit te willen geven.

En je daarvoor nog langs een Carrefour bent geweest met een stripactie.

 

Het zware resultaat : 

 

IMG_1006.thumb.jpg.3c9f75008b7367e092116f6f1d113132.jpg

 

 

 

 

Link naar reactie

Ik vond ergens een pagina digitaal. Opzich wel aardig. Het is natuurlijk wat oud en in die tijd zal het vooruitstrevend zijn geweest. Wel dapper dat men het integraal probeert. Amateuristisch is het wel dat er zoveel produktieproblemen zijn, het is nou niet dat er sinds kort strips worden uitgegeven. Geen goed teken ook. Verkeerd signaal ook naar potentiele kopers. Wie dit niet kent gaat het waarschijnlijk niet kopen omdat men misschien denkt dat het niet wordt afgemaakt. 

Link naar reactie
1 uur terug, Renegade zei:

Amateuristisch is het wel dat er zoveel produktieproblemen zijn, het is nou niet dat er sinds kort strips worden uitgegeven.

 

Helaas is een deel van de verzending vertraagd door de Turkse douane. Daar doe je als ondernemer helaas niet veel aan.

 

Op DCC vanmiddag mijn gereserveerde exemplaar opgehaald. Ik vind het een heel mooi verzorgde uitgave met een uitgebreid eerste dossier. De lijst van intekenaars dat het album kwam ophalen was best lang. Ik denk dat het wel goed komt. Ik snap niet waarom er vaak negatief wordt gedaan over dit soort initiatieven. Ze zijn heus niet achterlijk bij uitgeverij Personalia.

 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...