Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

gungho.thumb.jpg.2d16d3a11487c03c9501d007a2ef36cf.jpg
 

Visueel is Gung Ho een feest voor 't oog.  Die belichting! Heel filmisch ook, dit zou een fantastische televisie-serie zijn. (Waar ik het met de makers al over gehad heb, ik denk dat we dit uiteindelijk wel mogen verwachten) Fris, origineel en qua genres overlappend en breed.   Als dít de jeugd niet opnieuw doet watertanden naar strips, is er geen hoop meer.  Hetzelfde voor minder jonge lezers die gewoon eens iets relatief nieuw willen zien, wat tekeningen betreft.  Dit is hoe dan ook simpelweg goed gemaakt.  Dat deel 3, want nieuw voor 2018, nog niet in de TOP 10 lijstjes opduikt, verrast mij.

Alleen denk ik dat het twijfelende publiek maar beter wacht op de 'gewone' HC uitgaves die nog moeten verschijnen.  Die extra dossier-pagina's zijn toch wat aan de simpele kant.  De makers van Gung Ho delen veel via sociale media (making-off via YouTube bv) en wie dat wat volgt, ziet hier absoluut niets nieuws.  En dan is (ongeveer) 30 € toch wel heel veel per deel, zelfs voor iemand die reeds enthousiast was wanneer de reeks voor 't eerst z'n intrede deed geruime tijd geleden.

Enfin, toch fier dat deze in mijn kast zal staan, eens die gebouwd is. :) 

* En wat mij betreft Robert Sheehan (Nathan uit 'Misfits' UK) als Zach.  Perfect casting.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Zeker doen.  Ik denk dat ik voor het eerst een dubbele koop (enfin, de portemonnee spreekt dat tegen, maar kom) zou overwegen.  De covers van de "normale" uitgaves zijn zo verdomd aantrekkelijk en helemaal mijn ding. :) 'k Hoop dat ze snel komen, zodat ook de niet-luxe-kopers er kunnen van genieten.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Op de rommelmarkt:

 

Soda 6, 7 en 8

Achterland (van Ferrandez)

Voor de kinderen een Kid Paddle en enkele Buddy Longways

 

In De Poort:

Guust Chronologisch 13 en 14

Voorts lag er niets in de ssz dat mij tot een aanschaf kon bewegen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Van diezelfde Raymond Briggs is er deze uiterst charmant ogende animatiefilm die niemand gezien heeft. :)  'k Laat het maar weten, dacht ik zo.
 

 

@gedo - Paul, nóg zo een reeks die ik héél dringend eens wat aandacht moet geven, want hoogstwaarschijnlijk mijn smaak. 

En tussen haakjes, van 't weekend een strip gekocht op basis van een SSZ recensie die ik op 't zicht niet zou meegenomen hebben, en ik beklaag het me al dat ik niet meteen deel twee meenam. :-)



@Yncke, kan je mij en @Koen alsnog uit ons lijden verlossen? We zijn benieuwd. :) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

@esteban² Ik vind Paul een heerlijke reeks, de een wat sterker als de ander, maar ik kan het zeker aanraden.

Het tempo ligt niet hoog en er zitten geen echte grote plotwendingen in maar het zijn gewoon fijne coming of age verhalen. Ik heb nu alle Nederlands (2) en Engels talige uitgaven compleet maar ik zou graag zien dat een paar alleen in het frans uitgegeven delen nog eens in het Engels zouden verschijnen.

En bedankt voor het linkje naar de Ethel en Ernest animatie.

 

@linthout Black dog viel niet alleen qua aankoop uit de toon. Helaas viel hij qua smaak ook uit de toon.

Voor mij is het wel een mooi kijkboek maar verhaal technisch gezien achteraf niet mijn ding.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...