Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

49 minuten geleden, linthout zei:

De Poort heeft geen Franse strips meer hoor.

Die hebben van hun vakantie gebruik gemaakt om al wat Frans is terug te sturen.

 

Ik ging donderdag ook langs bij De Poort en verschoot ook dat er geen Franse strips meer lagen! Ze hebben dat blijkbaar in alle stilte gedaan. Hopelijk kan je ze wel nog bestellen, maar ik vrees ervoor. En anders gaan we eens naar Rijsel of Wallonië moeten trekken...

Link naar reactie
6 uren geleden, Ronald A zei:

???

 

Ik heb gewoon de goedkoopste van de 3 gratis gekregen. Nergens iets gezien of gelezen dat strips minstens 6 maanden oud moesten zijn. Waar haal je die info?

Heeft te maken met vaste boekenprijs die sinds dit jaar van kracht is en staat ook in kleine lettertjes op de pamfletten in Carrefour. Ik heb het de laatste tijd niet meer geprobeerd om geen verrassingen te hebben aan de kassa.

Link naar reactie
23 minuten geleden, knobbel zei:

Heeft te maken met vaste boekenprijs die sinds dit jaar van kracht is en staat ook in kleine lettertjes op de pamfletten in Carrefour. Ik heb het de laatste tijd niet meer geprobeerd om geen verrassingen te hebben aan de kassa.

Heb ik geluk gehad denk ik.

Het was een jobstudent aan de kassa en die kleine lettertjes had ik niet gezien.

 

Link naar reactie
3 uren geleden, knobbel zei:

Heeft te maken met vaste boekenprijs die sinds dit jaar van kracht is en staat ook in kleine lettertjes op de pamfletten in Carrefour. Ik heb het de laatste tijd niet meer geprobeerd om geen verrassingen te hebben aan de kassa.

Ik denk dat die kleine lettertjes op de pamfletten alleen bedoeld zijn om juridisch ingedekt te zijn, maar niet als regels om daadwerkelijk toegepast te worden. 

 

Het is toch niet realistisch om te verwachten dat de mensen aan de kassas bij de Carrefour gaan controleren welke albums er verschenen zijn voor en na februari 2018? 

Link naar reactie

Kleine lettertjes staan er inderdaad enkel omdat het moet. Zie ook dergelijke acties bij Colruyt, waar je de nieuwste albums vaak ook een pak goedkoper kunt vinden of aan -33,33% bij aankoop van drie. Dat is onveranderd gebleven, wet of geen wet. En als het bij Carrefour gelukt is, wil het zeggen dat het kassasysteem mogelijk geen jongere albums elimineert wat de actie betreft.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
1 uur terug, Zwendel zei:

Dat zit allemaal in de computer, die jobstudent weet van toeten.

Die jobstudent doet het op dezelfde manier als iedereen die aan de kassa zit: hij haalt alles langs de scanner. Als er vervolgens niet gebeurt, is dat omdat de verschijningsdatums van de album niet in de computer zitten. 

Link naar reactie
8 uren geleden, kurisu74 zei:

Ik heb destijds die nieuwe Zwendel gratis gekregen bij Carrefour toen ik er drie albums had gekocht.

 

In de Carrefour van Schoten waren vorige keer dat ik er was wel alle hardcovers verdwenen, op een standje van DDB na.

 

 

Klopt vorige week enkel DDB en enkele delen 14-18 van Daedalus. Ook het dodenmeer niet gevonden. Lag blijkbaar wel in andere carrefour vestigingen.

Link naar reactie
15 minuten geleden, pedem zei:

Klopt vorige week enkel DDB en enkele delen 14-18 van Daedalus. Ook het dodenmeer niet gevonden. Lag blijkbaar wel in andere carrefour vestigingen.

In Korbeek Lo lagen er een paar dodenmeer in de ‘gewone’ striprekken. Volgens mij doen ze van dat soort strips slechts enkele exemplaren in en op is op.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...