Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

14 minuten geleden, eriktex zei:

Ja, dat is het gratis album. Heb je die niet gekregen bij De Wreker? Alle winkels hebben/hadden ze, maar hier ligt ook nog wel een stapel.

Nee niet gehad helaas, zou ik er nog eentje via jou kunnen regelen? Die luxere versie op de foto is die ook te bestellen ofzo?

Link naar reactie
1 uur terug, eriktex zei:

Niet gehad op de beurs? Maar ik heb er hier nog genoeg. De luxe versie is een hardcover met linnen rug - 10 medewerkers-exemplaren dus in principe niet te koop, in ieder geval niet de mijne... :e005:.

Het is opgelost! Mijn ssz gemaild, ze waren vergeten mee te geven en houden er eentje apart voor me. In ieder geval bedankt ook!

Link naar reactie
17 minuten geleden, Paul_NL zei:

Wat ik mij bij zo'n stapel altijd afvraag: verdien je zo goed, is dit het enige waar jij je geld aan uitgeeft, of een erfenis? Ik hoef er geen antwoord op, iedereen geeft zijn geld uit aan andere zaken. Maar bij dit soort stapels is dat altijd wat er door mij heen schiet! :)

Ik produceer en verkoop XTC en MDMA pillen in gelimiteerde verzamelsets voor Dance-aholic stripverzamelaars. Vandaar dat ik vaak nieuw materiaal nodig heb.

 

 

 

Link naar reactie
13 uren geleden, Lecram zei:

Op Facebook stond dezelfde foto en werd er aangeduid dat dit alle uitgaven van die week waren......

Ambreville geeft ook niet aan dat hij elke uitgave van die week heeft gekocht, maar dat de herfst is begonnen.....:D

 

De foto op facebook over verschenen strips ziet er toch heel anders uit

strips 30 sep-6okt.jpg

Link naar reactie

Qua strips heb ik net de YOKO INTEGRAAL #4 binnen alsook een YTHAQ #13 gevonden.

 

Nu moet ik de rest van YTHAQ  nog bij elkaar sparen. Ik denk dat ik die maar nieuw koop want tweedehands zijn ze belachelijk duur. Mocht iemand een lezer blij willen maken met wat deeltjes YTHAQ   dan laat het me weten :)

score 2018 10 1.jpg

score 2018 10 2.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...