Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

1 minuut geleden, Simon zei:

Nope, vandaag gekocht. 

2 - op het B&M event op de boekenbeurs. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
1 uur geleden, Tanuki zei:

Yep, met de onnavolgbare Chloë Grace Moretz! (al zal het als het van haar afhangt bij twee films blijven)

moretz-hit-girl.jpg

Ding dong the bitch is back.

 

dingdong.thumb.jpg.cac84a5978e53838d3d93b35765421a2.jpg

 

Zowel Kick-ass als Hitgirl hebben een nieuwe ongoing serie gekregen het afgelopen jaar. Kick-ass is radicaal... veranderd. Hit-girl is hetzelfde personage dat nu al eens een stukje van de wereld ziet. Romita doet enkel kick-ass. De stijl van hit-girl is anders maar het plezier van de makers druipt zo'n beetje van de paginas af. 

 

 

 

Link naar reactie
21 uren geleden, Ambreville zei:

Ding dong the bitch is back.

 

dingdong.thumb.jpg.cac84a5978e53838d3d93b35765421a2.jpg

 

Zowel Kick-ass als Hitgirl hebben een nieuwe ongoing serie gekregen het afgelopen jaar. Kick-ass is radicaal... veranderd. Hit-girl is hetzelfde personage dat nu al eens een stukje van de wereld ziet. Romita doet enkel kick-ass. De stijl van hit-girl is anders maar het plezier van de makers druipt zo'n beetje van de paginas af. 

Als ik die cover zie heb ik zin om te kopen. De tweede Kick-Ass film vond ik wel niet zo goed.

Link naar reactie

Ter verduidelijking: ziehier wat ik gereageerd heb op de post van een vriend daarjuist op facebook, die zowaar wél een signering van hem scoorde in Gent vandaag: "De tekenaar van wie ik wel veel strips heb, maar nog nooit een signering kreeg. Het is altijd wel iets: er staan er al teveel in de rij of ik kom te laat wegens vervoersproblemen, etcetera. Een keer op de Boekenbeurs stond hij terzelfdertijd aangekondigd op twee stands. Ik was extra vroeg gekomen en stond zelfs eerste in de rij! Toen bleek dat onze rij op de verkeerde stand gegokt had. Jammer!"

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
8 minuten geleden, Martin zei:

Een hele stapel strips, behalve de nieuwe restyled Suske en Wiske omdat die door Steven Dupré getekend is, en daar krijg ik nooit een signering van.

Tja, laat ik dan ook maar stoppen met het kopen van strips van Gibrat, Marini, Guarnido, Schwartz, etc. Het lukt toch nooit om die strips ooit gesigneerd te krijgen. 

Link naar reactie
20 uren geleden, Jilles zei:

Vandaag de jaarlijkse Kressedag:

nieuwe uitgave Indianen-reeks, speciale Kressedag uitgave,

nieuwe uitgave van Hans G. Kresse’s Zorro verhalen (in kleur),

een boek over de portretschilderen van Hans G. Kresse

Wat vind je van de Zorro uitgave (ben zelf nl. nooit zo gecharmeerd van ingekleurde Kresse tekeningen)?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...