Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 30/11/2018 om 19:33, lukoste zei:

..iemand?

Was blijkbaar al lang onderweg, heel lang...

 

ma 3 dec. 2018

16:25

Ontvangen in land van bestemming

za 1 dec. 2018

02:58

NL

Verzonden naar land van bestemming

di 27 nov.

19:19

NL

Zending is bij PostNL

di 27 nov.

03:30

NL

Sorry, uw pakket komt een dag later doordat het erg druk is

ma 26 nov.

17:33

NL

Zending is bij PostNL

ma 26 nov.

17:30

Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces

Link naar reactie
Op 4/12/2018 om 09:16, lukoste zei:

Was blijkbaar al lang onderweg, heel lang...

 

ma 3 dec. 2018

16:25

Ontvangen in land van bestemming

za 1 dec. 2018

02:58

NL

Verzonden naar land van bestemming

di 27 nov.

19:19

NL

Zending is bij PostNL

di 27 nov.

03:30

NL

Sorry, uw pakket komt een dag later doordat het erg druk is

ma 26 nov.

17:33

NL

Zending is bij PostNL

ma 26 nov.

17:30

Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces

In dezelfde periode iets gelijksoortigs gehad (volgens koerier door Black-Friday hype) en kwam het pakket er uiteindelijk na 4 dagen  vertraging alsnog aan, alleen zag de inhoud uit als bijgaand. Een vervangend exemplaar was er na reclameren binnen 36 uur.

 

AW5-SEFR, unboxing 28112018 (5).JPG

 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
Op 4/12/2018 om 19:10, Hardcover zei:

In dezelfde periode iets gelijksoortigs gehad (volgens koerier door Black-Friday hype) en kwam het pakket er uiteindelijk na 4 dagen  vertraging alsnog aan, alleen zag de inhoud uit als bijgaand. Een vervagend exemplaar was er na reclameren binnen 36 uur.

 

AW5-SEFR, unboxing 28112018 (5).JPG

 

De nachtmerrie van iedereen met een hart voor strips.

Intussen geen beweging meer bij PostNL, pakje zit nog steeds vast.

Link naar reactie
Op ‎6‎/‎12‎/‎2018 om 20:38, Renegade zei:

Is die integrale Indianenreeks wat?

Ik had de reguliere SC albums van de Indianenreeks al een hele tijd in mijn bezit. Bij recente herlezing geraakte ik nog maar héél moeilijk doorheen de verhalen. Ik stoorde me vooral aan het indianentaaltje. Daarom allemaal verkocht bij lokale stripspeciaalzaak.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
21 uren geleden, Paul_NL zei:

Het ziet er wel prachtig uit in de kast..

20181213_161311.thumb.jpg.50d27f172495727df611723ad632c55a.jpg

Ik zal evt wel de enige zijn die dit opmerkt als zijnde een mierenneukende perfectionist :).. maar waarom zijn de hoogtes van de titel/artist etc bij meerdere albums in een reeks altijd verschillend van hoogte en niet exact hetzelfde (zie bv album 10)? Of is dat gewoon technisch niet mogelijk bij de drukkerij? Ik zie het ook vaak bij mijn trades van Vertigo

 

@Paul_NL nice die fantagraphics boeken

Link naar reactie
4 uren geleden, snowmansion zei:

Ik zal evt wel de enige zijn die dit opmerkt als zijnde een mierenneukende perfectionist :).. maar waarom zijn de hoogtes van de titel/artist etc bij meerdere albums in een reeks altijd verschillend van hoogte en niet exact hetzelfde (zie bv album 10)? Of is dat gewoon technisch niet mogelijk bij de drukkerij? Ik zie het ook vaak bij mijn trades van Vertigo

 

@Paul_NL nice die fantagraphics boeken

Dat is best wel moeilijk te realiseren, je moet de drukker er vaak extra goed op laten controleren. En op 20 albums lukt dat dan meestal 1 of 2 keer niet. 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
Op 13/12/2018 om 16:14, Paul_NL zei:

Het ziet er wel prachtig uit in de kast..

20181213_161311.thumb.jpg.50d27f172495727df611723ad632c55a.jpg

 

Staat daar nou "Gaston" op de rug van de Nederlandse uitgave nummer 0? Ai..

 

@Paul_NL

Ik zie ook de nieuwe uitgave van Zwartkijken in je kast. Ik heb deze ook aangeschaft omdat mijn exemplaar uit de jaren 80 aan vervanging toe was. Maar eerlijk gezegd vind ik de kwaliteit van het drukwerk van deze "ultieme editie" nogal tegenvallen. Vooral aan het einde van het boek vallen op een aantal pagina's veel details weg. Kijk eens naar pagina 73 (gag 60), deze is in de jaren 80 uitgave een stuk beter. Overigens hebben recent verschenen Franse en Engelse edities dit probleem ook, dus het zal eerder aan het bronmateriaal liggen dan aan het drukwerk.

Je zou verwachten dat door de facsimile uitgaven van de originele platen van de laatste jaren, er beter materiaal voorhanden zou moeten zijn. Jammer.

Ik zie ook een oudere uitgave in je kast. Heeft deze uitgave hetzelfde probleem?

 

Link naar reactie
13 minuten geleden, kurisu74 zei:

Zou Dupuis reageren op de verkeerde rug? Ik kan zoiets slecht verdragen in mijn kast, het zal eindigen met nummer 0 ergens in een schuif vrees ik :(

 

En herdrukken zullen er ook niet komen zeker? Want dan kan ik mijn preorder nog cancellen (is vandaag pas in de winkel)...

Ik denk niet dat hier nog iets aan gedaan gaat worden. En trouwens, het is een enorm flauw boekje met wat hele oude plaatjes. Vrijwel geen gags. Als je er mee kunt leven dat de reeks net niet helemaal compleet is zou ik dit boekje lekker laten voor wat het is.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Dit is de versie van de Editions Black & White: https://www.editions-blackandwhite.com/produit/atom-agency-1-bijoux-de-begum/

Weergave van de originele platen op groot formaat en bijkomend een A4 boekje met de platen in potlood. Erg mooie uitgave, zoals altijd bij B&W. 

Ik ben het verhaal nu in kleine brokjes aan het verorberen, en het is zeer goed. De Nederlandstalige versie zal ik ook wel kopen, dan heb ik het geheel ook in kleur.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...